-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ اردیبهشت ۹, دوشنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 2 اردیبهشت 92



سلام دو شنبه 2 اردیبهشت 92 ،22 آوریل 2013

در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم

موضوع اول : کارمندان استان داری  کهکیلویه و بویر احمد ی که دست به تحصن در مقابل ورودی استان داری زده بودند از ورود استان دار جلوگیری کردند خواسته کارمندان در چندین محور است از جمله مطالباتشان پرداخت نشده است. مذاکراتی که با استان دار و فرماندار داشتند به نتیجه نرسید و گفتند این کار را ادامه خواهند داد. کارگران راه آهن یزد هم برای چندمین بار جلوی استان داری دست به تحصن زدند . کارگران قند و تصفیه نیشکر اهواز هم که 27 ماه است که بلا تکلیف هستند و کارخانه تعطیل شده هم زمان با سفر آقای احمدی نژاد به استان خوزستان در جلوی استان داری تجمع داشته اند .

 جمعی از سهام داران قند و شکر نامه ای به وزیر صنعت معدن تجارت نوشتن و در ان آوردن که 1.6 دهم تن سال گذشته واردات شکر به کشور انجام شده با ارز مرجع و تعرفه یک درصد و این در حالی است که در کشور امکان 2.5 ملیون تن تولید شکر وجود دارد که بلا استفاده است. بخش زیادی از کارخانجات شکر تعطیل شده اند و یا با ظرفیت های پایین کار می کنند. انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر هم عنوان کرده ایران در دنیا بین سه کشور وارد کننده عمده شکر در دنیا قرار دارد.

موضوع دوم : بی بی سی خبرعجیبی را نقل کرد که اگر صحت داشته باشد عمق فاجعه را نشان می دهد بی بی سی گفت 12 ملیاردو 600 ملیون دلار عددی است که ایران به سوریه کمک کرده است این در حالی است که کشور با 100 ها مشکلات روبه رو است و حتی برای نیاز های اولیه مثل دارو و غذا دست به گریبان است. آقای مرا هاشم زهی از کمسیون بهداشت مجلس مطرح کرده کیفیت پایین واردات داروهای هندی و چینی سلامت مردم را به خطر انداخته است.

 مدیر عامل شرکت نفت هم عنوان کرده 4 میلیارد دلار طلب ایران از شرکت های نفتی قابل وصول نیست از طریق سیستم بانکی و قرار شده به جایش غذا و دارو مبادله شود. خبر گزاری مهر گفته در مرکز مبادلات ارزی به جای دلار و یورو روپیه و یوان چین و وون کره جنوبی پیدا می شود. و این در حالی است که وارد کنندگان اکثرا یورو احتیاج دارند و این پول ها مشکلات ان ها را حل نخواهد کرد. آقای احمدی نژاد ان وقت در شرایط بد اقتصادی کشور ایجاد کرده دوباره در خوزستان گفته می شود به هر فرد 250 هزار تومان پول داد.عددی یعنی 6 برابر پرداخت فعلی که مشخص نیست از کجا می خواهد این پول را بیاورد بدهد.

موضوع سوم : آقای باقر لنکرانی وزیر بهداشت سابق دولت احمدی نژاد از سوی جبهه پایداری رسما به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی شد در مراسمی که آقای مصباح یزدی ان بالا نشسته بود. روزنامه کیهان امروز نوشته رد صلاحیت آقای خاتمی کمترین دردسر و هزینه برای نظام ندارد یعنی با این تحدید ها می خواهند بگویند آقای خاتمی نیاد. حسین الله کرم از چهره های حزب الله بوده تحدید کرده اگر اصلاح طلبان بخواهند بیایند و کشور را به سال قبل از 84 برگرده حزب الله ساکت نخواهد نشست. آقای کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم گفته فیفا نامه داده که به فدراسیون فوتبال ایران و به شدت اعتراض کرده به اعدام در استادیوم فوتبال سبزوار و عنوان کرده که این کار مشکل جدی برای ما ایجاد کرده است.

موضوع چهارم : در 24 ساعت گذشته درگیری  شدید در شهر جدیدعل فضل در نزدیکی دمشق در جریان بوده نیروهای اسد برای شکستن کمربند محاصره در دور دمشق به این شهر به شدت حمله کردن دست کم 85 نفر کشته شدند که در میان ان زن و کودک دیده می شود و گفته می شود پاره ای از منابع که کشته های این شهر به بیش از 250 نفر رسیده است . وزیر دفاع امریکا مطرح کرده فروش تجهیزات نظامی به کشور های عربی و اسرائیل که خبرش را دادیم بیش از 10 ملیارد دلار قرار داد بسته شده پیام روشنی به ایران است که گزینه نظامی روی میز است.

موضوع آخر : آقای مصباح یزدی گفتند اولین دغدغه ما باید باور های اسلامی و پیاده کردن های ارزش های اسلامی باشه بعد مسایل بهداشت – امنیت – مسکن قرار دارد.  

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته