-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ دی ۲۵, دوشنبه

متن پیاده شده روز شنبه 23 دی 91



سلام
شنبه 23 دی 91، 12 ژانویه 2013 میلادی
در مورد شش موضوع امروز صحبت می کنیم.

حمله ی هماهنگ ائمه ی جمعه به انتخابات آزاد
دیروز خط زنجیر حمله ی امامان جمعه به انتخابات آزاد در اقصی نقاط کشور آغاز شد و کاملا هم مشخص است که دستور از ستاد ائمه ی جمعه و بیت رهبری صادر شده که همه یک سخن را تکرار می کردند. آقای جنتی در تهران با اینکه حال مریضی هم دارد اما ظاهرا برای فحش دادن کسی بهتر از ایشان پیدا نمی شود که روانه ی نماز جمعه اش کرده بودند. جنتی گفت: می گویند اگر انتخابات آزاد باشد، حکومت ساقط خواهد شد. انتخابات آزاد رمز شورش شده. یکی که از همه گردن کلفت تر است (که احتمالا مراد ایشان هاشمی رفسنجانی است) این موضوع را مطرح کرد و بقیه هم به دنبال او رفتند.
سخنان آقای جنتی نشان می دهد که در ذهن آقایان چه می گذرد. این حضرات و بزرگترشان آقای خامنه ای کاملا می دانند که در هر انتخابات آزادی جمهوری اسلامی بازنده خواهد بود و اینان در میان مردم جایی ندارند و از همین روست که می خواهند حکومت اقلیت بر اکثریت و به زور سرنیزه را پیش ببرند.

هفت گروگان ایرانی در سوریه سپاهی بودند
یک گردان از ارتش آزاد سوریه به نام الفرقان اعلام کرده که به کاروانی حامل سفیر جمهوری اسلامی در دمشق، چهار ژنرال روس و دو تن از سران حزب الله لبنان حمله کرده است. از 48 اسیر ایرانی که با مبادله در سوریه آزاد شدند، دیروز با حضورشان در نمازجمعه ی شهرستان ها معلوم شد که دستکم هفت نفر از آنها سپاهی هستند. عابدین خرم، فرمانده ی سپاه ارومیه، محمدتقی صفری از سپاه بندرگناوه و کریم حسینخانی نماینده ی ولایت فقیه در سپاه ارومیه در زمره ی آنان هستند.
رادیو فرانسه هم از قول مفسرین ترکیه ای نقل کرد که کشتار سه زن عضو پ ک ک در فرانسه کار مشترک سوریه و جمهوری اسلامی بوده تا مذاکرات صلح پ ک ک و ترکیه را به هم بزند.

حکم اعدام برای پنج هموطن عرب
حکم اعدام محمدعلی عموری، هادی راشدی، هاشم شعبانی، جابر آل بوشوکه و مختار آل بوشوکه که همگی از شهروندان عرب خوزستان هستند در شعبه ی 33 دیوان عالی کشور تایید شده است. به این ترتیب این پنج شهروند عرب خوزستانی در آستانه ی اعدام قرار گرفتند. بهنام ابراهیم زاده، فعال کارگری که در بند 350 اوین به سر می برد به تازگی از بیماری فرزند خود و انتقالش به بیمارستان کودکان سرطانی مطلع شده و در نوشته ای گفت که رنج زندان را تحمل می کردم که ناگهان کوهی از اندوه بر من آوار شد. مقامات زندان تا حال از دادن مرخصی به این پدر زندانی خودداری کردند.
آقای مهدی خزعلی که با انفرادی های 209 اوین منتقل شده و دست به اعتصاب غذا زده است، نهمین روز اعتصاب غذای در دور جدید را پشت سر می گذارد.   
علی لاریجانی گفت که در صحنه ی بین المللی با مصاف سختی مواجه هستیم و بیش از این هم مصلحت نیست که به مردم فشار بیاید. وی افزود که همه ی مشکلات هم از تحریم نیست و کنایه هایی را هم متوجه دولت احمدی نژاد کرد.
پلیس اسپانیا اعلام کرد که دو نفر را به اتهام حمل وسایلی که می تواند در فعالیت های هسته ای مورد استفاده قرار گیرد دستگیر کرده و محموله ای را که عازم ایران بوده را نیز توقیف کرده است.
یک انفجار مهیب هم دیروز در اهواز شنیده شد که البته بعد از مدتی گفته شد که دلیل آن نشت گاز از لوله های پوسیده بوده در ساختمان قدیمی شهرداری رخ داده است. آموزش و پرورش استان کرمانشاه بخشنامه ای را به کلیه ی معلمان و دانش آموزان صادر کرده مبنی بر اینکه تدریس و محاوره در محیط های آموزشی باید به زبان فارسی بوده و از زبان کردی و گویش های مختلف آن به هیچ وجه استفاده نشود. خواست هموطنان ما این است بتوانند زبان ها و گویش های مادری شان را مدارس آموزش ببینند که حالا در جلوگیری از این حق مسلم بخشنامه صادر شده است.

تظاهرات مخالفان و موافقان مالکی در عراق
تلویزیون الجزیره خبر داد که دیروز در عراق در بسیاری شهرها سنی ها و شیعیان عراق به ترتیب در مخالفت و در حمایت از دولت مالکی دست به راهپیمایی زدند. مخالفان مالکی خواستار برکناری وی از طریق مجلس این کشور هستند.

احمد خاتمی: حزب بی حزب، همه باید مطیع رهبر باشید
آقای احمد خاتمی، امام جمعه ی موقت تهران فرمودند که حزب نمی خواهیم و همه باید مطیع رهبر باشند. در کشور ولایی ما، حزب و جناح، باند و دسته معنایی ندارد.

اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق وسرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی  
 
 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته