-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ تیر ۹, یکشنبه

متن پیاده شده روز شنبه 8 تیر 92

 

سلام
شنبه 8 تیر 92، 29 ژوئن 2013 میلادی
امروز در مورد موضوع صحبت می کنیم

پیروزی والیبال ایران بر ایتالیا
پیروزی سه بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا موج تازه ای از شادی را در میان مردم برانگیخت و جای تبریک دارد هم به والیبالیست ها و هم به مردم ایران.
کتاب "سیب سبز" که مجموعه ی هنری آقای موسوی و خانم زهرا رهنورد است در اروپا منتشر می شود که جای تقدیر دارد از دست اندکاران انتشار این اثر.

درخواست از روحانی برای احقاق حقوق شهروندی
160 فعال سیاسی، مدنی و اجتماعی در نامه ای خطاب به آقای روحانی خواستار تامین حقوق شهروندی و حق تحصیل تمام ایرانیان باشد. در این نامه نسبت به حقوق اقلیت های دینی به ویژه اقلیت های بهایی و حق تحصیل شان تاکید شده است.
600 بازنشسته ی سازمان تامین اجتماعی هم در نامه ای به آقای روحانی به مشکل معیشت بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان اشاره کرده اند که بسیاری از آنها زیر خط فقر به سر می برند.
شایعه ای هم مطرح شده است مبنی بر مخالفت آقای خامنه ای با وزرات اطلاعات آقای یونسی، وزیر اطلاعات دولت آقای خاتمی. وزارت اطلاعات، وزارتخانه ی کلیدی است که باید دید آیا آقای روحانی موفق خواهد شد که گام اول برای کوتاه کردن نظامیان و امنیتی ها از سر سیاست و اقتصاد ایران را محکم بردارد یا خیر. همچنان باید دید که آیا ایشان موفق می شود فضای امنیتی و سرکوب را در کشور تغییر دهد یا خیر.
سرمقاله ی امروز روزنامه ی کیهان هم دنباله ی همان پروژه ی رئیس جمهور دزدی است و دوباره مطرح شده که آقای روحانی یک اصولگراست و اصلاح طلبان تنها 10 درصد هستند و بنابراین نباید آدمهایی هم در دولت داشته باشند.
پس از ملاقات آقای رفسنجانی، آقای روحانی مطرح کرد که من با آقای هاشمی مشورت می کنم. شاید این حرف پاسخ سیاستمدارانه ای باشد بر همه ی این پروژه ی رئیس جمهور دزدی.
آقای الله کرم، از انصار احزب الله، هم گفت که اگر آقای روحانی بخواهد سیاست های اقتصادی هاشمی را در پی بگیرد باید منتظر تظاهرات مردمی باشد. از طرفی آقای عسگراولادی هم گفت که در 20 سال گذشته چنین آرامشی در کشور نبوده است. معلوم نیست که ایشان از چه آرامشی صحبت می کند، شاید منظور ایشان دعواهای حکومتی است اما اعتراض بزرگی در این انتخابات خود را نشان داد مدعای آن است که اگر هم آرامشی وجود داشته باشد در واقع آرامش قبل از توفان است. آقای عارف هم گفت که تشکیل یک حزب فراگیر در دستور کار قرار دارد.


تزریق یک نقدیگی بزرگ به اقتصاد کشور
مصوبه ای که مجمع عمومی بانک مرکزی به ریاست آقای احمدی نژاد در تاریخ 13 خرداد 92 تصویب کرده بود، حاکی از این است که 74 هزار میلیارد تومان از محل ما به تفاوت ارز مرجع و ارز مبادلاتی را به عنوان درآمد دولت از بدهی های دولت به سیستم بانک مرکزی کم کنند. آقای توکلی در نامه ای به آقای لاریجانی این کار را تزریق یک نقدیگی بزرگ به بدنه ی اقتصاد کشور خوانده است که خود موج جدیدی از تورم را در کشور به دنبال خواهد داشت.
شرکت سونی ژاپن هم اعلام کرد که حدود 13 میلیون دلار تجیهزاتی را که به دوبی فروخته است سر از رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی درآورده است. این شرکت خود اعتراف کرده است که به این ترتیب تحریم ها را زیرپا گذاشته و اجناس مشمول تحریم به ایران صادر کرده است.
فریدون عباسی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، گفت که غنی سازی اورانیوم متوقف نخواهد شد و سایت فردو هم قرار نیست که تعطیل شود. اینها خلاف شروطی است که در پیشنهادهای کشورهای 5+1 قبلا مطرح شده بود.
دولت 800 میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است و مسئله ی بهای طلا در بازارهای دنیا اقتصاد ایران را تحت تاثیر قرار خواهد داد چرا که جمهوری اسلامی برای گریز از تحریم های بانکی بخشی از سرمایه های ایران را به طلا تبدیل کرده بود.
کمیته ای در مجلس سنای آمریکا هم لایحه ای را در دست تصویب دارد مبنی براینکه به گروگان های آمریکایی بابت هر روز اسارت 10 هزار دلار پرداخت شود. به این ترتیب بابت 444 روز اسارت هر کدام از گروگان ها 4 میلیون و 440 هزار دلار دریافت می کنند و این پول از محل جرائم بانک هایی که تحریم ایران را رعایت نمی کنند پرداخت خواهد شد.


دستگیری شهروندان اسلواکی در ایران به اتهام جاسوسی
به دنبال درگیرهای روزهای پنجشنبه و جمعه میان مخالفان و موافقان آقای مرسی، مصر برای تظاهرات بزرگی در روز یکشنبه آماده می شود. ای تظاهرات در برابر مقر ریاست جمهوری و میدان تحریر برگزار خواهد شد. این تظاهرات دست ردی است بر سینه ی آقای مرسی و تلاشی خواهد بود برای تشکیل کمیسیون تجدید نظر در قانون اساسی و آشتی ملی.  مخالفان همچنین خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری هستند.
ژنرال کارترایت، معاون پیشین ستاد کل نیروهای مسلح آمریکا به اتهام افشای اطلاعات مربوط به ویروس استاکس نت مورد تعقیب قرار گرفت، موضوعی که ابتدا در روزنامه ی نیویورک تایمز منتشر شد. ویروس استاکس نت صدمات زیادی را به تاسیسات هسته ای ایران وارد کرده است.
مطبوعات اسلواکی خبر دادند که پنج یا شش شهروند این کشور در ایران به اتهام جاسوسی دستگیر شدند و گویا عنوان شده است که این چند نفر می خواستند با پاراگلایدر از تاسیاست نظامی ایران عکس بگیرند. این در حالی است که برای این کار می توان از ماهواره استفاده کرد.


آموزش مداحی در فرهنگسراها
خانه ی مداحان اعلام کرد که آموزش مداحان و مداحی گری در تمام فرهنگسراهای تهران در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته آغاز خواهد شد و همچنین آموزش مداحی به خانم ها هم در برنامه قرار دارد.
آقای پناهیان هم گفت که رهبری در این دوره انتخابات را به مردم واگذار کرد. واقعا آقای خامنه ای با این دوستان نیاز به هیچ دشمنی ندارد.



اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی

v



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته