-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ فروردین ۲۰, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز پنجشنبه 16 فروردین 92





سلام پنج شنبه 16 فروردین 92 ،5 آوریل 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : در 96 روز اعتصاب غذای دکتر مهدی خز علی پسر او اعلام کرده از حال پدر بی خبر است . 350 نفر از مدافعان حقوق بشر و فعالین سیاسی نامه ای را امضا کردن و خواستار آزادی دکتر خزعلی شدند. ضمنا دیروز 777 روز از حصر خانگی خانم رهنورد و آقایان کروبی و میرحسین موسوی گذشت.


موضوع دوم : ارتش آزاد سوریه دیروز اعلام کرد که لشگر 17 زره ایی نیروهای اسد را در عرقه در محاصره کامل در آوردند. العربیه پیامی را از قول این لشگر به دمشق نقل کرده که ما بدون آب غذا و برق هستیم و اگر کمک پزشکی نرسد مرگ زخمی های لشگر حتمیست ضمنا مخالفین اعلام کردن که گردان 45 پدافند هوایی سوریه را هم کاملا در کنترل کامل ارتش آزاد سوریه است. دیروز خبر تکان دهنده این بود که یک افسر ایرانی دستگیر شده در سوریه توسط ارتش آزاد که مامور تعلیم تک تیرانداز ها بوده و فردی به نام حمید وثوق ایرانی دیگری که دستگیر شده گفته ایرانی ها در همه جبهه ها هستند و در کمک به رژیم اسد در حال جنگ  هستند و تا کنون چندین کشته داده اند اگر این خبر درست باشد باید گفت یکی از مرگبار ترین اشتباهات را کرده و ارسال نیروی جنگی در کشور بیگانه که با ما هم مرز هم نداره اول جنگ را برای دیگر کشور های عربی و اسلامی مشروع و مجاز می کند و ثانیا جنگ شیعه و سنی را دامن می زند و به علت ان اتفاقاتی خواهد افتاد مثل اشتباه حمله ناصر به یمن و شوروی به افغانستان گریبان جمهوری اسلامی را به شدت خواهد گرفت


 در عراق هم طرفداران یک روحانی شیعه که در چند روزنامه  به او انتقاداتی شده بودبا چوب چماق اسلحه به چهار روزنامه در بغداد حمله کردن جمعیت بین 30 تا 50 گفته شده و با ضرب وشتم و آتش زدن اتومبیل اعتراض خودشان را اعلام کردن .


موضوع سوم : مذاکرات شروع شده در کشور قزاقستان و فردا هم ادامه خواهد داشت. آقای سعید جلیلی مسئول هئیت ایرانی دیروز عنوان کرد که دنیا اگر حق غنی سازی ایران را به رسمیت بشناسد راه گفتگو ها باز خواهد شد . سردار اسماعیل کوثری عضو کمسیون ملی مجلس از طرف دیگر عنوان کرده که بعید می دانم این مذاکرات به نتیجه ای برسد . سخن گوی وزارت خارجه آذربایجان هم عنوان کرده باکو در امور داخلی ایران دخالت نمی کند و تمامیت ارضی ایران را احترام می گذارد . به دنبال کنفرانسی که در باکو بود تنش بین دو کشور بالا گرفت و این اظهار نظر وزارت خارجه آذربایجان در واقع نوعی تلاش برای پایین اوردن حرارت اختلاف بین دو کشور است.


موضوع چهارم : پایگاه اینترنتی ندای ارومیه اعلام کرده از بین 20 هزار دانشجوی دانشگاه ارومیه تنها 100 نفر در نماز جماعت شرکت می کنند. شبکه ایران وابسته به دولت آقای احمدی نژاد هم ادعا کرده نام مشایی را از پیامک ها فیلتر می کنند البته مخابرات دست سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام زیر نظر بیت رهبری است. آقای باهنر هم به جمع کسانی پیوسته که حمله به سفارت بریتانیا را محکوم کرده اند و او هم این روز ها باب شده هر کار بی قانون مثل حمله به سفارت بریتانیا را محکوم می کنیم.


موضوع آخر: آقای ملک زاده از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری عنوان کرده رشد سفر در ایام نوروز امثال از برکت فرمایشات رهبری است و مردم با سفر های نوروزی حماسه بزرگی خلق کردن . رئیس موقت دولت ونزوئلا گفته است پرنده ای دعای خیر چاوز را برایم آورد و من هم با آواز جوابش را دادم ورفت


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته