-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ خرداد ۳۰, پنجشنبه

Latest News from Iran Free for 06/20/2013

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



آزادی بیان- وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی با ارسال پیامکی به مشترکان تلفن همراه به آنها هشدار داده که رفتارهنجارشکنانه داشته اند.

اس ام اس وزارت اطلاعات

از امروز بعدازظهر بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی در سراسر ایران از دریافت پیامکی از ستاد خبری وزارت اطلاعات خبر داده اند که حاوی این پیام است:

رفتار هنجارشکنانه شما رصد شد.
تکرار آن موجب برخورد قانونی خواهد شد.
ستاد خبری وزارت اطلاعات

دریافت این پیام از سوی صدها هزار مشترک تلفن همراه موجب استهزاء و سرگرمی کاربران شبکه های اجتماعی شده است، یکی از کاربران فیس بوک پس از دریافت این پیامک نوشته است: «تا جایی که من یادم می آید در چند روز گذشته بستری بودم و از خانه بیرون نرفته ام حالا وزارت اطلاعات از کجا فهمیده که من در خانه رفتار هنجارشکنانه داشتم؟»

ظاهرا علت ارسال این پیام عجیب، دو جشن خیابانی بزرگ در فاصله چند روز بوده است که در هر دو شعارهایی برعلیه جمهوری اسلامی سر داده شد، در این جشن ها که بدل به تظاهرات سراسری شد میلیونها نفر با شعارهایی علیه دیکتاتوری و درخواست آزادی زندانیان سیاسی، یاد جان باختگان راه آزادی از جمله ندا آقاسلطان را گرامی داشتند.

در تابستان ۱۳۸۸ نیز وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی بصورت تصادفی صدها هزار پیام هشدار آمیز به مشترکان تلفن همراه می فرستاد تا آنها را به واهمه انداخته و از شرکت در تظاهرات اعتراضی باز دارد، اقدامی که جز تمسخر عمومی فایده دیگری برای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی نداشته است.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به iranfree-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به iranfree@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته