-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ فروردین ۲۸, چهارشنبه

متن پیاده شده روز شنبه 24 فروردین 92




سلام،
شنبه 24 فروردین 92، 13 اپریل 2013 میلادی
امروز در مورد پنج موضوع صحبت می کنیم.

4 درویش گنابادی در تجمع شیراز دستگیر شدند
کسری نوری، درویش گنابادی که بیش از 86 روز است در اعتصاب غذا به سر می برد قراربود به دادگاه انقلاب منتقل شود اما تجمع درویش های گنابادی در مقابل دادگاه انقلاب شیراز باعث وحشت نیروهای امنیتی شده و سبب شد که آقای نوری به دادگاه منتقل نشود. همچنین ماموران با درویش ها در مقابل دادگاه انقلاب درگیر شده و 4 تن از آنان را دستگیر کردند.
مادر ستار بهشتی با نوشتن رنجنامه ای پاسخ وزیر کشور، آقای نجار، را داد. نجار گفته بود کمک های مادی و معنوی به خانواده ی بهشتی شده است. مادر ستار در نامه ی خود آورده است که شاید منظور ایشان از کمک مادی پیشنهاد 200-300 میلیونی به عنوان دیه بوده است که البته ما آن را نپذیرفتیم و از کمک های معنوی هم شاید منظور آقای نجار ضرب و شتم و فحاشی به خانواده ی بهشتی بوده است! مادر ستار تاکید کرده است که ما هیچ چیزی از حکومت نمی خواهیم مگر اینکه به پرونده ی پسرم رسیدگی شود.
دو عضو اتحادیه ی آزاد کارگران، شریف ساعد پناه و مظفر صالح نیا هم در دادگاه انقلاب سنندج به شش ماه زندان محکوم شدند. پوریا فرازمند، وبلاگ نویس در اصفهان هم دستگیر شده و هنگامه ی شهیدی، روزنامه نگار زندانی هم به دلیل حمله ی قبلی به بیمارستان تهران کلینیک منتقل شد.

لاستیک های چینی تهدیدی برای مسافران اتوبوس
رانندگان اتوبوس اعلام کردند که کیفیت لاستیک های چینی که بهای هر جفت آنها هم 2 تا سه و نیم میلیون می رسد بسیار پایین است و این باعث شده که اتوبوس ها یا لاستیک بی کیفیت دارند و یا لاستیک ها کهنه و با این وضع جان مسافران در خطر است.
اینترفاکس، خبرگزازی روسیه، هم خبرداد که دولت روسیه از راه اندازی مراکز استخراج اورانیوم در ایران انتقاد کرده و آن را اسباب نقض تعهدات بین المللی دانسته است. وزیر امور خارجه ی بریتانیا، ویلیام هیگ هم گفت که جمهوری اسلامی امسال باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد مذاکرات جدی داشته باشد یا نه. از سوی دیگر آقای باقری معاون شورای امنیت ملی گفت که خواسته ایران توقف تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی و به رسمیت شناختن حق اورانیوم غنی سازی است که البته می تواند گام به گام صورت بگیرد. البته دنیا با این خواست ایران مشکل داشته و می گوید به شرطی چنین چیزی امکان پذیر است که بشود در چند دوره از تاسیسات ایران بازرسی کرده و مطمئن شد که ایران دروغ نمی گوید.

خط و نشان کشی پیش از تجمع انتخاباتی
رجا نیوز گفت که تجمع صد هزارنفری در ورزشگاه آزادی که برای رونمایی از نامزد جناح آقای احمدی نژاد، که گفته می شود آقای مشایی است، با هزینه ی شرکت رایتل وابسته به سازمان تامین اجتماعی است صورت می گیرد. همچنین دستگاه های مختلف همچون هلال احمر، سازمان میراث فرهنگی و ... هر کدام قرار است به طور سهمیه ای تعدادی از کارکنان خود را به این تجمع بفرستند. کیهان گفته است که رئیس شرکت رایتل برای اینکه حاضر به همکاری با "جریان انحرافی" نشود از سمت خود استعفا کرده کرده است. به هر صورت از پیشاپیش خط و نشان کشیدن برای این مراسم شروع شده است. آقای مومن، عضو شورای نگهبان هم گفت که "اگر بوی انحراف از کسی احساس کنیم، بدون شبهه وی را رد صلاحیت می کنیم." باید گفت که واقعا به این می گویند یک انتخابات آزاد! آقای موحدی کرمانی، امام جمعه ی موقت تهران هم گفت که اگر رای دهندگان در کار خود کوتاهی کنند در جرم و مشکلاتی که رئیس جمهوری بعد به وجود می آورد همگی شریک هستند. باید به ایشان گفت که امثال آقای خامنه ای که رئیس جمهوری را مردم تحمیل کرده و اینهمه سیاه کاری می کند، چقدر در مشکلات به وجود آمده شریک هستند؟

درسی برای حاکمان ایران
موضوع بعدی خبر درس آموز است به این ترتیب که رئیس جمهوری پیشین آلمان به جرم فساد 4000 یورویی کارش به دادگاه کشیده است و موضوع هم این بوده که یک تهیه ی کننده ی سینما هزینه ی سفر وی و خانواده اش به مونیخ را تقبل کرده بود. این را باید به حضرات دست اندکار ایران نشان داد که اختلاس هایشان سر به میلیارد می زند.

احمدی نژاد: با باغچه می توان خرج خانواده ها را داد
آقای احمدی نژاد گفت که با کمتر از هزارمتر باغچه می توان خرج یک خانواده را داد. وی افزود که ما هفت میلیون هکتار زمین داریم و می توان به هر خانوار 2000 متر باغچه داد.


اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی








--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته