-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ خرداد ۱۹, یکشنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 13 خرداد 92

 



سلام دو شنبه 13 خرداد 92 ،3 ژوئن 2013


در مورد 7 موضوع امروز صحبت می کنیم


دوباره توضیح بدهم گوگل گروه ایمیلی را که برای چند هزار نفر با ایمیل ارسال می شود را به دلیل نا مشخص بسته است و در این چند روز هنوز موفق نشدیم علت ان چیست و ان را چگونه باز بکنیم و به همین دلیل من پوزش می خواهم از همه دوستانی که برنامه به دستشان نرسیده در این دو سه روز امیدوارم ظرف یکی دو روز آینده مشکل ما حل بشود.


موضوع اول : آیت طاهری امام جمعه سابق اصفهان در گذشت او که از حامیان جنبش سبز بود و مخالف آقای خامنه ای وصیت کرده بود کنار آقای منتظری دفن بشود آقای شبیری زنجانی یکی دیگر از مراجع تقلید نامه هم به آقای خامنه ای نوشته ولی رهبری مخالفت کرده و اجازه ندادند که او در کنار آقای منتظری در حرم حضرت معصومه دفن بشود. به همین دلیل خانواده اش گفتند احتمالا او در اصفهان کنار فرزند شهید شده اش در جنگ دفن خواهند کرد. آقای هاشمی به مناسبت در گذشت آقای طاهری گفته و با توجه به ان که طاهری مخالف سر سخت آقای خامنه ای شده بود این حرکت را پاره ای تند تلقی کردند.


موضوع دوم : آقای هاشمی در سالگرد آقای خمینی نامه ای را نوشته که چکیده این نامه این است که با نکات و تعریف از آقای خمینی و چه است و چه ها نیست دائما تو سر آقای خامنه ای زده است و تند ترین فراز این نامه مقایسه است که با داستان های شیعیان در مورد تاریخ صدر اسلام می گویند در مورد رفتار با خاندان پیامبر در واقع آقای خامنه ای با ان داستان ها در طرف مقابل شیعیان مقایسه کرده است.


موضوع سوم : نظر سنجی هایی که دو طرف یعنی چه کسانی که طرفدار عارف روحانی هستند و چه کسانی که طرفدار جلیلی و قالی باف غیره هستند عدد متناقضی را این روز ها نشان می دهد و نمی شود فهمید کدام یکی از این نظر سنجی ها علمی است و واقعا چه اتفاقی دارد می افتد . سایت های اصولگرا هم این روز ها کاملا تقسیم شدند بین جلیلی و قالی باف و بیشتر نشان می دهند که بخشی از نیروهای سپاه که پشت قالی باف هستند بخشی از نیروهای حزب الله ای و بسیجی که پشت جلیلی هستند در دو جبهه قرار گرفتند و همین تور هم این سایت ها اندکی هم در این تیکه پاره کردن سایت های اصولگرا گاهی هم از آقای ولایتی تعریف هایی می شود .


 سایت الف مطرح کرده مخالفت با جلیلی گفته انقلابی های نو پا یعنی همین لباس شخصی های تند رو  اصرار عجیبی دارند به نا کارمد ترین کاندیدا که منظروش جلیلی است. جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین قم هم هنوز تصمیم نگرفتند که کاندیدایشان کی است با وجودی که آقای ولایتی توری صحبت می کرد که انگار جامعتین در جیبش هستند اما روحانیت مبارز تهران گفته سه شنبه تصمیم خواهد گرفت . آقای علی نجفی هم گفته فضای انتخابات هنوز گرم نیست و به همراه او یک شورای هفت نفره برسی ائتلاف عارف و روحانی شدند که شنبه آینده مشخص خواهد شدبنا بر این می شود گفت این انتخابات بیش از هر چیزی دران بلاتکلیفی دارد نشان داده می شود . سایت آقای حسن روحانی در مورد اتفاقی که در جمران اتفاق افتاد از واژه طرفداران فتنه استفاده کرده بود اما خیلی زود آن را از روی سایت برداشتند . آقای احمدی مقدم گفته از همه کاندیدا ها تعهد دادند که پیرو فتنه نباشند . آقای حداد عادل هم گفته نیازی برای ائتلاف نیست بنابر این ان گروه دو به اضافه یک ظاهرا قرار نیست کسی به نفع کسی کنار برود .


 حسین الله کرم رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله در مشهد دیروز گفته جلیلی 100 رای می اورد و قطار انقلاب را به ریلش بر می گرداند . رئیس و سه عضو ستاد آقای هاشمی که    تعطیل هم شده در سراسر کشور در استان کهکلویه و بویر احمد دستگیر شدند . آقای رضا تفیقی رئیس سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی استان رئیس ستاد هاشمی بوده و رئیس جبهه مشارکت استان سید رضا عسگری به همراه قاسم یزدانی و سید عسگر عرفانی زاده دستگیر شدگان دیگر هستند  آقای تاج زاده هم از زندان مطرح کرده رد صلاحیت در واقع مهندسی انتخابات بوده و منظور رهبری از قانون گرایی تمکین و تمجیل همین مهندسی است که ایشان کرده است.


موضوع چهارم : در نقده در استان آذربیجان غربی کمبود نان به بحران رسیده و اعتراض مردم به آسمان بلند شده است. نماینده مجلس هم عنوان کرده برنج های الوده ورداتی از هند محرز است و گفته این برنج هم در خود هند اجازه پخش ندارد.


موضوع پنجم : آقای احمدی نژاد حکم رئیس سازمان نظام پزشکی امضا نکرد و عتراضاتی را که به آن انتخابات رد صلاحیت ها داشته به این ترتیب عملی کرده ضمن ان که حادثه هلکوپتر ایشان گفتند توریشان نشده ولی سفر خودش را به قزوین لغو کرد و به جای او آقای رحیمی رفت روزنامه ایران هم در دادگاه بدویی با حکم هئیت منصفه محکوم شده و بیست روز هم وقت دارد فرجام بخواهد و گفته می شود 6 ماه توقیف شده از سوی هئیت نظارت بر مطبوعات ولی معاون وزارت ارشاد تکذیب کرده و روزنامه ایران هم گفته امروز چاپ می شود . وزارت اطلاعات یک شبکه جاسوسی بزرگ را گرفته که می خواسته روز انتخابات در ایران بمب گذاری کند و خراب کاری بکند ولی این بار این شبکه وابسته به یک کشور مرتجع عربی است که وابسته به اسرائیل است ضمنا این عملیات را با همکاری بریتانیا داشته انجام می داده و شاخه بهایئت در هندوستان.


موضوع ششم : روسیه مانع محکومیت سوریه در شورای امنیت سازمان ملل به دلیل کشتار در قصر شد و نگذاشت مطرح بشود . درگیری بین حزب الله لبنان و مخالفین سوریه به شرق لبنان رسیده به علبک رسیده و دست کم 15 نفر کشته شدند . یک خودروی بمب گذاری شده در دمشق 9 نفر را به کشتن داده و در قصر با وجودی که خواستند که آتش بس بشود تا صلیب سرخ به کمک زخمی ها و مجروهین بروند دولت اسد مخالفت کرده و گفته ان جا را باید پاک سازی کنیم و بعد اجازه ورود امداد گران داده بشود . آقای جان مکین هم که از سوریه برگشته در مصاحبه ای دیروز گفته تعلل ها باعث شده اسد دست بالا را در سوریه داشته باشد . آقای دنیس راس هم دیروز گفت در واقع سوریه واحدی وجود ندارد و اسد امکان کنترل همه سوریه را ندارد.


موضوع آخر : آقای باهنر گفتند حضرت آقا از رئیس جمهور شانس نیاوردند .


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی

 

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته