-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۱, چهارشنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 9 اردیبهشت 92



سلام دو شنبه 9 اردیبهشت 92 ،29 آوریل 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : آقای هاشمی رفسنجانی اعلام کرده 950 هزار ملیارد تومان دولت به بانک ها به حقوق عقب افتاده بدهکار است.  در واقع دولت کاملا ورشکسته است و اخطار کرده است بعد از امام ها و معصومین دولت باید انتخابی باشد یعنی یک چرخش از نظریه ولایت فقیه موجود در قانون اساسی و تاکیید کرده که دیکتاتوری ها نمی توانند سر پا بمانند. ضمنا ایشان عنوان کرده که دولت او یک نوع آشتی ملی بود و من نگفتم که برای ریاست جمهوری نمی ایم بنابراین دوباره ایشان خودش را مطرح می کند.مهدی خزعلی که قبل از زندان رفتن نامه ای را در اختیار خانوادش گذشته که در ان از آقای رفسنجانی خواسته بیاید و نامزد ریاست جمهوری شود.


 آقای احمدی نژاد هم که بهانه سفر های استانی در واقع سفر های تبلیغاتی ریاست جمهوری دارد انجام می دهد در تبریز با گروهی از مال باختگان صندوق قرض الحسنه نصر تبریز مواجه شد که یکی از ان ها راه را بر اتومبیلش بستند یکی از انها به روی خودرو می پرد و حتی گفته می شود با احمدی نژاد گلاویز هم شده است. گفته می شود فردا سه شنبه آقای احمدی نژاد طرح پتروشیمی در ایلام را دوباره افتتاح کند و این بار محصولات پتروشیمی را از کارخانه دیگری اوردند و مهر پتروشیمی ایلام را زدن که بگویند تولید این کارخانه است. به هر حال کشمکش بر سر داستان ریاست جمهوری بین نامزد ها دارد صحنه جالبی باز می کند. از جمله آقای قالی باف گفته من جزو ساکتین فتنه نبودم و در سال 88 در سرکوب دست داشتم  انصافا خنگی زیاد دارد می کند آقای قالی باف برای ان که ان هایی که همه دست داشتند دارند تنشان را این روز ها کنار می کشند و سعی می کنند بروند پشت محبوبیت آقایان موسوی و کروبی ولی ایشان خودش را دخیل هم دانسته است. یک نوار هم سایت بازتاب خبرش را داده که نواری است که احمدی نژاد دارد که در آن آقای خامنه ای به گفته 8 ملیون رای ما اضافه می کنیم به ارای تو ویا دیگری است صدایش که گفته و رسما نشان می دهد که درانتخابات 88 تقلب شده است. اگر چنین نواری باشد و افشا شود خودش سر منشا ده ها مسله دیگر خواهد بود


موضوع دوم : در دهبید فارس معدنی را که دولت تصویب کرده که به تعاون واگذار بشود مورد اعتراض قرار گرفت و کارگران با شلوغ کردن و شورش به مقابله دست به تخریب ماشین الات و اموال هم زدند . این دومین درگیری های منطقه است که در چند روز گذشته دارد اتفاق می افتد. رئیس اتحادیه پیش کسوتان کارگری هم عنوان کرده در روز کارگر ، کارگران نباید فقط در محیط های دربسته اعتراض کنند و اعتراضات باید به فضاهای عمومی کشیده شود.


 سایت شرق هم خبر داده که از ان که 6.7 دهم ملیارد دلاری که بانک مرکزی که گفته به ارز مبادلاتی از پاییز گذشته فروخته ما به تفاوت حدود 64 هزار ملیارد تومان می شود با ارز مرجع صرف واردات و اختصاص به جاهایی شده که مشخص نیست به کجا رفته و این عدد بزرگی در واقع رانت گم می شود این وسط که بیست برابر اختلاس 3 هزار ملیارد تومانی است.


موضوع سوم : گارد ویژه زندان اوین به بند 350 به دستور مستقیم دادستان حمله کرده ودر این حمله ده تن از زندانیان سیاسی از جمله سعید مدنی و عبدالله مومنی را به انفرادی های 240 منتقل کردند . هنوز خبر بیشتری از این یورش و علت ان در دست نیست. الهام روزبه ای شهروند بهایی چهارمین مادری است که با داشتن کودک شیر خاره در استان سمنان برای تحمل 2 سال حبس راهی زندان شده است امری که برای قوانین خود جمهوری اسلامی هم خلاف محسوب میشود.


موضوع چهارم: در سوریه یک ژنرال به مخالفین پیوسته اطراف کرده که به او دستور داده شده بود از سلاح شیمایی استفاده کند و او نکرده و به جایش از آب مقطر استفاده کرده است و بنابر این یک شاهد برای دستور استفاده از سلاح شیمایی . از طرف دیگر نماینده آقای پوتین در بیروت مطرح کرده نباید استفاده از سلاح های شیمایی دستاویز حمله به دخالت نظامی و حمله نظامی به سوریه بشود.


 در عراق هم دولت مالکی مجوز 10 شبکه ماهواره ی را از جمله الجزیره را به جرم دامن ردن به خشونت که منظور بازتاب اخبار درگیری های اخیر است را تعطیل کرده است و در استان انبار هم که 5 سرباز توسط نیروهای مسلح کشته شدن   مقررات منع رفت و امد مردم عنوان شده است و اگر این مقررات حکومت نظامی منجر به درگیری در انبار بشود جبهه ای جدیدی از درگیری ها در عراق باز خواهد شد.


موضوع آخر: نوری همدانی گفتند نظام فعلی جمهوری اسلامی مورد تایید انبیا و امامان معصوم است.


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی َ      

 

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته