-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ خرداد ۱۶, پنجشنبه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 9 خرداد 92

 

در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم

 

سلام متن پنج شنبه 9 خرداد 92 و 30 می 2013 


موضوع اول : تلوزیون سی بی سی کانادا دیشب اعلام کرد که کانادا تحریم بی سابقه ای علیه ایران اجرا کرده و هر نوع صادرات و واردات از ایران برای اتباع کانادایی ممنوع کرده است. ضمنا 30 شخص حقیقی و دو نهاد در لیست تحریم های کانادا قرار گرفتند. معاون وزارت امورخارجه امریکا هم اعلام کرده تلفن همراه و کامپیوتر را از لیست تحریم ها امریکا علیه ایران بیرون می اورند برای ان که بتوانند مردم راحت ارتباط گیری بکنند و در صدد هستند واردات دارو و غذا به ایران بدون مشکل انجام شود.


 ضمنا امریکا شرکت توتال فرانسه را 400 ملیون دلار جریمه کرده است به دلیل ان که 60 ملیون دلار از سال 1995 تا 2005 به ایران رشوه داده تا برای پروژه هایی که در پارس جنوبی گرفته برای استخراج نفت و گاز ، قرار داد پارس جنوبی که توتال در ایران بست یکی از ننگاورترین قرارداد های تجاری تاریخ ایران است برای ان که پروژ ای که همه کارشناس ها 2 میلیارد حداکثر براورد می کنند بیش از 4 ملیارد دلار براورد کرده و با ثابت نکردن نرخ گاز برداشتی در عمل نزدیک به 10 ملیارد دلار بابت این پروژه توتال پول برای خودش کیسه دوخته است. کارگران فارسیت درود هم 6 است که حقوق نگرفتند و برای دومین بار جلوی فرمانداری دست به تحصن زدند در کارخانه کاغذ سازی کارون هم که در سال 89 بسته شده 230 کارگر بیکار شده همچنان بلاتکلیف و در وضیعت بدی به سر می برند.


موضوع دوم : مرکز مستند سازی وابسته به سپاه دو فیلم علیه آقایان رفسنجانی و مشایی ساخته است. فیلم مصاف را علیه آقای رفسنجانی ساخته که در آن می خواهد نشان دهد ایشان و آقای خاتمی در حوادث 88 نقش داشتند و آقای مشایی را فیلمی تهیه کردند به نام کدام انحراف علیه او ساخته شده است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار این شده دستگاه های امنیتی به مسئله ورود و پوشش خبری خبرنگاران خارجی در جریان انتخابات پیش رو بیشتر نظارت داشته باشند و کنترل بیشتری را اعمال کنند. آقای دکتر ولایتی هم عنوان کرده در سال 86 به طور محرمانه با آقای سارکوزی رئیس جمهور فرانسه ملاقات کرده و این ملاقات با هماهنگی آقای احمدی نژاد و ایشان نگفته ولی قطعا رهبری بوده است. موضوع ملاقات ماجرای هسته ای بوده و حتما باید گفت آقای ولایتی دیپلمات مسلطی بوده چون آقای سارکوزی تا در مسند ریاست جمهوری بود یکی از تند ترین مواضع را علیه پرونده هسته ای ایران داشت.


موضوع سوم : فرستاده وِیژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران همراه سه کارشناس دیگر حقوق بشر سازمان ملل مسئله رد صلاحیت های گسترده در انتخابات ریاست جمهوری ایران را عتراض کردند و محکوم کردند و گفتند انتخابات با این روش ها در ایران آزاد نیست و همچنین خوستار آزادی 40 روزنامه نگار 10 ها زندانی سیاسی و رفع حصر آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد شدند کمیته حقوق بشر سازمان ملل هم در گزارش خود اعلام کرده وضیعت تبعیض های جنسی - قومی - مذهبی بد تر از سابق شده است. کاوه طاهری وبلاگ نویس شیرازی هم که در زندان به سر می برد به سه سال حبس محکوم شده است.


  4  شهروند بهایی اهل مشهد به اسامی نیکا خلوصی – نبا خلوصی – ادیب شعایی – مهسا مهدوی از 8 ماه تا 6 سال زندان محکوم شدند . دکتر مهدی خزعلی هم مجداد اعتصاب غذای خودش را اغاز کرده است . او اعتصاب غذای خودش را به خاطر کاندیدا توری آقای رفسنجانی شکست بود احتمالا با رد صلاحیت ایشان او دوباره دست به اعتصاب غذا زده است. آقای سعید مرتضوی متهم جنایت در کهریزک خیلی روشن حرف آقای خامنه ای را که بار ها از طریق زندان بان شنیده شده بود علنی تکرار کرده و گفته کسی که علیه نظام و حکومت اقدام می کنند را به هتل نمی برند باید با او توری برخورد شود که از کرده خودش پشیمان شود و به این ترتیب ایشان جنایت در کهریزک را مطابق  تئوری های آقای خامنه ای موجه دانسته و گفته از کار خودم هم پشیمان نیستم و وظیفه ام را انجام دادم.


موضوع چهارم : فرمانده ارتش آزاد سوریه گفته در قصر هفت هزار نیروی حزب لله لبنان همراه با نیروهایی از ایران مشغول جنگ هستند و ارتش آزاد گفته بیش از 1500 نفر ندارد و اگر قصر سقوط بکند 50 هزار نفر سکنه شهر در خطر قتل عام قرار دارد او خیلی روشن از کشور های غربی خواسته صلاح به آن ها برساند و از مخالفین خارج سوری خواسته دست از اختلافات بردارند و در کنفرانس ژنو 2 بروند صحبت بکنند . ایران هم یک کنفرانس دوستان سوریه در تهران بر گذار کرده که وزیران خارجه عراق  - سوریه – الجزایر در ان شرکت دارند و بقیه هم سفرای کشور های امریکای لاتین و روسیه و چین در تهران بودند که بدون حضور هیچ کدام از مخالفین و طرف های درگیری اتفاقات ان جا حضور نداشتند.  


موضوع آخر : آقای خامنه ای برای چندمین بار قسم حضرت عباس خورده که ایشان کاندیدایی را پشتی بانی نمی کند و تشکر هم کرده از ان که کاندیدها درمقابل رد صلاحیت هایشان صدایشان در نیامده و گفته تا اینجای کار هم کاملا قانونی بوده است و حرکت شورای نگهبان از نظر ایشان عین قانون است. آقای جلیلی هم عنوان فرمودند که آقای خامنه ای جدا از رهبری و  فصل الخطاب بودن به لحاظ قانونی کارشناس ترین فرد در حوزه های مختلف هم هستند و از همه جالب تر شهرداری قم است که خواسته خودش را عزیز کند و تبلیغات برای انتخابات بکند و یک صندوق بزرگ رای درست کرده ولی صندوق بزرگ رای از این صندوق های بزرگ زباله استفاده کرده این کار باعث خنده همه شده و اتفاقا بعضی از بچه های فعال پیشنهاد کردند روز انتخابات میشه به اسم رای روش نوشت رای انتخاباتی و در سطل های زباله انداخت در تمام شهر های کشور و ظاهرا شهرداری قم پیشا پیش به استقبال چنین اکسیون اعتراضی رفته است.


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی

 





--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته