-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ خرداد ۱, چهارشنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 30 اردیبهشت 92

 


سلام دو شنبه 30 اردیبهشت 92 ،20 مه 2013


در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه با پیروزی به پایان رسید. کارگران که خواستار پرداخت حقوق فروردین ماه بودند و قول کارفرما برای 25 درصد افزایش حداقل دست مزد که در فیش های  حقوق هم بیاید پیروز مندانه حق خودشان را گرفتند و پول واریز شد و به سر کارشان بر گشتند . کارگران کارخانه گیلانا بیش از 250 کارگر این کارخانه کاشی سازی تجمع اعتراضی در مقابل در کارخانه داشتند که 9 حقوق عقب افتاده خودشان را دنبال می کنند . کارگران بعد از مدتی تجمع و اعتراض جاده رشت به قزوین را بستند که فرمانده نیروی انتظامی رودبار شخصا ان جا امد با فرماندار و با خواهش و پا در میانی و کارگران کنار رفتند . سازمان حفاظت از نباتات هم اعلام کرده گندم هایی که پاکستان قرار است به جای برق به ایران دهد الوده است و حتی ایسنا کره جنوبی حتی برای خوراک دام هم حاضر نشده این گندم ها را خریداری کند . هند هم اعلام کرده در سال 2013 سعی می کند 10 ملیارد دلار بیشتر از ایران نفت نخرد اما صادراتش را افزایش دهد در حوزه محصولات کشاورزی  - دارویی – پارچه  و قطعات خودرو .


موضوع دوم : اصلاح طلبان به کل از انتخابات شورا ها حذف شدند رد صلاحیت گسترده ای اصلاح طلب نه در تهران حتی در شهر های بخش های کوچک هم اعمال شد . از 45 کاندیدای اصلاح طلبان 43 نفر رد صلاحیت شدند علت همه را هم تقریبا واحد نوشتند عدم التزام عملی به اسلام و پایبندی به ولایت فقیه . موجی در رسانه ها مثل کیهان و سایت های اطلاعاتی راه افتاد راجع به ان که آقای رفسنجانی پیره و نمی تواند کار انجام دهد شروع شده . ضمن حرف هایی مثل سردار جزایری از سپاه  که گفته کسانی که مستقیم یا غیر مستقیم در جنبش سبز نقش داشتند نباید فرصت بیابند صحنه انتخابات را به اشوب بکشانند. ترس حضرات از این است که نیروی مردم به میدان بیاید و ان ها را رو به روی ملیون ها نفر از مردم قرار به دهد .


 آقای تاج زاده در زندان نامه ای را نوشته دران خواستار حمایت ازهاشمی رفسنجانی شده و توصیه به احیای جوانان کرده و سازمان دهی نظران پای صندوق ها اکبر امینی ارومکی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قاسم شعله سدی امروز ساعت 11 به وزارت اطلاعات احضار شده است او که یک سال حبس تحمل کرد برای اعتراضی که روی جرسقیل صورت داد باید دید چه به او خواهند گفت و چگونه زیر فشار قرار خواهد گرفت . آقای مشایی هم اعلام کرده همانند مقام معظم رهبری در دنیا وجود ندارد و من سرباز ولایت هستم وشیرازه من ولایت فقیه است.


 روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده مردم ایران خیلی امیدوارند که هاشمی رفسنجانی بیاید و مشکلات حل به شود. 120 نماینده مجلس از آقای ابوطرابی فر طی نامه در خواست کردند که از انتخابات ریاست جمهوری منصرف بشود و به مجلس برگردد . آقای روان بخش شاگرد آقای مصباح یزدی عنوان کرده که بایت احمدی نژاد ما پوزش نمی خواهیم و حمایت هایی که از او کرده بودند و دولت هاشمی هم گفته با بازگشت به دوران پهلوی بوده. بعد از ان که سرعت اینترنت را هم حکومت پایین اورده . این روز ها دارد فشار می اورد تا تمام مسنجر های صوتی مثل گوگل تاک و اسکایپ را هم مسدود بکند.


موضوع سوم : دیروز صبح با درگیری نیروهای حراست وزارت ارتباطات در اوردند در پژوهشگاه فضای مجازی در نو خودش بی نظیر بود با دستور آقای احمدی نژاد نیروهای وزارت ارتباطات به پژوهشگاه فضای مجازی حمله کردند که حکم ان را رهبری داده است و در واقع بر اساس مصوبه شورای اداری این موسسه پژوهشی را می خواهند دوباره به وزارت ارتباطات برگردانند ، آدم ها را بیرون کردند تا ادم های جدید جای ان بیایند . گفته می شود این حرکت در پاسخ به مسدود کردن سایت های طرفدار دولت احمدی نژاد و مشایی صورت گرفته است.


موضوع چهارم : محمد حیدری و کوروش احمدی دیروز در زندان اعدام شدند اطلاعیه مبهم و نارسای وزارت اطلاعات اتهام جاسوسی را برای ان ها مطرح کرده و این در حالی است که محمد حیدری سوابق روزنامه نگاری و قلم زدن در بسیاری از روزنامه ها را داشته است.


موضوع پنجم : آقای بشار اسد با روزنامه آرژانتینی مصاحبه کرده و گفته تا سال 2014 که انتخابات بر گذار می شود از قدرت کنار نخواهد رفت . به این ترتیب دورنمای کنفرانس صلح ایشان تیره کرده است. ضمنا راجب انتخابات ایران هم اقای اسد اظهار نظر فرمودند و گفته هر چی ایران اتفاق بیفتد ایران کشور قدرت مندی است و هر اتفاقی که بیفتد ان چه که امریکا می خواهد نخواهد شد . در گیری نیروهای دولتی در قصیر در استان حمس به شدت ادامه دارد گفته می شود نیروهای سپاه و حزب الله در این عملیات شرکت گسترده دارند و دولت سوریه ادعا کرده قصیر را پس گرفته اما مخالفین بر این باور هستند که نتوانسته و در گیری هنوز ادامه دارد.  


موضوع آخر : آقای احمدی نژاد مطرح فرمودند تنها دو و یا سه کشور هستند که دانشگاه هایی همانند ایران دارند در همین صحبت ایشان گفتند سال 1404 در سند چشم انداز بیست ساله هست که هیچ ما همین حالا در منطقه اول هستیم و باید که خود را در تراز جهانی ببینیم ضمنا ایشان گفته بیش از 100 سیاست مدار در دنیا در گفتگو با من  توقع خودشان برای مدریت جهانی از سوی ایران را طرح کردند و گفتند ایران پتانسیل مدیریت جهانی دارد. خدا آقای احمدی نژاد را شفا بدهد.


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته