-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ تیر ۵, چهارشنبه

متن پیاده شده روز شنبه اول تیرماه 92



سلام

شنبه اول تیر 92، 22 ژوئن 2013 میلادی
امروز در مورد پنج موضوع صحبت می کنیم


جانشین نماینده ی ولی فقیه در سپاه، آقای عبدالله حاج صادقی در جمع استادان بسیجی گفت که نظر ما بر آقای روحانی نبود. این بدان معناست که سپاهی ها که ادعا می کردند هیچ نظری ندارند در واقع کاندیدایی داشتند که البته برخی حامی قالیباف و برخی از بسیجیان سپاه هم از جلیلی حمایت می کردند.
همچنین وی گفت که احمدی نژاد برای گرفتن حکم حکومتی برای مشایی، سه بار نزد آقای خامنه ای رفته است. البته خود من از جای دیگری شنیدم که آقای خامنه ای احمدی نژاد را تهدید کرده بود که اگر دولت انتخابات را بی سر و صدا برگزار نکند از مجلس خواهد خواست که به وی رای عدم کفایت دهند.
این مقام سپاه همچنین افزود که اصلاح طلبان می خواهند رئیس جمهور منتخب را مصادره کنند. البته ایشان دست پیش را گرفته است تا پس نیافتد و در واقع آقای روحانی رای اش را مدیون و مرهون حمایت آقای خاتمی و آقای هاشمی و کنار رفتن آقای عارف است. کیهان هم نوشت که در واقع این اصولگرایان هستند که پیروز شدند و گفتمان آقای روحانی گفتمان اصولگرایی است. ظاهرا دزدی در انتخابات جمهوری اسلامی تبدیل به یک اصل شده است. اگر شد رای ها را می دزدند و اگر نشد می خواهند خود رئیس جمهور را بدزدند.  
آقای الله کرم هم که در ستاد جلیلی بود گفت که ما دو روز پیش از انتخابات از آقای جلیلی خواستیم که از انتخابات کنار برود. وی همچنین اعتراف جالبی کرده از جمله اینکه اگر رضایی، قالیباف و ولایتی کنار می رفتند بخشی از رایشان به سبد روحانی ریخته می شد و تنها جلیلی بود که مورد حمایت اصولگرایان بود و اگر کناره می گرفت رای اصولگرایان به سمت قالیباف می رفت.
آقای میرلوحی، رئیس دفتر آقای مهدوی کنی هم گفت که آقای کنی از ولایتی خواسته بوده که از نامزدی کناره گیری کند اما آقای ولایتی زیربار نرفته و حتی در چند روز آخر جواب تلفن آقای کنی را هم نمی داده است.
آقای عسگراولادی هم گفت که در حالیکه وی وحزبش از آقای ولایتی حمایت می کردند در روزهای آخر از ایشان خواسته بودند که کناره گیری کند اما آقای ولایتی نپذیرفته است.
دفتر آقای روحانی هم شابعات زیادی را که راجع به ترکیب کابینه مطرح می شود را تکذیب کرده است.


جمعی از مردم رشت در نامه ای خطاب به آقای روحانی ضرب و شتم مردم از سوی پلیس و لباس شخصی ها در روز 28 خرداد را مطرح کرده و خواستار این شدند که ایشان راه ضرب و شتم مردم را بندد. در این نامه همچنین آمده است که لباس شخصی ها و پلیس مدعی بودند که نخواهند گذاشت آقای روحانی کاری از پیش ببرد.
در سبزوار گاردویژه به مردمی که برای برد تیم ملی فوتبال شادمانی می کردند حمله کرده است.
عده ای از زنان خواستار ورد به سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی بودند تا مسابقه ی والیبال ایران و صربستان را از نزدیک ببینند اما ، به جز عده ی اندکی، باز هم از ورودشان جلوگیری شد.
در زندان رجایی شهر هم 11 زندانی سیاسی از دیروز (جمعه) در اعتراض به اعمال محدودیت ها و وضعیت زندان دست به اعتصاب غذا زدند.

 

بانک میتسوبیشی ژاپن دارایی های ایران را به دلیل تحریم های آمریکا توقیف کرد.
برخی صاحبنظران در مورد دلیل کاهش بهای دلار که تا 3300 تومان پایین آمده گفته اند که مردم از ترس کاهش بهای دلار، دلارهایشان را فروخته و به بازار عرضه می کنند که تا حدی باعث کاهش بهای دلار شده ولی به زودی بهای دلار باز هم بالا خواهد رفت.
نایب رئیس اتحادیه ی چایکاران هم گفت که مسئولان با وجود وعده هایی که برای پرداخت چین دوم چای داده بودند، ما را بین سازمان و کارخانه ی چای پاسکاری می کنند.


آقای سلیم ادریس، فرمانده ی ارتش آزاد سوریه گفت که اسلحه ی پیش رفته ای را در اختیار گرفتیم که توازن قوا را به زیان بشار اسد بر هم خواهد زد.
آقای پوتین هم گفت که غرب از مدت ها پیش شروع به تجهیز مخالفان کرده و به همین دلیل ما به بشار کمک می کردیم.
وزیر خارجه ی کانادا هم مقاله ی بسیارخوبی را منتشر کرده و گفته است که فشار دولت کانادا در راستای همراهی با مردم ایران و مجبور کردن رژیم ایران برای تن دادن به دموکراسی و رعایت حقوق بشر است.


اما نکته ی آخر پاسخ به دو پرسشی است که از سوی برخی از دوستان مطرح شده بود. یک پرسش  خطاب به من این بود که چرا رنگ ارغوانی را انتخاب نمی کنم و برنامه را با شعار "سبز یعنی استقامت تا بهار" ادامه می دهم. در پاسخ باید عرض کنم که رنگ ارغوانی حداکثر رنگ کمپین انتخاباتی آقای روحانی بوده در حالیکه رنگ سبز اگرچه با کمپین انتخاباتی آقای موسوی شروع شد اما رنگ جنبشی است که بخشی از جنبش آزادیخواهی و دموکراسی خواهی ایران بوده و فراگیر تر از رنگ کمپین یک نامزد انتخاباتی است.
پرسش دوم هم این بود که حالا که آقای روحانی انتخاب شد مبارزه تمام شده و چرا ما ادامه می دهیم؟ در پاسخ به این پرسش هم باید عرض کنم که اتفاقا مبارزه وارد فاز تازه ای شده و حرکت مردم که آقای روحانی را به عنوان یک فرد میانه به دفتر ریاست جمهوری فرستاده، در واقع آغاز مسیری است که امیدواریم که با هوشیاری، برنامه ریزی، اتحاد و حفظ دیسیپلین مبارزات بی خشونت بتواند شکافی را در جبهه ی استبداد دینی ایجاد کند که انتهای آن فروپاشی استبداد دینی و گذار به دموکراسی در کشورمان باشد.  


اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی

v


 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته