-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ خرداد ۱۹, یکشنبه

متن پیاده شده روز چهارشنبه 15 خرداد 92

 

سلام،

چهارشنبه 15 خرداد 92، 5 ژوئن 2013 میلادی

در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم.

موصوع اول اینکه دیروز در اصفهان هزاران نفر در تشییع جنازه آیت ا... طاهری شرکت کردند. شعارهای مرگ بر دیکتاتور، دیکتاتور دیکتاتور خوابت آشفته بادا، یا حجت ابن الحسن ریشه ظلم رو بکن، موسوی کروبی آزاد باید گردند، زندانی سیاسی آزاد باید گردد، طاهری طاهری آزادیت مبارک، موسوی کروبی تسلیت تسلیت، عزا عزاست امروز جنبش سبز ایران صاحب عزاست امروز و شعارهایی از این دست یکصدا توسط جمعیت و با نظم و ترتیب مثال زدنی تکرار می شدند. حضور کمرنگ امنیتی ها که می شود گفت که غافلگیر شده بودند از این جمعیت انبوه و این شعارها، می شود گفت که نشانه این است که حرکت وقتی که درست انجام شود و بزرگ باشد، حکومت امکان پاسخگویی سریع را ندارد. مراسم ترحیم امروز است و روز جمعه 17 خرداد هم از ساعت 9 تا 12 در مسجد اعظم حسین آباد اصفهان برگزار می شود. آقای طاهری وصیت کرده بود که در کنار آقای منتظری دفن شود که آقای خامنه ای جلوگیری کرد. او کسی است که از جنبش سبز حمایت کرد و دولت احمدی نژاد را غاصب و غیرشرعی دانست و در آن نامه معروف استعفای خودش از امام جمعه ای اصفهان هم به شدت به حکومت و دستگاه آقای خامنه ای حمله کرد.

نکته دوم اینکه امروز چهارشنبه طرح به رسمیت شناختن کشتار زندانیان سیاسی در سال 67 به عنوان جنایت علیه بشریت در پارلمان کانادا مطرح می شود. مسیر مشابهی هم قرار است در کنگره آمریکا طی شود و این جنایت هولناک سال 67 به عنوان مصداق روشن جنایت علیه بشریت که از ترم های شناخته شده بین المللی است محکوم شود. آثار نقاشی مهندس موسوی قرار است که در نمایشگاه مراقبت از آزادی در آلمان به نمایش گذاشته شود و رئیس فرهنگستان هنر آلمان از آقای موسوی یعنی رئیس قبلی فرهنگستان هنر ایران و زهرا رهنورد رسماً دعوت کرده که برای افتتاحیه نمایشگاه به آلمان بروند. البته در خود بروشور نمایشگاه مطرح شده که این دو تن در حصر خانگی هستند. آرش صادقی زندانی سیاسی که به 6 سال زندان محکم شده، مورد ضرب و شتم ماموران قرار گرفته و 3 روز پیش که این اتفاق افتاده به عنوان اعتراض دست به اعتصاب غذا زده. 4 تن از فعالین ملی مذهبی هم در تهران به اسامی آقایان رضا آقاخانی، نصرا... لشنی، حسین بهیرایی و علیرضا اکبرزاده دستگیر شدند.

نکته سوم اینکه سازمان مجاهدین اسلامی خارج از کشور بیانیه ای صادر کرده و گفته که این سازمان از هیچ نامزدی حمایت نمی کند، مشروعیتی برای انتخابات قایل نیست و انتخاباتی است که نتیجه آن از همین حالا معلوم است و انتخابات را تحریم کرد. آقای خامنه ای هم دیروز در سالگرد آقای خمینی صحبت کرد و برای چندمین بار تاکید کرد که به هیچ نامزدی نظر ندارد و نکاتی را راجع به رئیس جمهور گفت که بیشتر حمله به احمدی نژاد محسوب می شود از جمله گفت که رئیس جمهور آینده حاشیه سازی نکند، وعده هایی ندهد که بعداً بگوید نشد و یا نمی گذارند انجام شود، دست اطرافیان خودش را باز نگذارد البته احتمالاً دست اطرافیان آقای خامنه ای را باز بگذارد و مسایل از این قبیل که ایشان به عنوان نشانی ارایه می کرد که بیشتر نشانه های احمدی نژاد بود. ضمناً ایشان در مورد رد صلاحیتها گفت که اینها به موجب قانون انجام شده و دشمن چشم به این واقعیت می بندد. البته معلوم نیست که ایشان حکم حکومتی را که در چندین انتخابات صادر کرده در مقابل این به اصطلاح قانون چطور نفسیر می کند. ضمناً حرف عجیبی که آقای خامنه ای زد این بود که هر کس که رای بدهد به نظام جمهوری اسلامی رای داده و سازوکار انتخابات را پذیرفته. این حرف یعنی اینکه اولاً ایشان پیشاپیش می خواهد رای را رای به نظام بگیرد و احتمالاً یک درصد 70 تا 80 درصدی را بگوید که رای دادند و در نتیجه نظام را می خواهند، ضمناً هرکس که رای می دهد هرچی از صندوق در بیاید دیگر حق اعتراض ندارد. علی مطهری حرف درستی را زده و گفته که اصولگرایی به مسابقه چاپلوسی تبدیل شده.

نکته چهارم اینکه اداره خزانه داری آمریکا ستاد اجرایی فرمان امام و 37 شرکت وابسته به آن را تحریم کرده. اداره خزانه داری آمریکا مطرح کرده که این شرکتهای تابعه ستاد امام برای دور زدن تحریم ها استفاده می شود و بسیاری ثروت اندوزی ها در آن صورت می گیرد. ستاد اجرایی فرمان امام که اسم خیلی بی معنی هم است مستقیماً زیر نظر آقای خامنه ای است و تاکنون بیش از 80 هزار میلیارد تومان املاک مردم را تصاحب کرده باضافه دهها موسسه ریز و درشت کشور، بانکهایی مثل بانک پارسیان، بانک پاسارگاد، بانک کارآفرین و موسسات بزرگ اینچنینی همه متعلق به این نهاد زیر نظر رهبری است. خبرگزاری اسوشیتید پرس هم به نقل از دو دیپلمات غربی نقل کرده که به دلیل زلزله هایی که در جنوب ایران اتفاق افتاده نیروگاه بوشهر ترکهای بزرگ برداشته و باید توسط سازمان بین المللی انرژی اتمی مورد بازرسی قرار بگیرد. شرکت روسی سازنده تکذیب کرده و گفته که خسارتی ندیده. درخصوص تحویل سیستم اس 300 هم آقای پوتین در جمع سران اتحادیه اروپا مطرح کرده که روسیه هنوز چنین سیستمی را تحویل نداده. کشورهای فرانسه و بریتانیا هم تصریح کردند که مطالعات دقیق و آزمایشات نشان می دهد که رژیم اسد از گاز سارین، سلاح شیمایی اعصاب، استفاده کرده. هیئت سازمان ملل هم تاکید کرده که چنین اتفاقی در واقع افتاده.

و اما نکته آخر اینکه آقای علیرضا شاه میرزایی عضو شورای عالی فضای مجازی مطرح کرده که اختلال اینترنتی در ایران توهم است. نکته دیگر اینکه در فیس بوک کمپینی شروع شده با نام کمپین سطل آشغال که عنوان کردند که آقای خامنه ای بهترین کاندیدا است، ایشان در مسابقه هفته تلویزیون 100 از 100 گرفته و هیچ کاندیدایی بهتر از معظم له نیست و روز انتخابات همه از منزل بیرون می آیید و به آقای خامنه ای رای می دهید در پای سطل آشغال با انداختن یک برگ کاغذ که بهتر است مچاله شده باشد در سطل آشغال و رای خودمان را به ولایت می دهیم. کمپینی که اگر فراگیر شود یکی از مثالهای خوب هذل گفتن و مسخره کردن انتخالات قلابی و فرمایشی در تاریخ مبارازات مدنی خواهد شد.

اندکی صبر سحر نزدیک است. تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید. به امید پیروزی ایران و ایرانی.



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته