-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ دی ۱۶, شنبه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 14 دی ماه 91



سلام پنج شنبه 14 دی 91 ،3 ژانویه 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


 موضوع اول:بارمان احسانی نوزاد 6 ماه در زندان عفونت ریه کرده و به بیمارستان منتقل شده است در حالی که مادرش کماکان در زندان است کودک دیگری به نام رسام طبیان که 12 ماه است و مادرش زهره نیکایی به جرم بهایی بودن در زندان است به دلیل عفونت شدید گوش و بالا رفتن تب به بیمارستان منتقل شده است. علی اکبر باقانی دبیر کل صنفی معلمان ایران به یک سال حبس تعزیری و 10 سال تبعید به زابل محکوم شد. 300 نفر از فعالین سیاسی و مدنی نامه ای را امضاء کردن و ابراز نگرانی کردن از وضیعت جسمانی آقای تاج زاده که از ناراحتی های کلیه و قلب رنج می برد.


موضوع دوم: اعتصاب کارگران نورد و لوله صفا کماکان ادامه دارد و دیروز 250 نفر از مهندسان کارخانه به کارگران پیوستند. کارگران 6 ماه است که حقوق نگرفتند . رئیس صنف اتحادیه طلا و جواهر را هم دیروز به دادگاه اظهار کردن و عصر از ریاست صنف برکنار کردن جرم او اعلام نرخ است.سایت نیمروز از قول یک متخصص سرطان شناسی اعلام کرده سالانه 85 هزار مورد سرطان در ایران است و در سال 90 این عدد رشد 180 درصدی داشته و پیش بینی کرده ادامه روند موجود در چند سال آینده به یک سونامی سرطان تبدیل خواهد شد. آلودگی هوا – پارازیت های حکومت می فرستد – کودهای آلوده وارداتی از اصلی ترین دلیل افزایش سرطان در ایران است. مرکز آمار ایران اعلام کرده قیمت زمین و مسکن در تابستان گذشته نسبت به تابستان سال قبلش 33 درصد افزایش قیمت داشته است. اما از همین تابستان تا حالا خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند قیمت ها 30 درصد افزایش داشته است. آقای احمدی نژاد دوباره دنبال فاز دوم هدف مندی یارانه ها است و علیرغم تذکرات مجلس ظاهرا به دلیل انتخابات می خواهد قیمت های سوخت را بالا ببرد و پول نقد را به مردم افزایش دهد و این موج تورمی جدید درست خواهد کرد.آقای لاریجانی هم ابلاغ کرده به دولت که مصوبه استخدام 120 هزار نفر غیر قانونی است.


موضوع سوم:سازمان ملل کشته شدگان سوریه را 60 هزار نفر اعلام کرده است. یک ویدیو وحشتناک مخالفین روی یوتیوب گذاشته اند که نشان می دهد شکنجه گران بشار اسد مخالفین را شکنجه می کنند و بعد به قتل می رسانند. دیروز یک حمله هوایی به یک پمپ بنزین در دمشق صورت گرفت که 70 نفر از مردم کشته شدند. آقای هاشمی رفسنجانی با پاره ی از مقامات عراقی مطرح کرده که شانس بقای رژیم سوریه اندک است و بهتر است که با مخالفین صحبت شود و راه باز نگهداشته شود. آقای مقتدا صدر که زمانی از طرفداران ایران بود و حالا از مخالفان نوری مالکی است  گفته در این چند روز گذشته که اهل سنت عراق اعتصابات کردند یک بهار در عراق عربی در راه است و تا این تظاهرات صلح امیز است من هم حمایت می کنم . به دلیل مقاومت اهل سنت عراق آقای مالکی ناچار شده 700 زندانی اهل سنت را از زندان آزاد کند.


موضوع چهارم: سایت جرس خبر داده معاون وزارت اطلاعات آقای نجف قلی حبیبی را اظهار کرده و گفته در کنگره اصلاح طلبان که در پیش است باید مواضع ما را اعلام کنید و اگر با موسوی و کروبی خط کشی نکید همه شما را دستگیر خواهیم کرد.ظاهرا همین برخورد را با دبیر کل خانه کارگر صورت داده اند. سایت تصمیم هم خبر داده از آن که خوش بخت پدر زن مصطفی خامنه ای گفتند کسانی که در فتنه بودند باید روی همه آنها را خط قرمز کشید. روزنامه گاردین نوشت در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 مردم دوباره به خیابان ها خواهند آمد شاید به دلیل همین حرف ها است که حکومت خیلی می ترسد ، معاون فرهنگی سپاه گفته کلید فتنه آینده مسئله با امریکا و انتخابات آزاد است یعنی خود مقامات از شعار انتخابات آزاد که مخالفین می گویند می ترسند و تلویحا می گویند که انتخابات آزاد برگزارنمی کنند. شش فعال ملی مذهبی با انتشار بیانیه ای به آقای خامنه ای هشدار دادند در این شرایط با امریکا سر میز مذاکره ننشیند و در موضع ضعف هستی و بهترین کار این است که فضای سیاسی کشور باز شود و ابتدا یک انتخابات آزاد برگزار بشود بعد با خارجی وارد مذاکره بشوید. آقای حسن روحانی گفتند نامزدی در انتخابات آینده را نفی نمی کند گفته می شود بین آقایان ناطق نوری – حسن روحانی و هاشمی رفسنجانی به احتمال زیاد یک نفر از آنها وارد میدان خواهد شد.آقای حداد عادل در یزد گفتند مردم به استقبال رهبری بروند ثواب است و گفتند کروبی و موسوی در دادگاه ملت محاکمه شدن و نیاز به دادگاه قضایی ندارند . آن کس که در دادگاه ملت محاکمه و محکوم شده آقای خامنه ای و رژیم جمهوری اسلامی است. ایشان ضمنا دروغ هم گفته و گفته در کمسیون بعد از انتخابات موسوی و کروبی خواستار شمارش تمام صندوق ها شده بودند در حالی که واقعیت چنین چیزی نبوده است و پیشنهاد داده بودند که رندوم صندق هایی را در هر استان شمارش کنند و اگر با ارقام وزارت کشور تطبیق نمی کرد همه را بشمارند یا انتخابات را باطل کنند. ولی آقایان چون فقط عدد سازی کرده بودند.


موضوع آخر: استاندار تهران گفتند برای اشاعه عفاف و حجاب باید از مهد کودک ها آغاز کنیم. پلیس فتا یک نوجوان چهارده ساله را در کرج به اتهام وبلاگ غیر اخلاقی و نوشتن داستان های سکسی دستگیر کرده است. آقای صدیقی گفتند زمان شاه روحانیان را سوار ماشین نمی کردند و با حجاب ها را هم به دانشگاه راه نمی دادند . امثال بنده و حتی جوان تر ها هم یادشان است و این دروغ های اشکار ایشان را ادم می داند . باید گفت آن زمان روحانیان حداقل یک احترامی داشتند در زمان حاضر است که مردم آنها را سوار تاکسی و ماشین خودشان نمی کنند به دلیل کارهایشان.

     

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی         

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته