-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ اردیبهشت ۹, دوشنبه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 29 فروردین 92


سلام پنج شنبه 29 فروردین 92 ،18 آوریل 2013

در مورد 4 موضوع امروز صحبت می کنیم

موضوع اول : اعتراضات متعددی است که به شرح آن می پردازم دیروز بعد از ظهر ساعت سه نیم گارد زندان رجایی شهر به بند 4 سالن 12 که زندانیان سیاسی قرار دارند یورش بردند و در حین تفتیش وسایل به توهین و فحاشی پرداختند نامق محمودی زندانی سیاسی 62 ساله مورد ضرب شتم قرار گرفت و زندانیان سیاسی با شعار مرگ بر ستمگر چه شاه چه رهبر و شعار های دیگر به مقابله بر خواستند و اعلام کردن که دست به اعتصاب غذا عمومی خواهند زد و از تحویل گرفتن غذا خوداری کردند .

 زنان فعال مدنی در شهر مریوان استان کردستان به خیابان امدند و دست به اعتراض زدند به حرکت زشت نیروی انتظامی که بر تن یکی از این خلاف کاران لباس زنانه کرده بود و دور شهر گردانده بود این حرکت که توهین به زنان محسوب می شود مورد اعتراض بخش های مختلفی از جامع حتی پاره ای از نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

 کارگران فولاد زاگرس که مجموعا 260 کارگر هستند 120 نفر به نمایندگی از ان ها جلوی فرمانداری قوروه دست به تجنع اعتراضی زدند و سه ماه است که حقوق نگرفتند و کارخانه تعطیل شده و کارگران بلاتکلیف هستند . تاکسی رانان تهران هم اعتراض کردند به استان دار تهران که افزایش کرایه تاکسی ها را ابلاغ نمی کند و می خواهد کار را بین خودش و شورای شهر تهران را به هئیت داوری وزارت کشور برساند . تحدید تاکسی داران بر این است که دست از کار خواهند کشید و در واقع وبه تعبیر واسوال هاول قدرت بی قدرتان را نشان خواهند داد. تعطیلات نوروزی برای تعدادی از تولید کنندگان کارخانه جات لوازم خانگی تا اکنون ادامه پیدا کرده مدیران به دلیل ان که مواد اولیه ندارند به کارگران گفتند فعلا تعطیلات را ادامه دهند و به کارخانه نیایند .

 خبر گزاری ایرنا هم خبر داده از ان که برداران لاریجانی در اراضی که در ورامین در اختیار دارند 72 حلقه چاه حفر کردند که این کار باعث خشک شدن دیگر چاهان کشاورزان دیگران در منطقه می شود و باعث اعتراض ان ها شده است. اعتراض اصلی کارگران سراسر کشور به حق مسکن 10 تومان در ماه  است که حداقل باید به سطح کارمندان باید برسد که 100 هزار تومان باید باشد که این از سوی نمایندگان کارگران در شورای عالی کار و چندین فعال کارگری مطرح شده است. در ونزوئلا که اعتراضات به انتخابات فاسد ادامه دارد مردم دست به زدن قابلمه و بادیه کردند که روشی است که در امریکای جنوبی رایج است مثل الله اکبر گفتن در مملکت ما ، مردم شب ها در بالای بام ها و در خیابان ها شروع به زدن قابلمه و بادیه غیره می کنند. به هر صورت مسله انتخابات فاسد در ونزوئلا که مورد اعتراض است کماکان ادامه دارد و آقای رئیس جمهور تحمیلی انتخاب شده هم صحبت از این می کند که مخالفین می خواستند کودتا کنند و عامل خارجی هستند و لغاتی که برای ما حداقل اشنا است.

موضوع دوم : انجمن خودرو سازان نامه ای نوشته که دو خودرو ساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا 3600 ملیارد تومان سال گذشته زیان دادند و سایر کارخانه های خودرو سازی هم زیان داشتند به دلیل افزایش قیمت تولیدی و پایین نگر داشتن به زور قیمت فروش ان ها و گفتند دولت باید این زیان را در بودجه بگذارند و بپردازند و برای سال جاری هم باید همین کار را بکند اگر اصرار داشته باشد که قیمت را پایین نگهدارد . در قوه قضاییه هم در استان تهران یک شبکه بزرگ فساد مالی – اخلاقی – اداری کشف شده در دادستانی تهران و پاره ای از قضات و مقامات سیاسی و امنیتی دست گیرشدند از جمله آقای رشته احمدی معاون امنیتی دادستان تهران از کارش برکنار شده و با یک رتبه پایین امدن  سمت به عنوان قاضی به شمال تهران منتقل شده است.

 روزنامه شرق هم به نقل از روزنامه های ترکیه تودی زمان که روزنامه معتبری در ترکیه است نقل می کند از دیروز 17 اوریل حساب های بانکی شخصی ایرانیان در بانک های ترکیه بسته می شود و به ان ها اخطار کردن اگر حسابشان را نبندند موجودی داخل ان مصادره خواهد شد. آقای رحیمی در حال بد گفتن به یک جناح سیاسی است موضوعی را افشا کرده که دال بر ان که کسانی که گوشت فاسد از هند وارد کرده و سوسیس و کالباس تولید کرده به مردم می دهند در میان مردم جایگاهی ندارند. در واقع این مسئول ارشد دولتی خودش اعتراف می کند چنین اتفاقات ناگواری در کشور می افتد.

موضوع سوم : روابط عمومی شورای تشخیص مصلحت نظام حرف های اقای هاشمی را که سایت سحام نیوز منتقل کرده بود تکذیب کرده اما سایت سحام نیوز دوباره پافشاری کرده که از دو منبع مستقل حرف هایی را که از یکی از استان دارن سابق شنیده و چک کرده و قطعا آقای هاشمی این حرف ها را زده است . البته نوع تکذیب شورای تشخیص مصلحت نظام جوری است که خیلی هم تکذیب خوانده نمی شود.

 تعدادی از زندانیان سیاسی نامه ای را امضا کردن که در ان از آقای خاتمی خواستن که پیش شرط آزادی زندانیان سیاسی قرار نده و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بشود. آقای علی مطهری نماینده مجلس هم از آقای خاتمی خواسته که نترسد و بیاید کاندیدا بشود و اگر رد صلاحیت هم بشود این کار برکاتی دارد.ضمنا ایشان گفته مشایی اگر تائید شود شورای نگهبان مشرویت خودش را زیر سوال می برد. روزنامه کیهان هم در شماره امروز خودش به آقای مطهری شدیدا حمله کرده.

 گفته می شود در مراسم امروز استادیوم 100 هزار نفری که قرار بود از آقای مشایی به عنوان کاندیدا رو نمایی شود این موضوع به تاخیر افتاده و ممکن است که بعدا انجام شود. ضمنا شبکه دانا که از سایت های پشتیبان اصول گرای پشتیبان آقای خامنه ای است عنوان کرده ممکن است مراسم امروز کسانی را خود احمدی نژادی ها بسیج کنند و درگیری کنند و مظلوم نمایی کنند و بگویند به ما حمله شد. به هر حال ابستن حادثه بعضی ها می گویند هستش. آقای سعیدی نماینده آقای خامنه ای در سپاه گفته تمایل و انتظار رهبری ادامه دولت اصول گرایان است.ضمنا گفته فکری هم باید برای این همه کاندیدا کرد.

موضوع آخر : آقای مصباح یزدی گفتند در زمان جنگ شرایط زندگی من توری بود که به جبه نمی توانستم برم اما الان به کسانی که رفتن غبطه می خورم ایشان ظاهرا یادش رفته که ان موقع اساسا جنگ را جایز نمی دانست و معتقد بود به جنگ برود و کشته شود شهید نیست ولی ریاکارانه جور دیگری حرف می زند. آقای فاضل لنکرانی هم که عضو مدرسین قم هستش  مطرح کردن که آپارتمان نشینی با دستورات دینی سازگاری ندارد ضمنا ایشان گفتند از ظرفیت قم برای  ارائه الگوی معماری به کشور و کل جهان اسلام باید استفاده شود.      

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته