-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ دی ۲۱, پنجشنبه

متن پیاده شده روز چهارشنبه 20 دی 91


 

سلام،

چهارشنبه 20 دی 91، 9 ژانویه 2013 میلادی

در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم. موضوع اول اینکه آقای خامنه ای در قم سخنرانی کرده و در این سخنرانی ایشان گفته که دایماً نگویید که انتخابات باید آزاد باشد. با توجه به اینکه مخالفین جمهوری اسلامی به کرات اعلام کردند که انتخابات آزاد نیست و خواستار انتخابات آزاد در کشورهستند، اخیراً در حرفهای آقای رفسنجانی هم دیده شده، این حرف آقای خامنه ای حمله آشکاری است به حرفهای آقای رفسنجانی و در واقع آقای خامنه ای می خواهد جریانی را که در کشور بر سر انتخابات آزاد یک اتحاد بزرگ دارد ایجاد می کند از ابتدا جلوی آنرا بگیرد. ایشان ضمناً فرمودند که در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است. از آن حرفهاست که باید گوش ایشان را گرفت و دوردنیا چرخاند تا بفهمد که همه دنیای دموکراتیک انتخاباتش از ایران آزادتر است. ضمناً مقداری هم بد و بیراه به جنبش سبز گفته، طعنه ای هم به آقای احمدی نژاد زده که راه تعویق و یا برگزار نکردن انتخابات مسدود است. جالب است که آقای علی سعیدی نماینده ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند که وظیفه ذاتی سپاه مهندسی معقول و منطقی انتخابات است. من فکر می کنم جواب آقای خامنه ای را نماینده وی در سپاه داده که روشن مطرح کرده که سپاه انتخابات را مهندسی می کند. البته مثل اینکه فهمیدند حرف بدی است چرا که چند ساعت بعد سردار رمضان شریف مسوول روابط عمومی سپاه سعی کرده ماله بکشد به این حرف و گفته که اصلاً توطئه دشمنان است اینجور منعکس کردن آقای سعیدی و منظور ایشان حفظ امنیت انتخابات بوده. به هر حال آقای سعیدی ضمناً فرمودند که از دخالت سپاه در انتخابات هیچ سندی کسی ندارد. باید به ایشان گفت که نوار آن سردار مشفق را یک بار دیگر آقای سعیدی گوش کند. همان که بر اساس آن پاره ای از اصلاح طلبان نامه ای را امضاء کردند و شکایت کردند که بعدش هم به جای رسیدگی به شکایت همه آنها را راهی زندان کردند و هنوز در زندان هستند. سردار مشفق از سپاه در آن نوار به روشنی توضیح می دهد که چگونه سپاه در انتخابات سال 88 از قبل کار کرده بود، فکر کرده بود، دخالت کرده بود در همه ابعاد آن از تعیین کاندیداها تا روز انتخابات تا صندق ها و همه زمینه ها. آقای علی مطهری هم حرف عجیبی زده و مطرح کرده که آقای هاشمی رفسنجانی بهترین گزینه است برای انتخابات پیش رو و ضمناً گفته که حرف آقای رفسنجانی برای انتخابات آزاد حرف منطقی است. یعنی آقای مطهری هم صاف خلاف آقای خامنه ای حرف زده.

نکته دوم اینکه بازنشستگان آموزش و پرورش، تعدادی از بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی و ارتش جلوی مجلس دیروز تجمع داشتند و خواستار مطالبات معوقه خود شدند که از سال 86 تعدادی از آنها باقیمانده. شرکتهای هواپیمایی هم اعلام کردند که هزینه های آنها بیش از 100 درصد بالا رفته در حالیکه مسافرین آنها 25 درصد کاهش پیدا کرده و دچار کمبود درآمد هم شدند. نماینده ساوه هم در مجلس شورای اسلامی گفته که نزدیک به 10 هزار کارگر در بیش از 500 واحد صنعتی که در ساوه و اطراف آن است در معرض بیکاری قرار گرفتند. دبیراجرایی خانه کارگر استان کردستان هم خبر داده از اینکه 16 واحد صنعتی در استان با بیش از هزاران کارگر در آستانه تعطیلی قرار گرفته. یک هواپیما هم 1.5 میلیون تن از فرودگاه استانبول می خواسته حمل بکند توقیف شده و گفته شده که می خواسته این طلاها را به ایران بیاورد. آقای اکبر ترکان وزیر اسبق رفاه و راه و ترابری هم عنوان کرده که دولت تا خرخره در فساد غرق است و مثالهای متعددی را هم زده از فسادی که سراسر دستگاه های اجرایی کشوررا گرفته.

نکته سوم اینکه مادر ستار بهشتی کارگر وبلاگ نویسی که به دست شکنجه گرها شهید شد خواستار محاکمه علنی قتل فرزند خود شده و گفته که خود آن بازجو به وی گفته که پسرم را شکنجه کرده.

نکته چهارم اینکه آقای چاک هگل سناتور سابق ایالت نبراسکای آمریکا از طرف آقای اوباما به عنوان وزیر دفاع معرفی شده. با توجه به مواضع قبلی آقای هگل در سمت سناتوری که مخالف تحریم ایران بوده و حرفهایی هم در زمینه رابطه گرفتن ایران و آمریکا می زده، این معرفی آقای اوباما با خشنودی جمهوری اسلامی روبرو شده و آقای مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه از او استقبال کرده. البته با توجه مخالفتهایی که از هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات علیه آقای هگل هست بادید دید که از سنا و کنگره چطور بیرون خواهد آمد.

نکته پنجم اینکه بین طرفداران مقتدی صدر و طرفداران نوری المالکی در مجلس عراق دیروز درگیری فیزیکی روی داد و وزرای کرد و سنی هم به کابینه نرفتند و به این ترتیب صف آرایی اهل تسنن و اکراد در مقابل دولت شیعی مالکی شدت گرفته و با پیوستن مقتدی صدر به اهل تسنن ممکن است که آقای مالکی اکثریت پارلمان را از دست بدهد و باید دید که عراق در آستانه این بحران چه خواهد شد و آیا آقای مالکی به حکم قانون حاضر است که از قدرت کنار برود یا نه؟

و اما نکته آخر اینکه آقای مصباح یزدی فرمودند که دست ما باید به اشاره رهبر انقلاب باشد و با اشاره آن حرکت بکنیم. درست مثل عروسکهای خیمه شب بازی. آقای فرج ا... سلحشور که فحاشانه به سینماگران کشور حمله کرده بارها و بارها و در واقع می شود گفته که لات بی سرو پایی عالم سینمای ایران است فرمودند که مداحان، روحانیون و مسوولین باید خوب و بد فیلمها را تعیین کنند و به مردم بگویند که کدام فیلم را در سینما ببینند. ظاهراً این مقدار سانسور هم تشنگی آقای سلحشور را رفع نمی کند.

اندکی صبر سحر نزدیک است. تافردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید. به امید پیروزی ایران و ایرانی.



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته