-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ خرداد ۱۶, پنجشنبه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 2 خرداد 92

 


سلام پنج شنبه 2 خرداد 92 ،23 مه 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : آقای هاشمی مطرح کرده اینها که هستند نمی دانند چه می کنند . اشاره کرده گزارش تلخ وزارت بازرگانی و رئیس بانک مرکزی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت بیان کردند که پول ها را به چین منتقل کردند و چین گفته به یوان باید تبدیل شود و کالا به جایش بدهد و حالا کالا هم نمی دهد می گویند هرچی من می گویم باید ببرید . آقای رفسنجانی گفته نفت ما را ارزان می برد و به روپیه هم نمی دهد . ایشان گفته کشاورزی کوچیکی ما خودمان داشتیم با سم چینی نابود شده حالا داروهای چینی با مردم چه می کند . گفته دولتی که قرار است 25 درصد افزایش حقوق بدهد و این منابع بودجه است که کثری وحشت ناک  دارد از کجا می خواهد بیاورد. دولتی که بیش 500 هزار ملیارد تومان به بانک ها و پیمان کاران بدهکار است. ابراز نگرانی کرده از تجزیه کشور و ان که قبل از انقلاب من خودم با ماشین رانندگی کردم تمام اروپا با پاسپورت ایرانی رد می شدم در حال حاضر انقدر توهین می کنند و بعضی حتی زنشان را نمی برند از ترس تو هین ها و مشکلاتی از این دست البته ایشان دعوت کرده به صبر ولی ظاهرا آقای رفسنجانی گفته اعتراض هم نمی کند . حاضر هم نیست صحبت بکند .

 

گفته می شود آقایان حسن روحانی و لاریجانی رفته بودند که بیا به نفع آقای روحانی کنار برود . آقای هاشمی اصلا جلسه را ترک کرده به هر صورت این روز ها در واقع قر کرده است. دختر آقای خمینی هم نامه ای خطاب به آقای خامنه ای نوشته و برای اولین بار است که بعد از بیست چند سال همان جایی که آقای خمینی گفت آقای خامنه ای برای رهبری خوب است گفت هاشمی هم برای رهبری خوب است و در واقع آقای هاشمی را مطرح کرده که هم وزن وحتی بالا تر از آقای خامنه ای است برای آقای خمینی بوده است. حسن خمینی نوه آقای خمینی هم نامه ای نه خطاب به آقای خامنه ای بلکه به هاشمی رفسنجانی نوشته و در ان گفته از این پس نام هاشمی جاودان خواهد شد. اشاره کرده به موج اقبال مردم و ان که  نگذاشتند اتفاقی بیفتد . علی مطهری هم تنه اشکاری زده و گفته اگر آقای خمینی هم ثبت نام می کرد رد صلاحیت می شد. ستاد آقای رفسنجانی هم رسما به کارش پایان داد.


 آقای احمدی نژاد هم عنوان کرده مشایی مظلوم واقع شد و گفته من از طریق رهبری پیگیری می کنم و گفته کشوری در ان ولایت فقیه دارد ظلم نمی شود در ان و از این حرف هایی که می شود گفت به التماس شبیه است. آقای جلیلی هم به قم رفته ولی به دیدار آقای مصباح یزدی نرفته و طرفداران آقای جلیلی می گویند او نرفته و طرفداران آقای مصباح می گویند ایشان حاضر نشده او را ببیند به هر صورت به نظر می رسد ماه عسل آقای مصباح یزدی با آقای خامنه ای هم تمام شده است. روزنامه نیویورک تایمز مطلب جالبی را مطرح گفته می گویند انقلاب فرزندان خودش را می خورد اما در ایران پدر خود را خورد.


موضوع دوم : در جماران یگان وِیژه و امنیتی  مستقر شده از روز سه شنبه و یک جو امنیتی ایجاد کردند . در جماران منزل آقای رفسنجانی قرار دارد و تعدادی از مقامات کشور و پیامک هم در بعضی از مناطق تهران قطع شده آقای احمدی مقدم گفته ما مراقب هستیم هیچ حاشیه ای در انتخابات وجود نیاد. مسئله مناظره کاندیدا منتفی شده است و به نظر می رسد نقشه آقای خامنه ای برای هر بسته نگر داشتن فضا و سرد بی روح رفتن به سمت انتخابات در حال انجام است. سایت الف اعتراض شدیدی کرده به تایید صلاحیت آقای جلیلی و گفته او چه احدیتی برای ریاست جمهوری دارد کسی که هیچ تجربه ای اجرایی ندارد و چند تا مذاکره با خانم اشتون نمی تواند تجربه اجرایی محسوب بشود.


موضوع سوم : در هفت رشته ای دانشگاه صنعتی اصفهان رشته های مهندسی کشاورزی – منابع طبیعی – منابع آب  در کارشناسی ارشد پذیرش دختران متوقف شد و به این ترتیب راه را به دختران در پاره ای از رشته های دیگر مسدود کردند. در خصوص  سانترفوژ های جدید در نطنز دیپلمات های غربی اظهار نظر کردند و مقامات آژانس که ایران دست به سانترفوژ های جدید زده است.


موضوع چهارم : وزیر خارجه امریکا مطرح کرده ایران در سوریه حضور دارد و به حزب الله کمک می کند و خودش هم مستقیم حضور دارد تا با مخالفین بجنگند. خبر گزاری فرانسه از قول یک مقام امریکایی گفته نیروهای ایرانی در قصیر در حال نبرد هستند با مخالفین . واشنگتن پست هم همین گزارش را تایید کرده و نیویورک تایمز هم نوشته نیروی سپاه قدس درگیر است در سوریه و قاسم سلیمانی از عصایب حق و کتایب حزب الله عراق استفاده کرده و ان ها را به سوریه اورده برای جنگیدن .   


موضوع آخر : سردار نقدی امریکا از روی چاه های نفت کویت سر پا باقی مانده است. ضمنا ایشان راجع به شورای نگهبان فرمودند رای شورای نگهبان حماسه سیاسی بود.


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته