-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ فروردین ۲۰, سه‌شنبه

Fwd: متن پیاده شده روز دوشنبه 12 فروردین 92

 

سلام دو شنبه 12 فروردین 92 ،1 آوریل 2013

در مورد 4 موضوع امروز صحبت می کنیم

موضوع اول : دکتر احمد صدر حاج سید جوادی در سن 96 دیروز در گذشت. او که یکی از قدیمی ترین مبارزان راه آزادی بود در کشور ما بود زندگی او همیشه در حال مبارزه با دیکتاتوری و استبداد از هر شکلش مبارزه کرده بود. مراسم به خاک سپاری ایشان امروز 12 فروردین ساعت 9 صبح از مقابل بیمارستان آبان تهران انجام می گیرد .

 آقای دکتر مهدی خز علی 92 روز اعتصاب غذای خودش را پشت سر گذاشته است. به گفته پسر او توان راه رفتن و سخن گفتن ندارد. کسری نوری از دراویش گنابادی که در زندان عادل آباد شیراز دست به اعتصاب غذا زده و 75 روز از اعتصاب غذای ان می گذارد توسط ماموران امنیتی به پلاک 100 شیراز که محل وزارت اطلاعات شیراز است منتقل شده و آن زیر فشار قرار گرفته برای شکستن اعتصاب غذا و او را تهدید و ضرب شتم کردن به سلول انفرادی انداختند با آن حال خراب اعتصاب غذا و وقتی خانواده ها و دوستان تجمع کردن جلوی محل وزارت اطلاعات از ترسشان برگرداندند به زندان عادل آباد شیراز . 

مصطفی تاج زاده گفته که به وزیر اطلاعات نوار جلساتی که برای برنامه ریزی اقدامات علیه دولت خاتمی در صدا و سیما تشکیل می شود منتشر کند این حرف را تاج زاده در جواب وزیر گفته مطرح کرده بود علیه آقای خاتمی و دوستان او .

موضوع دوم : نیروی انتظامی یک فرمان 20 ماده ای برای کافی نت ها که در آن از کافی نت ها خواستن اسامی همه کاربر ها باید ثبت بکنند و دوربین نصب بکنند تا 6 ماه بعد بتوانند فیلم ها را باز بینی کرد . نصب ویی پی ان و فیلتر شکن روی کامپیوتر ها ممنوع است و یک سری دستور عمل دیگر است. این ماجرا عزم حکومت را کاملا نشان می دهد که می خواهد گردش آزاد اطلاعات را ببندد و اینترنت را کنترل بکند و فکر می کند با این کار ها جلوی ابتکارات جوانان  را بگیرد. و فضای اطلاعات کشور را ببندد. اسماعیل کوثری گفته روزانه 10 ملیون لیتر بنزین از مرز های شرقی کشورخارج می شود . مجله اکنمیست لندن هم خبر داده که شاخص فلاکت ایران به 44 درصد رسیده است و ایران رتبه سوم را در جهان به دست اورده بعد از مقدونیه و ونزوئلاالبته این شاخص سقوط نسبی هستش نسبت به سالیان قبل و بیشتر سقوط اقتصاد را نشان می دهد . مرکز امار ایران هم رسما قبول کرده که نرخ تورم در سال 91 31.5 درصد بوده است در حالی که نرخ واقعی تورم به مراتب بیش از این توسط تمام اقتصاد دانان براورد می شود.

موضوع سوم : آقای هاشمی رفسنجانی مطرح کرده که تحقق شعار حماسه سیاسی – اقتصادی که آقای خامنه ای در صحبت نوروزی خودش مطرح کرده احتیاج به کارهایی دارد که در صورت تحقق به مجعزه شبیه است در واقع تنه آقای رفسنجانی زده با این وضعیت فعلی بدون اصلاح سیاست خارجی و مدریت کشور تحقق چنین چیزی ممکن نیست . علی نیکزاد وزیر راه و شهر سازی احمدی نژاد هم در اردبیل زادگاه خودش اعلام کرده کاندیدای ریاست جمهوریست و گفته می شود این حرف به در خواست احمدی نژاد صورت گرفته است ظاهرا جناح آقای احمدی نژاد با چند کاندیدا وارد صحنه بشود که به نفع همدیگر  کنار می روند . آقای سعیدی نماینده رهبری در سپاه مطرح کرده ما در انتخابات دخالت نمی کنیم و اگر هر کسی هم بخواهد دخالت بکند با او برخورد می کنیم البته اقای سعیدی همان کسی است که مهندسی انتخابات را به عنوان وظیفه سپاه مطرح کرده بود که بعد از آن که به شدت به او از همه جا حمله شد به طور مداوم سعی می کند ان حرف خودش را لا پیچانی بکند ولی واقعیت این است که آقایان مشغول طراحی برای مهندسی انتخابات هستند.

موضوع چهارم: حکومت سوریه نیروهای مخالف را متهم کرده که سه چاه نفت را به آتش کشیدن درگیری های شدیدی حومه حلب گزارش شده که با عث فرار بسیاری از مردم از آن شهر های اطراف شده است. در مصر هم سلفی ها به دولت مرسی اخطار و تهدید کردن که اجازه نمی دهیم گردشگران ایرانی به مصر بیایند زیرا ایرانی ها در لباس گردشگر سپاهی ها به مصر خواهند آمد و توطئه خواهند کرد.  

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته