-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ فروردین ۲۸, چهارشنبه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 22 فروردین 92



سلام پنج شنبه 22 فروردین 92 ،11 آوریل 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : حسن میرزاخان از مجروحان جنبش سبز که به ضرب گلوله قطع نخاع شده بود بعد از 4 سال رنج دوشنبه فوت کرد. مراسم ترحیم این شهید جنبش سبز امروز پنج شنبه از ساعت 2 تا 3.5 بعد از ظهر در مسجد نور در میدان دکتر فاطمی در تهران بر گذار می شود. سازمان عفو بین المل گزارشی را منتشر کرده که به موجب آن در سال 2012 ، 3124 نفر به طور رسمی در ایران اعدام شدند که این عدد بعد از چین رتبه دوم دنیا را دارد. سازمان عفو بر این باور است که عدد واقعی اعدام ها شاید بیش از دو برابر این مقدار باشد.


 خانم جمیله کریمی مشاور استان دار فارس در زمان جنبش اصلاحات بازداشت شد دیروز صبح ماموران با حمله به منزل او را دستگیر کردن و همراه خودشان به پلاک 100 اطلاعات شیراز بردند . ایشان از کسانی است که در آن نامه 91 نفر خطاب به آقای خاتمی را امضا کردن و از او دعوت کردن که برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری داوطلب شود . مجتبی دانش طلب وبلاگ نویس طرفدار آقای خامنه ای که افسر سایبری خوانده می شد تنها به دلیل نوشتن یک مطلب انتقادی از آقای خامنه ای در مورد طرح پارلمانی کردن ریاست دولت بعد از چند ماه که از گذشتن آن مقاله گذشته بود بازداشت شد


موضوع دوم : بدهی دولت به سیستم بانکی کشور که در سال 84 در مرز 3100 میلیارد تومان قرار داشت امروزه از 51 هزار ملیارد تومان عبور کرده یعنی بیش از 16 برابر شده است این غیر از مبالغ دیگری است که بانک ها با فشار دولت به اشخاص حقیقی مثل طرح های زود بازده اعتبار دادند و آن پول ها هم بر نگشته و مجموع طلب بانک ها که وصول نمیشه از مرز 70 هزار میلیارد تومان رد شده مجلس در بررسی لایحه بودجه مطرح کرده که نرخ بنزین آزاد به لیتری 900 تومان برسد و بنزین سوپر هم لیتری 1000 تومان باشد که اگر این تصویب بشود در واقع یک افزایش 30 تا 40 درصدی در فراورده های بنزینی ناگهان به مردم تحمیل خواهد شد.


 انجمن صنفی کارگران پیمانی پتروشیمی تبریز و خانه کارگر استان قزوین هم به جمع تشکل های کارگری پیوستند که به دیوان عدالت کاری شکایت کردن در مورد حداقل دست مزد سال 92 . عملیات برسی بودجه سال 92 کشور هم در کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس ابتدا متوقف شد و دیروز رسما رد شد با رای اکثریت اعضای کمسیون تلفیق و به صحن علنی مجلس برگشت و به این ترتیب مجلس دوباره باید روی کلیات بودجه رای بگیرد و اگر تصویب کند بر می گردد به کمسیون تلفیق و اگرنه بر می گردد به دولت . اتحادیه اروپا هم از رای دادگاه عالی اروپا که حکم به لغو تحریم دو بانک ایرانی داده بود فرجام خواست و تقاضای تجدید نظر کرد و دوباره با مستندات که اتحادیه اروپا خواهد داد دخالت این دو بانک ملت و ملی اروپا در نقض تحریم های هسته ای ایران برسی خواهد شد.


موضوع سوم : سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بیانیه ای را منتشر کردن و در آن توضیح داده که به هیچ عظمی در حاکمیت برای بر گذاری انتخابات آزاد دیده نمی شود و هیچ شاهدی دال بر چنین تصمیمی مشاهده نمی شود . آقای باهنر هم اخطار کرده که بزرگ تر از احمدی نژاد هم نتوانستند انتخابات را بر گذار نکنند موضوعی که این روز مطرح است که اگر کاندید ای آقای احمدی نژاد که مشایی است رد بشود ممکن است دولت انتخابات را بر گذار نکند . آقای مصباح یزدی هم اعلام نظر کرده که قطعا کاندیدای اصلاح طلبان رد صلاحیت خواهند شد . آقای مهدوی کنی هم گفته سران فتنه امکان ندارد که بدون اظهار ندامت بتوانند برگردند و بشود با آن ها آشتی کرد.


 آقای رضا تقوی رئیس شورای سیاست گذاری نماز های جمعه مطرح کرده که باز گشت آقای رفسنجانی به نماز  جمعه تهران منتفی است و این موضوعی است که دیگر تمام شده است. دفتر آقای رفسنجانی هم به این گفته اعتراض کرده و شواهدی را هم مطرح کرده که در این اعتراض که کرده است. اما بعد از آن که آقای خامنه ای گفته بود که غمگین می شود از کشته شدگان در تصادفات رانندگی در ایام نوروز و پلیس ارقام کشته شدگان را اعلام نکردند ، بالاخره پزشک قانونی عدد را اعلام کرده که اگر درست باشد تازه کم نباشد نشان می دهد تعداد کشتگان امسال در ایام نوروز نه فقط کم نشده بلکه کمی بیشتر از سال گذشته شده است. پزشک قانونی گفته از 25 اسفند تا 15 فروردین 1136 نفر در تصادفات رانندگی فوت کردند 


موضوع چهارم : نمایندگان  ائتلاف ملی سوریه به همراه نخست وزیر دولت مخالفین در لندن در حاشیه اجلاس وزرای هشت کشور صنعتی با آنها ملاقات کردند خواسته اصلی انها دریافت سلاح بوده است اما ظاهرا وزیر خارجه امریکا هیچ قولی نداده است یکی از مقامات بلند پایه حماس هم اعلام کرده حماس با بحران مالی مواجه شده است بعد از ان که ایران بر سر سوریه اختلاف پیدا کرد و کمک مالی خودش را به حماس قطع کرده است و اعلام کرده کشور های عربی هم از ترس کشور های غربی کمکی به حماس نمی کنند.


موضوع آخر : سرمقاله کیهان امروز است که خلاصه تحلیل ان ها این است که بحران کره را امریکایی ها درست کردند برای ان که روی شکست خودشان در مذاکرات هسته ای با ایران سر پوش بگذارند . آقای حسن عباسی که از تئوریسین های دفتر مطالعات استراتژیک سپاه خودش را معرفی می کند گقتند داستان پینوکیو از روی داستان حضرت یونس الهام گرفتند.  


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته