-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ دی ۱۵, جمعه

متن پیاده شده روز چهارشنبه 13 دی 91


سلام،

چهارشنبه 13 دی 91، دوم ژانویه 2013 میلادی

در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم.

موضوع اول اینکه آقای مرسی رئیس جمهوری مصر در مصاحبه ای صحبت از این کرده که امنیت خلیج فارس امنیت مصراست و صحبت کرده از اینکه ثبات نظامی با ایجاد سازمان دفاعی مثل ناتو اتفاق می افتد، سازمانی که از امنیت کشورهای عربی دفاع کند. این حرفهای آقای مرسی که تکرار حرفهای جمال عبد الناصر است وقتی که در جنگ با اسراییلی ها شکست خورده بود و می خواست فرا فکنی بکند، زمینه سازی دخالت مصر در منطقه خلیج فارس و احتمالاً تکرار حرفهایی مثل جمال عبد الناصر در مورد ایران و تمامیت ارضی ایران است و به هر صورت مجموع اتفاقات منطقه می تواند تهدید امنیت ایران محسوب شود. به هر صورت این نشست اخیر6 کشور شورای همکاری خلیج فارس هم که شورای همکاری به اتحادیه تبدیل می شود و این حرفهای مصر می تواند در آینده برای ایران دردسر ساز باشد. در سوریه هم درگیری شدید در اطراف فرودگاه حلب در جریان است، نیروی هوایی سوریه به جنوب غربی دمشق و شهر قدیمی خمص حمله کرده، درگیری در ادلب به شدت در جریان است و کشته ها از مرز 44 هزار نفر عبور کرده.

نکته دوم اینکه اعتصاب کارگران شرکت نورد و لوله صفا که از روز شنبه شروع شده بود دیروز سه شنبه با تجمع کارگران همراه بود. علیرغم اینکه وعده داده بودند بلافاصله یک ماه حقوق آنها را بدهند، وعده انجام نشده و کارگران 6 ماه است که حقوق نگرفتند. روزنامه شرق هم گزارشی داده  از 3 میدان میوه و تره بار تهران که نشان می دهد قیمت میوه و تره بار بین 20 تا 100 درصد در6 ماه گذشته افزایش داشته و فروش میوه و تره بارهم گاهی تا نصف کاهش پیدا کرده. در واقع دقیقاً هم تورم هست و افزایش قیمتها و هم رکود بخصوص وقتیکه مردم قدرت خرید ندارند و با افزایش قیمت نمی توانند که خرید بکنند. آقای احمدی نژاد هم در سفر به کرمانشاه دو طرحی را که قبلاً راه افتاده بود یکی سد مخزنی آذری و دیگری پتروشیمی پولیمر کرمانشاه دوباره افتتاح کرد. آقای امام جمعه شیراز هم از دولت انتقاد کرده برای پرداخت نیمه و نصفه حقوق کارمندان و گفته که این کار به بهانه اقتصاد مقاومتی انجام میشود. مدتی است که دولت شروع به کم کردن اضافه کاریها و پرداختهای دیگر کارمندان کرده، گاهی هم با تاخیر حقوق می پردازد و به هر حال با کمبود بودجه ای که امسال دارد یا باید از بانک مرکزی استقراض کند و دوباره تورم را بالا ببرد و یا اینکه حقوق جاری خود را هم ندارد بدهد. پایگاه اطلاع رسانی دولت هم دو نامه متعلق به سال 89 و 90 را که به قوه قضاییه نوشته شده کلیشه کرده و کپی آنرا منتشر کرده که اسامی بدهکاران بانکی ضمیمه آن نیست ولی پاسخی به قوه قضاییه است که این چند روزه مطرح شده که اگر آقای احمدی نژاد می گوید 300 نفر 60 درصد طلبهای بانکها را گرفتند و نمی دهند، این سندها را منتشر کرده که بگوید به هر حال من این کارها را کردم. قوه قضاییه همان موقع مدعی شد که اسامی ضمیمه لیست ممنوع الخروجی ها است و نه بدهکاران بانکی. این ماجرا بین قوه قضاییه و دولت کماکان دارد ادامه پیدا می کند ضمن اینکه آقای احمدی نژاد چونکه انتخابات نزدیک است حربه کهنه خود بگم بگم را شروع کرده و اینکه در جیب من اسامی پولدارها و رانت خورها و اینها ست که افشاء بکنم که هرگز هم ایشان نکرد.

نکته سوم اینکه خبر می رسد از اینکه سالانه 11 میلیون پرونده در دادگاه های ایران مطرح می شود یعنی از هر 7 نفر ایرانی یک پرونده دارند وهر قاضی 130 پرونده در ماه، نزدیک به 4 پرونده در روز، را رسیدگی می کند. آلودگی هوا به اصفهان هم رسید تا جاییکه مسوول بهداشت استان گفته که مردم از شهر خارج شوند تا در امان بمانند. در تهران هم تعطیلی دبستانها و پیش دبستانها کاری صورت نداد و آلودگی تهران دوباره به مرز هشدار رسیده و مه مرگ روی شهر را دارد فرا می گیرد. سازمان بسیج هم به گفته آقای نقدی فرمانده بسیج درامر فیلمسازی وارد شده و بتدریج فیلمهایی که ساخته به بازار خواهد آمد. مبارک است! بسیج فقط وارد این یک کار نشده بود.

نکته چهارم اینکه رضا شهابی کارگر فعال و زندانی که اعتصاب غذای وی وارد 15 امین روز می شود، اعلام کرده که تا گرفتن مرخصی های استعلاجی برای بیماری های مختلفی که به آن دچار است به اعتصاب غذای خودش ادامه خواهد داد و آنر نمیشکند. بارمان احسانی نوزاد 6 ماهه زندانی در سمنان دچار عفونت شدید ریه شده و زندانبانها حتی با مادرش او را به بیمارستان اعزام نکردند، مادر کماکان در زندان است و این طفل 6 ماهه جدا از مادر در بیمارستان سنگسر بستری شده. موضوعی که حتی برابر قوانین فعلی جمهوری اسلامی مادر شیرده و کودک وی را نباید زندان بکنند. آقای موسوی و خانم رهنورد هم نتوانستند در ختم صادق کاظمی پدر خانم رهنورد هم شرکت بکنند و زندانبانها از شرکت آنها ممانعت بعمل آوردند.

نکته پنجم اینکه آقای فرید حداد پسر حداد عادل و برادر زن مجتبی خامنه ای که معمولاً حرفهای مجتبی خامنه ای را یا می نویسد و یا مطرح می کند، در مصاحبه با خبرگزاری فارس مطرح کرده که رهبری در انتخابات پیش رو تشنج نمی خواهد، یک کاندیداهایی باید بیایند که از خودمان باشند. و در واقع یعنی اینکه اگر تقلبی چیزی شد اعتراض نکنند و سر وصدا درست نکنند. ضمن اینکه ایشان گفته که خارجی ها هم صحبت انتخابات آزاد را می کنند و نسبت به این انتخابات حساس هستند. ضمناً ایشان گفته که 5 مداح سرشناس و هیئتهایی که دارند در انتخابات مجلس از هرکس که پشتیبانی کردند و تایید کردند رای آورد. آقای عسگر اولادی هم به حسین شریعتمداری مدیر مسوول کیهان انتقاد کرده در مورد سرمقاله ای که در حمله به آقای هاشمی رفسنجانی نوشته بود. خود آقای عسگراولادی این روزهای به شدت زیر ضرب رهپویان و ایثارگران و سایتهای آنهاست که او را جزو کسانکیه می خواهند فتنه را برگردانند قلمداد می کنند و به او می گویند که می خواهی عکس برگردان فتنه را درست کنی و به هر صورت آقای عسگراولادی زیر شدیدترین حملات قرار گرفته. احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران هم صحبت از این کرده که فتنه گران اگر دست برندارند آنها را رسوا می کنیم و اسامی آنها را افشاء می کنیم. حمله آقای خاتمی درواقع هم متوجه آقای عسگر اولادی است و هم احتمالاً هاشمی رفسنجانی. و اما در خصوص ائتلاف 1 باضافه 2 هم که آقای حداد مطرح کرده بود، سایت انتخاب مطرح کرده که این ائتلاف از هم پاشیده برای اینکه یکی از این 3 نفر سخت گله کرده از رسانه ای شدن این حرفها و خودش را کنار کشیده ولی نگفته از بین آقایان قالیباف و حداد و ولایتی کدامیک از آنها؟

و اما نکته آخر اینکه جناب آقای نقدی فرمانده بسیج فرمودند که فتنه محصول علوم انسانی غربی بوده و پیاده نظام فتنه با تعالیم علوم انسانی غربی در دانشگاه ها در حال تربیت و افزایش است. مهدی طائب برادر حسین طائب فرمانده اطلاعات سپاه هم فرمودند که انقلاب صادر شد و تمام شد و نیازی نیست که کار خاصی بکنیم.

اندکی صبر سحر نزدیک است. تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید. به امید پیروزی ایران و ایرانی. 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته