-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ فروردین ۲۱, چهارشنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 19 فروردین 92


سلام دو شنبه 19 فروردین 92 ،8 آوریل 2013

در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم

موضوع اول : علی رضا کرمی خیرآبادی زندانی امنیتی در بیمارستان امام خمینی فوت کرد. او که شانزده سال حبس کشیده بود و به جرم هواپیما ربایی به حبس ابد محکوم شده بود و مدت ها بود از بیماری رنج می برد اما عدم رسیدگی به او نهایتا منجر به مرگ او شده است. پرونده ستار بهشتی کارگر وبلاگ نویس ظاهرا به باز پرسی به نام آقای محمد حسین شهریاری وگذار شده است و او همان کسی است که باز پرس پرونده ندا آقا سلطان است که هیچ کاری نکرد و بسیاری از کشته شدگان سال 88 هم پرونده هایش به ایشان اجرا شده که به جز یک مورد سه نفر کشته شده ای کهریزک که به دادگاه رسیده بقیه کماکان مسکوت باقی مانده است.

 دختر آقای حاج سید جوادی هم صحبت کرده و گفته پدرم علاقه داشت برای مراسمش در حسینیه ارشاد بر گزار شود اما اجازه ندادند در مسجد جامع هم نگذاشتند ختم بگذاریم و در منزل هم به ما اخطار دادند که کسی نطق نکند و اجازه بلند گو گذاشتن هم ندادند و از ما هم تعهد گرفته بودن که با رسانه ها صحبت نکنیم آقای حاج سید جوادی قبل از انقلاب وکیل آقای خامنه ای هم بوده مثل خیلی از زندانیان سیاسی و رهبر این طور ادای احترام کرده .

 رضا اکوانیان شاعر و وبلاگ نویس عضو سابق مجموع فعالان حقوق بشر در چهارم فروردین ساعت 3 نیمه شب مامورین امنیتی به منزلش هجوم بردن و او را دستگیر کردن و هنوز خبری از او نیست . هوتن دولتی عضو سازمان ادوار تحکیم وحدت و همین طور عضو مهندسان جبهه ملی از 26 اسفند ماه دستگیر شده و به زندان منتقل شده خبری در دست نیست. در سال 91 از آمار به دست آمده مجموعا 580 اعدام در ایران صورت گرفته است.که تنها 294 تای آنها اسامی ان ها اعلام شده است و بقیه زندانیانی هستند که به طور غیر رسمی و مخفیانه اعدام شدند این عدد یعنی 580 اعدامی در یک سال در 25 سال گذشته بی سابقه است.

موضوع دوم : بعد از شکست مذاکرات هسته ای دلار از مرز 3650 تومان ظهر دیروز عبور کرد. آقای غلام رضا مصباحی مقدم رئیس کمسیون برنامه بودجه مجلس هم مطرح کرده رشد اقتصادی ایران صفر یا زیر صفر است او گفته بودجه سال 92 که در دستور برسی مجلس هم قرار دارد هم در حال حاضر 70 هزار ملیارد تومان روی کاغذ کسری دارد که معمولا در عمل بسیار بیستر از این خواهد شد چون خیلی از در امد ها محقق نمی شود. در این بودجه هم نفت هم به جای دو هفت ملیون بشکه صادرات روزانه که در بودجه سال 91 بود رسما یک سه دهم ملیون بشکه قرار داده شده است.

 دبیر خانه کارگر شهر ری و کارگران پترو شیمی بندر امام  و کانون شورا های اسلامی تهران از تشکل های کارگری هستند که حداقل دست مزد مصوبه شورای عالی کار برای سال 92 اعتراض دارند و به دیوان عدالت اداری شکایت کردند . کارگران باور دارند این دست مزد هیچ تناسبی با تورم ندارد و ماده 21 قانون کار تصریح دارد که باید سالیانه متناسب با تورم تعدیل بشود و خلاف قانون هم است. نائیب رئیس اتحادیه چایی کاران شمال هم اعلام کرده 60 هزار تن چای تاریخ مصرف گذشته در انبار سازمان تعاونی روستایی گیلان وجود داشته که روانه بازار شده است او گفته اندک رقبت مردم به چای داخلی هم به این ترتیب از بین خواهد رفت  ضمنا اطلاع داده از ان که 100 هزار تن چای وارداتی بیش از نیمی از ان قاچاق و غیر قانونی وارد کشور می شود.

 شرکت معتبر پیمان کار تونل زیر زمینی سنندج سه ماه است ک نتوانسته حقوق و عیدی و پاداش شرکت را به پردازد ضمنا افتضاحی که بیش از 1000 اتومبیل لوکس بالای ظرفیت 2500 سی سی ظرف یک روز از گمرک ترخیص شدند با مصوبه هئیت وزیران و بعد از آن تازه دولت بخشنامه که ورود اتومبیل بالای 2500 سی سی را ممنوع می کند را ابلاغ   ا کرد خیلی ها باور دارند این حجم بزرگ پول از یک چنین کاری از دولت خرج انتخابات آقای احمدی نژاد خواهد شد .

 اجرای حکم آقای مهافرید خسروی و سایرین پرونده متهمین پرونده 3000 هزار میلیارد تومانی هم در دست دادستان تهران قرار دارد و آماده اجرا است.

موضوع سوم : آقای ولایتی مصاحبه کرده بود گفته ائتلاف دو به اضافه یک نامزد خودش را با نظر رهبری تعیین می کند . ضمنا ایشان مطرح کرده تعلیق غنی سازی دولت زمان اصلاحات تدبیر رهبری بود که آقای روحانی نوشته بود ظاهرا آقایان خیلی هم ناراحت بودن از آن نوشته . آقای احمد عارف از سوی دیگر سخن گوی  اخوان المسلمین مصر به شدت به آقای ولایتی حمله کرده در اساس ان حرفی که گفته بود که ما به اخوان المسلمین از همه نزدیک تر هستیم او گفته کی گفته ما به شما نزدیک هستیم گروه ما مذهب شیعه به دور است و سنی بودن خط قرمز ما است و اصلا هم به شما نزدیک نیستیم . آقای موسوی لاری هم مصاحبه کرده و گفته با توجه به ان که پاسخ ما به انتخابات رقابتی ندادند تا الان اصلاح طلبان تصمیم برای شرکت در انتخابات نگرفتند .

 وزیر علوم هم اعلام کرده نامه احمدی نژاد برای برکناری دو رئیس دانشگاه 58 روز قبل داده شده بود و من در صحبت شفاهی توضیحات دادم و ان منتفی و حل شده است و احمدی نژاد هم بسیار مکدر است که موضوع رسانه ای شده است.

 آقای خامنه ای که گفته بود از امار کشته های تصادفات رانندگی در ایام عید غمگین می شود باعث شد که امثال تعداد کشته ها را مخفی نگهدارند و حتی پلیس راه گفت که 76 نفر به مقصد نرسیدند بیشتر نداشتیم اما اورژانس لو داده و گفته امسال در تصادفات ایام عید 31 هزار مجروح بوده که 27 هزار تای ان ها راهی بیمارستان شدند و تعداد فوتی ها بیشتر از سال 91 بوده است ولی گفته من هم از دادن آمار فوت شدگان معذورم.

موضوع چهارم : مخالفین در سوریه اعلام کردن بشار اسد در دو منطقه در جنوب دمشق سلاح شیمایی از نوع گاز های خفه کننده به کار برده است و در ضمن با توپ خانه سنگین جاده های منتهی به دمشق را که در دست مخالفین است زیر اتش گرفته در منطقه حلب هم در ناحیه شیخ مقصود که ناحیه است کرد نشین نیروهای اسد دست به کشتار زدند که ده ها نفر کشته شدن از جمله 9 کودک.

موضوع آخر : آقای غلام رضا محمد زاده مدیرکل اوقاف تهران گفتند که امام زاده هایی که نتوانستند ارتباط روحی برقرار کنند در فهرست امام زاده های رسمی قرار نمی گیرند.    

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی         



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته