-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ اردیبهشت ۹, دوشنبه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 5 اردیبهشت 92


سلام پنج شنبه 5 اردیبهشت 92 ،25 آوریل 2013


در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : سفر آقای احمدی نژاد به اصفهان و تجمع که در میدان امام ترتیب داده بودند با میدان نیمه خالی مواجه شدند . آقای احمدی نژاد با 4 ساعت با تاخیر امد و پاره ای از کشاورزان و کارگران پلاکارت هایی در دست داشتند که جنبه اعتراضی ان و تنگی معیشت بود . رو یکی از پلاکارد ها نوشته شده بود ما دیگر توان معیشت نداریم به داد ما برسید .


 موج جدید گرانی که مواد غذایی را افزایش قیمت داده و با گران شدن گوشت و روغن باعث شده مردم به مغازه ها هجوم بیارند و سعی کنند کالا ها را باقیمت موجود خریداری کنند. در پاره ای از فروشگاهای زنجیره ای که قیمت را پایین نگر داشتند سهمیه بندی کردن و گفتن بیش از 6 روغن یک لیتری به یک نفر نمی دهند . هر نوع سیاست از این مدل که به زیمباوه ای کردن اقتصاد معروف است باعث خواهد شد مردم هجوم بیاورند به فروشگاهای مواد غذایی افزایش پیدا بکند . آقای احمد توکلی هم در مجلس گفته به داد مردم برسید گرانی دارد مردم را دارد بیچاره می کند با گران شدن مواد اصلی غذایی مردم گوشت و روغن هم نمی توانند بخورند حتی اشکنه که یک قاشق روغن دارد نمی توانند بخورند .

موضوع دوم : آقای  پیرموذن نماینده اردبیل در مجلس مطرح کرده زمانی که دولت رفسنجانی به استان داری اردبیل تبدیل شد که آقای احمدی نژاد استان دار بود اجازه داد سواپ نفت بکند این اجازه را احمدی نژاد به صادق محصولی داد و از ان جا سو استفاده ها شروع شد و می شود فهمید چرا فردی مثل صادق محصولی این تور سردار ملیارد شده است البته باند آقای احمدی نژاد که مشایی هم جزو ان ها بوده کارشان را ان جا شروع کردن گر چه از قبل در ارومیه وجا های دیگر به فساد مشغول بودند . بازتاب هم خبر داده یکی از مدیران ارشد فرهنگی کشور دستگیر شده کسی که بسیاری از سینماگران را خانه نشین کرده و در مورد یکی از بازیگران زن غیر از فساد اخلاقی باج گیریی 30 ملیون تومانی کرده بازتاب اسم این فرد را نیاورده اما می شود حدس زد که چه کسی است در هر صورت این قبیل فساد های اخلاقی و مالی در کل نظام جمهوری اسلامی فراوان است.

موضوع سوم : آقای رفسنجانی از قولش اعلام شده تا یکشنبه نظر نهایی خودش را راجب شرکت در انتخابات و کاندیداتوری اعلام می کند . اسحاق جهانگیری وزیر صنایع آقای رفسنجانی هم به دیدن آقای خامنه ای رفته و ظاهرا آقا به ایشان فرمودند شما مشکلی ندارید اگر بخواهید نامزد انتخابات شوید به هر صورت نقشه آقای خامنه ای این است که از هر جناحی یکی دوتا کاندیدا دست دوم داشته باشه هم می تواند جست تنوع داشته باشد و هم اخر سر ان کسی را که می خواهد از صندق بیرون بیاورد .


 آقای حسین مظفر معاون اجرایی رئیس مجلس هم اخطار کرده که دولت هنوز مسله کمیته هیئت اجرایی مرکزی انتخابات را برابر قانون جدید تشکیل نداده است. هیئتی که مرکب از وزیر کشور – وزیر اطلاعات – دادستان کل کشور و 7 نفر معتمدینی که از جانب مردم انتخاب می شوند و یک نماینده مجلس.

موضوع چهارم : دکتر مهدی خزعلی که 100 روز اعتصاب غذای خودش را پشت سر گذاشته و همه نگران حالش هستند نامه ای را 30 نفر از زندانیان سیاسی بند  350 امضا کردن خطاب به ایشان و در خواست کردن که اعتصاب غذای خودش را بشکند . کسری نوری از دراویش گنبادی هم که او هم در اعتصاب غذای طولانی بود از سوی دادگاه انقلاب به چهار سال چهار ماه حبس تعزیری محکوم شده است وکیل او تقاضای تجدید نظر کرده است.


موضوع پنجم ساندی تایمز لندن خبری را که دال بر استقرار هواپیما های جنگی اسرائیل در ترکیه برای حمله احتمالی به ایران بود را تکمیل کرده و اسرائیل گفته متقابلا تکنولوژی های پیشرفته دفاعی و نظامی در اختیار ترکیه قرار می دهد . دولت مالکی هم در کردستان عراق دست به خشونت زده در مناطق عشایر نشین کرکوک با  هلیکوپتر به مردم حمله کرده و عشایر اخطار کردن دست به اسلحه خواهند برد.


موضوغ آخر: آقای صفار هرندی گفتند بهترین دمکراسی که در آن هیچ خدشه ای به رای مردم وارد کرد در ایران وجود دارد.   


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته