-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۷, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 12 اردیبهشت 92

 


سلام پنج شنبه 12 اردیبهشت 92 ،2 مه 2013


در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : دیروز در روز جهانی کارگر جمعی از کارگران در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع داشتند پلاک کارت هایی را گرفته بودند که روی ان نوشته بود خط فقر 1500 هزار تومان است در ماه در حالی که حداقل دست مزد 487 هزار تومان است. کارگران خواستار حداقل دست مزد هستند . برای 6 سال متوالی اجازه تجمع به کارگران در روز کارگر داده نشد و نهایتا در ورزشگاه معتمدی در جنوب تهران 4000 کارگر در فضای بسته تجمع داشتند . رانندگان تاکسی بی سیم دار تهران هم دست به اعتصاب زدند دیروز و جلوی دفتر مدیر عامل تجمع داشتند اعتراض رانندگان تاکسی به قیمت های پایینی استکه چرخش کار را برای انها ناممکن می کند.


موضوع دوم: آقای بهمنی گفته تا 10 الی 15 روز آینده با مصوبه مجلس ارز مرجع از 1226 به 2450 خواهد رسید . ایشان البته پیش بینی کرده نرخ ارز پایین می اید در حالی که دیروز ارز از 3640 رد شد و دوباره سیر صعودی در پیش گرفته است. شرکت های ایران خودرو و سایپا اعلام کردند که مصوبه شورای رقابت برای پایین اوردن قیمت ها برای انها قابل اجرا نیست و قیمت خودرو را نمی توانند پایین تر از این هم بیارند . هر دو شرکت وکل صنایع خودرو سازی کل کشور زیر ظریفت کار می کنند و در آستانه رکود و ورشکستگی قرار گرفتند .


موضوع سوم : سه تن از دراویش گنابادی در شهر کوار فارس به اسامی محمد علی صادقی – محمد علی دهقان و محسن اسماعیل بازداشت شدند و به نقطه نا مشخصی برده شدند . یک پیرمرد 103 کرد به اسم حاج علی چیلان هم در ارتباط با گروه پژاک دستگیر شده و به 8 سال زندان محکوم شده است. مصطفی بنی شریف فعال محیط زیست در استان چهار مهال بختیاری بازداشت شده نیمه شب به خانه او ریختند و لب تاب او را بردند و فعلا از او خبری نیست.


 مکالمه آقای موسوی و خانم رهنورد با دخترانشان هم بعد از مدت ها که توانستند حداقل یک مکالمه تلفنی داشته باشند با دخالت ماموران قطع شده است و خانم محتشمی پور همسر مصطفی تاج زاده نامه ای به دختر خامنه ای نوشته از بدون لکنت زبان در برابر ستم گران و ظالمان استفاده کرده است که تعبیری است از حضرت علی از مشخصات یک جامعه اسلامی و درواقع گله کرده خانم محتشمی پور چرا چنین برخوردهایی در حق مادری مثل رهنورد و فرزندان به عمل می اید . کمسیون امریکایی آزادی مذاهب گزارشی منتشر کرده که در ان ایران با چند کشور دیگر در ردیف کشورهایی است که بیشترین تبعیض مذهبی در ان جاری می شود.


موضوع چهارم : پایگاه بسیج  مستضعفین اعلام کرده وب سایت های بسیج مورد حملا ت سایبری قرار می دهند و از مرکز کشور لهستان این کار صورت می گیرد. آقای حداد عادل مطرح کرده خاتمی و مشایی رد صلاحیت می شوند در واقع به جای شورای نگهبان ایشان جلو جلو حرف زده است. آقای کتخدایی سخن گو شورای نگهبان گفته به این شورا پیشنها د شده که برای تایید صلاحیت نامزد ها برنامه انتخاباتی ان ها را شورا دریافت بررسی بکند و تجربه اجرایی ان ها را هم مد نظر قرار بدهد و به این ترتیب کاملا داستان قیم مردم بودن محقق می شود.

 

شایعه دستگیری آقای احمدی نژاد که در پاره ای سایت ها چرخش داشته توسط دیلی میل انگلیس نقل شده است واز قول منشی به نام ایران سورس به هر حال بعضی احتمال می دهند این شایعه را خود آقای احمدی نژاد و دوستانشان درست کردند که پیش از پیش خودشان را این روز ها عزیز بکنند .

ضمنا در مورد بستن سایت بازتاب برای ان خبر 8 ملیون رای تقلبی که نواری را احمدی نژاد دارد آقای فواد صادقی مدیر این سایت هم توضیح داده که این خبر هم اولین بار در فیس بوک یکی از هواداران احمدی نژاد درج شده بوده است. آقای باقر اسدی دیپلمات ایران که سابقه ماموریت در دی 8 و به عنوان سفیر در هئیت ایران در سازمان ملل در پیشینه خود دارد دیروز به گفته رویتر دستگیر شده و چند نفر دیگر در ارتباط با او در مسیر دستگیری قرار دارند هنوز از علت ان مطلبی منتشر نشده است.


موضوع پنجم : سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان مطرخ کرده برای کمک به ارتش سوریه هر چه را که لازم باشد انجام خواهد داد از سوی دیگر صبحی تفیلی از رهبران سابق حزب الله مصاحبه تندی کرده و گفته ایران شیعه را نابود کرده و جنگ مذهبی به راه انداخته و حزب الله تا کنون 128 کشته در سوریه داده است.


موضوع آخر : در آستانه روز معلم 12 اردیبهشت که سالگرد ترور آقای مطهری است مراسمی برگزار شد برای تجلیل از مقام علمی و معنوی جناب آقای مصباح یزدی .

 

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته