-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ اردیبهشت ۹, دوشنبه

متن پیاده شده روز چهارشنبه 4 اردیبهشت 92


 

سلام،

چهارشنبه 4 اردیبهشت 92، 24 آپریل 2014میلادی

در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم.

موضوع اول اینکه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس افزایش 38 درصدی قیمت سوخت را تصویب کرد. اگر این مصوبه به تایید مجلس هم برسد برای سال جاری برای بودجه سال 92 بنزین آزاد لیتری 1000 تومان، گازوییل لیتری 500 تومان و گاز متر مکعبی 100 تومان خواهد شد. 100 نماینده کارگری با امضاء طوماری از اقدام تشکلهای رسمی و مستقل کارگری که به دیوان عدالت اداری از حداقل دستمزد تعیین شده شکایت کردند پشتیبانی کردند و دارند خودشان را آماده می کنند که اگر پاسخی از دیوان عدالت اداری نرسد قدمهای بعدی را بردارند. شرکت نفت شل هم که 2.3 میلیارد دلار بدهی دارد و حاضر شده بود بجای پول آن غذا و دارو بخرد و به ایران بدهد با مخالفت دولت بریتانیا روبرو شد که آنرا خلاف قوانین و مصوبات تحریمی ایران دانسته. دیروز هم بازار شادآباد آهن فروشان با تعطیلی مغازه ها مواجه بود. بازاری ها در مقابل دفتر هیئت امناء بازار تهران تجمع داشتند، مغازه ها را بسته بودند، کرکره ها را پایین کشیدند و اعتراض آنها به نحوه محاسبه مالیات ارزش افزوده است. نماینده آنها مطرح کرده که همین الان به دلیل رکود معاملات آهن با رکود زیاد مواجه است و ما چه درآمدی داریم که اینهمه مالیات ارزش افزوده محاسبه کردند. کارگران نی بر کشت و صنعت کارون شوشتر و همینطور شرکت هفت تپه که 3 ماه پیش هم در تهران تجمع داشتند و مدتها است که اعتراض دارند و مسوولان نهاد ریاست جمهوری وعده به آنها دادند و هیچکدام از آنها محقق نشده، می خواستند که آقای احمدی نژاد را ببینند اما امکان ملاقات او را هم پیدا نکردند. شرکت هواپیمایی ساها که توسط نیروی هوایی تاسیس شده بود به دلیل فرسوده بودن ناوگان هوایی آن تعطیل شد.

نکته دوم اینکه هرانا خبر داده از اینکه شامگاه دوم اردیبهشت، پریشب، ماموران وزارت اطلاعات به خانه پیمان عارف مبارز باسابقه و فعال جنبش دانشجویی هجوم بردند، او را دستگیر کردند، وسایل و کامپیوترها و یادداشتهای او را بردند و همسر وی را هم تهدید کردند که حق مصاحبه ندارد. مادر و برادر مهدی خزعلی هم موفق به دیدار با او شدند. او در این ملاقات به دلیل اینکه 30 کیلو وزن خود را از دست داده و تمام چربی های بدن آب شده، به شدت از سرما می لرزیده و مامورین اجازه ندادند که یک پتو دور مهدی خزعلی پیچیده شود. مادر او یک جوشیده گوشت را داخل شیشه ریخته بوده که پسرش بخورد که مهدی خزعلی گفته که به احترام مادرم این را می خورم اما به اعتصاب غذا ادامه میدم. 

نکته سوم اینکه آقای پور محمدی که خودش هم کاندیدای ریاست جمهوری است گفته که پیشنهاد می کنم که آقای هاشمی وارد صحنه انتخابات نشود. الان یکی از دلمشغولی های جناح های دور و بر آقای خامنه ای این است که یک جبهه بزرگی با ورود آقای هاشمی به صحنه از نیروهایی که نمی خواهند خواسته آقای خامنه ای را برآورده بکنند تشکیل شود. سایت انتخاب هم صحبت از این کرده که رقابت علنی دارد به نزاع علنی تبدیل می شود و این 2 باضافه 1 یعنی آقایان ولایتی و حداد و قالیباف هیچکدام حاضر نیستند به نفع دیگری کنار بروند. آقای حسین شریعتمداری هم در روزنامه کیهان حرفهای احمدی نژاد را که در خوزستان تهدید کرده بود گوشه پرونده مخالفینش را بالا خواهد زد و از آن بگم بگم های احمدی نژادی را شروع کرده بود، گفته که پوچ و بی مایه است و احمدی نژاد را بلوف زن خطاب کرده. البته آقای شریعتمداری در ادامه اضافه کرده که ایشان ترسو است چونکه می ترسد اطرافیان خودش را افشاء کنند و ایران به رئیس جمهور ترسو نیاز ندارد. ظاهراً یکی باید حافظه آقای شریعتمداری را کمی دستکاری کند که یادش بیاید که ایشان چگونه از احمدی نژاد تعریف می کرد، همین حرکتهای احمدی نژاد را 4 سال پیش چگونه پشتیبانی می کرد و چگونه او را شجاع ترین آدم می نامید. آقای صالحی وزیر خارجه دولت احمدی نژاد هم حرفهای وزیر امور خارجه کانادا در مورد ارتباط تروریستهای دستگیر شده در کانادا با القاعده ایران را جعلیات جدید و مضحک خوانده اما دولت کانادا دوباره تهدید کرده که اطلاعات موثق مبنی بر این ارتباط دارد. به نظر می رسد که سپاه بخش هایی از القاعده را که قبلاً هم مطرح شده که ارتباطهای مالی آنها و گروه هایی از آنها در ایران بخصوص جنوب شرق ایران هستند را سازمان می دهد و همین هسته ها هم حملات تروریستی در دنیا می کنند. آقای محسن افتخاری قاضی دادگاه هم خبر داده از اینکه 3 نماینده مجلس به زودی محاکمه می شوند بر سر پرونده اختلاس بزرگ، اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی، و گفته پسر یکی از نمایندگان هم در زندان است.

نکته چهارم اینکه بشار اسد در ملاقات با چند وزیر کابینه لبنان که اعضاء حزب ا... لبنان و متحد بشار هستند گفته که لبنان نمی تواند خود را از خشونتهای سوریه در امان بدارد. در واقع بشار اسد تهدید کرده که ادامه درگیری های سوریه، لبنان را فرا خواهد گرفت. در عراق هم تظاهرات گروه های مخالف اهل تسنن در کرکوک با سرکوب ماموران دولت مالکی مواجه شد، ماموران امنیتی درگیر شدند و به روایتی 100 نفر کشته شدند. آمار کشته شدگان از 27 نفر گفته شده تا 100 نفر و پاره ای از کردهای حاضر در صحنه گفتند که سرکوبگران به زبان فارسی حرف می زدند یعنی نیروهای ایرانی حامی آقای نوری المالکی بودند. 2 وزیر کابینه آقای مالکی، وزیر آموزش و وزیر علوم او که هر دو سنی هستند در اعتراض به این درگیری و سرکوب استعفاء کردند.

و اما نکته آخر اینکه آقای رحیم مشایی مطرح کرده که جایگاه احمدی نژاد بالاتر از ریاست جمهوری است و یعد از دولت دهم هیچ جایگاهی شایستگی ندارد که احمدی نژاد را در خودش جا بدهد. احتمالاً به دلیل امثال این حرفهایی است که از احمدی نژاد نقل می شود. نکته بعدی خبر آخر ما حرف آقای احمدی نژاد است که فرمودند که بچه دار شوید و من از طرف خدا قول می دهم که روزی آن می رسد.

اندکی صبر سحر نزدیک است. تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید. به امید پیروزی ایران و ایرانی.

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته