-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۷, جمعه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 19 اردیبهشت 92


سلام پنج شنبه 19 اردیبهشت 92 ،9 مه 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول :  10 زندانی سیاسی قهرمانی که دست به اعتصاب غذا در انفرادی های اوین زده بودند به پیروزی رسیدند و مقامات زندان مجبور شدند دیروز ان ها را بعد از ظهر به بند 350 برگردانند در حالی که قبلا تهدید کرده بودند یک ماه ان ها را در انفرادی نگهداری می کنند با حرکت دست جمعی ان ها اعتصاب غذا و اعتراضاتی که بیرون از زندان در سطح بین المللی  شد حکومت ناچار به عقب نشینی شده است. ماجرا از انتخاب سعید مدنی به عنوان وکیل بند شروع شد و دخالت مقامات زندان در این انتخاب و اعتراض زندانیان و زیر بار زور گویی نرفتند .


موضوع دوم : سنای امریکا با رهبری آقای سناتور کرک طرحی را در دست تصویب دارد که در صورتی که تا 29 اردیبهشت آن طور که سناتور ها می گویند ابلاغ بشود ان وقت سپرده های ارزی جمهوری اسلامی در اروپا و سایر نقاط دنیا قابل دسترسی نخواهد بود . بانک مرکزی اروپا امکان تبدیل یورو نخواهد داشت و حتی چین هم امکان تبدیل دارد الا ان که با پول خودش با ایران تجارت بکند . البته موارد خرید  دارو و غذا شامل این طرح نخواهد بود. به نظر می رسد در صورت تصویب سنا رئیس جمهور امریکا ان را قبل از انتخابات ایران ابلاغ کند ولی اگر انتخابات با روالی که آقای خامنه ای می خواهد پیش برود و انجام شود احتمالا بعد از انتخابات ابلاغ خواهد شد و یک درجه دیگر کار را بر حکام تهران سخت خواهد کرد .


 مجلس با  مصوبه که انجام داده است بودجه 92 قطعی شده که بنزین آزاد به لیتری 1000 تومان خواهد رسید ولی به دست دولت 11 و اجرای ان به بعد از دولت احمدی نژاد موکول خواهد شد. تولیدی اسوه در شهر صنعتی البرز قزوین هم رسما به دلیل زیان دهی انحلال خودش را اعلام کرد و 53 کارگر رسمی خودش را برای دریافت بیمه بیکاری به وزارت کار معرفی شدند .


موضوع سوم : نامه ای که  ادعا می شود 150 نماینده مجلس ان را امضا کردند بدون اسامی این نماینده ها منتشر شده البته کسی متن نامه را نمی بیند اما گفته می شود این نامه خطاب به آقای هاشمی است و او را تهدید کرده اگر به انتخابات بیاید مردم به او رای نمی دهند و نشانش خواهند داد که چقدر بدون محبوبیت است به هر حال مخالفین این حرکت مدعی هستند این نامه جعلی است و فقط 20 تا 30 نفر از طرفداران جبهه پایداری در مجلس ان را درست و امضا کرده اند . سایت ملی مذهبی هم خبر می دهد از این که آقای طبسی با آقای خامنه ای دیدار و گفتگو داشته و از او خواسته که اجازه بدهد هاشمی رفسنجانی به انتخابات بیاید و به کشور سر سامان دهد زیرا جز او کسی نمی تواند کار ها را درست بکند .


 آقای احمدی نژاد هم که در سفر های استانی به ساری رسیده و آقای مشایی را دنبال خودش این طرف و ان طرف می برد با عدم استقبال مردم در ساری روبه رو شده و حداقل هزار نفر بودند و برای جمع کردن با چهار ساعت تاخیر روبه رو شد . آقای افروغ هم رسما اعلام کرد از رای دادن به احمدی نژاد 4 سال پیش پشیمان است و بابت این از مردم پوزش خواسته است. عباس نبوی از نزدیکان مصباح یزدی عین این حرف را زده است. آقای احمدی نژاد حکم رئیس نظام پزشکی را که در انتخابات مخدوشی چندی پیش انتخاب شد را امضا نمی کند همان موقع هم احمدی نژاد به درستی انتقاد کرده بود به رد صلاحیت گسترده ای اصلاح طلبان در انتخابات نظام پزشکی و گله کرده بود از دخالت سپاه و نهاد های در این انتخابات صنفی.


موضوع چهارم : کسی که به قصاب بانیاس در سوریه شناسایی شده فردی به نام مراج اورال به علی الکیالی معروف است اسم جعلی اش . او از فرماندهان لباس شخصی های منطقه بانیاس است که در سه دهکده تابع این شهر سوریه بیش از 300 زن -  کودک – نوجوان  را قتل عام کرده و سر بریده و جنازه ها را ریخته رو هم و گاهی آتش زدند . آقای اردوغان در طعنه ای به شیعیان سوریه گفته شما که برای کشته شدن نوه های نازنین پیامبر زاری می کنید چطور این طور بریدن سر زن بچه را تحمل می کنید و بشار اسد را مثل یزید نمی دانید . آقای صالحی ان وقت با قصاب دمشق ملاقات کرده و کماکان ابراز کرده جمهوری اسلامی پشت این جنایت ها ایستاده است. در سوریه هم مثل اتفاقی که در ایران افتاد دراین چند روزه اینترنت کند شده و از دسترس خارج شده است. معلوم است هر کاری ارتش سایبری در ایران کرده درسوریه هم دارند می کنند.   


موضوع آخر : آقای احمدی نژاد گفته هر کس شب با زنش دعوا می کند صبح می اید با هدف مندی یارانه ها مخالفت می کند.

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته