-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۷, جمعه

متن پیاده شده روز چهارشنبه 18 اردیبهشت 92

 

 

سلام،

چهارشنبه 18 اردیبهشت 92، 8 می 2013 میلادی

در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم.

موضوع اول حرفهای سیاسی و مهم آقای خاتمی است که با زیرکی ایشان گفته که خوشحالم که آقای هاشمی می آید، آمدن هاشمی برد همه است، چرا باید رهبری مخالف باشد. چون آقای هاشمی گفته بود که اگر رهبری مخالف نباشد من می آیم و در واقع توپ را آقای خاتمی به زمین آقای خامنه ای انداخته و گفته که آقای خامنه ای قبلاً گفته بود که هیچ کس برای وی هاشمی نمی شود و نظر رهبری هم این است که می خواهد وضع بهتر شود و چه کسی هم بهتر از هاشمی که این کار را انجام بدهد. این حرفهای آقای خاتمی که زیرکی خوبی در آن نهفته فضا را به جایی برده که آقای خامنه ای در محضور واقعاً هست. آقای روحانی هم که کمی آب به آسیاب توهم توطئه ملت ریخته مطرح کرده که در سال 84 انگلیسی ها به ما گفتند که شهردار تهران رئیس جمهور می شود در حالیکه ما فکر می کردیم هاشمی رئیس جمهور می شود. به این ترتیب یک لگدی حواله آقای احمدی نژاد کرده. آقای یونسی هم که همراه آقای روحانی است و قبلاً وزیر اطلاعات آقای خاتمی بوده عنوان کرده که اگر آقای هاشمی بیاید قطعاً آقای روحانی کنار می رود ضمن اینکه قبلاً خود آقای روحانی هم این را گفته بود. جالب است که آقای قالیباف هم که این روزها سعی می کند فعال باشد بیشتر خودش را به آقای خامنه ای نزدیک کرده و عنوان کرده که حصر آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد مصوبه شورای امنیت ملی را دارد درحالیکه قبلاً آقای احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی، گفته بود که به دستور رهبری است. در واقع آقای قالیباف سعی کرده رهبری را کنار بگذارد در حالیکه همه می دانند که شورای امنیت ملی در مشت رهبری است و بدون اجازه او کاری نمی کند. ضمن اینکه خود مصوبه شورای امنیت ملی هم غیر قانونی است. برابر کدام قانون شورای امنیت ملی حق دارد 3 نفر را در حصر بکند. در روز اول ثبت نام کاندیداها که دیروز بود مجموعاً 60 نفر ثبت نام کردند که از بین آنها امثال آقای واعظ زاده پسرخاله آقای خامنه ای را باید اسم برد، آقای لنکرانی که نامزد جبهه پایداری است، آقای کواکبیان که گفته من رنگ سبز را انتخاب میکنم و سعی می کند که خودش را به اصلاح طلبها و جنبش سبز بچسباند، آقای روحانی که گفته اگر که هاشمی بیاید کنار می رود و گفته که با رنگ بنفش هم آمده، آقای سعیدی کیا، آقای احمدزاده کرمانی هم که قبلاً استاندار فارس بوده شاید جوانترین کاندیدا است و از سمت گروه آقای احمدی نژاد آمده. به این ترتیب در روز اول این 60 نفر آمدند اما در واقع هنوز از آن دسته یک این مسابقه خبری نیست. آقای شریعتمداری روزنامه کیهان هم در سرمقاله امروز خودش سعی کرده که این توپی را که در زمین آقای خامنه ای انداختند آقایان خاتمی و هاشمی، از زمین ایشان بیرون بیاورد و گفته که رهبری گفته که من یک رای دارم و هر تصمیمی گرفته بشود از طرف شورای نگهبان به رهبری ربطی ندارد و البته گفته که هاشمی می داند که صلاحیتش تایید می شود ولی رای نمی آورد بنابراین می ترسد و نمی آید. این هم مطلب جدیدی است که شروع کردند در این دو سه روز، آقای حسینیان هم در مجلس همین گفته و سعی می کنند که توی دل آقای هاشمی را خالی کنند که بترسد و نیاید. به هر صورت شبکه ایران وابسته به دولت هم عنوان کرده که خبرگزاریهای فارس، دانشجو، تسنین و نسیم چهار تا خبرگزاری و سایت وابسته به سپاه هستند که هر چهار تا هم کاندیداهای جناح 2+1 یعنی آقایان قالیباف و حداد و ولایتی را ترویج می کنند. این را ارگان دولت نوشته در جواب مسوول روابط عمومی سپاه که گفته بود سپاه هیچ رسانه ای ندارد و در مورد هچ کاندیدایی هم نظر نمی دهد.

نکته دوم اینکه 10 زندانی سیاسی قهرمانی که در مقابل مسوولین زندان ایستادند و راهی انفرادی شدند یعنی آقایان سعید مدنی، عبدا... مومنی، ابولفضل عابدینی نصر، سیامک قادری، امیر خسرو دلیر سانی، محمد حسن یوسف پورسیفی و سعید عابدینی و کامران ایازی، محمد ابراهیمی و پوریا ابراهیمی در انفرادی هستند در اعتراض به اینکه آنها را باید به بند برگردانند دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند. سایتهای مختلف کمپینی را شروع کردند در حمایت از این زندانیان سیاسی مقاوم و قهرمان. گزارشگران بدون مرز هم اطلاعیه ای را منتشر کردند که در آن عنوان کردند که قطع ارتباط با جهان در ایران دارد صورت می گیرد برای انتخابات ریاست جمهوری که ظاهراً باید پشت درهای بسته انجام شود. کارهایی همچون کم کردن سرعت اینترنت در بسیاری از نقاط ایران و بستن وی پی ان ها، فیلتر شکنها و غیره که جلوی گردش آزاد اطلاعات را می گیرد. محمد احیایی فعال کارگری که در یکی از کارخانجات خودروسازی  کار می کند دستگیر شده و بنابراین دستگیری کارگران فعال در صنایع خودرو به 3 نفر رسیده. محمودی نژاد فعال کارگری هم در سنندج روز پنج شنبه همراه جلیل محمدی دستگیر شد و از مکان و سرنوشت وی خبری در دست نیست.

نکته سوم اینکه در ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا هم اخباری می رسد که کاندیداهای اصلاح طلبها رد صلاحیت گسترده ای شدند. ضمن اینکه یک سری نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کاندیداها را صدا می کنند و تهدید می کنند که خودشان را کنار بکشند. اصلاح طلبها گفتند که اگر مثل انتخابات نظام پزشکی رد صلاحیتها از یک حدی بیشتر باشد اساساً در انتخابات شرکت نخواهند کرد. بی بی سی هم خبری داده که در غرب تهران و سایت موشکی سپاه 3 انفجار شنیده شده اما منابع داخلی هیچ کدام آنرا تایید نکردند. سازمان بازرسی کل کشور هم نامه های آقای حمید بقایی معاون اجرایی آقای احمدی نژاد را منتشر کرده در مورد سوء استفاده 450 میلیون یورویی در جزیره کیش برای ساختن سالنهای کنفرانس و گفته که این نامه ها نشان می دهد که ارز را اختصاص دادند و خارج از تشریفات مناقصه به دوست و آشنایان خودشان دادند، موضوعی که البته سازمان بازرسی سند ترک تشریفات مناقصه را منتشر نکرده.

نکته چهارم اینکه روزنامه اعتماد خبر داده از اینکه هزینه خوابگاه های دانشجویی در 3 سال گذشته 40 درصد و هزینه غذای دانشجویی بیش از 200 درصد افزایش پیدا کرده. کارگران مخابرات روستایی دیروز برای چندمین برای جلوی مجلس شورای اسلامی که از استانهای اصفهان و خراسان رضوی آمده بودند دست به تجمع زدند. خواسته آنها استمرار پرداخت بیمه و عقد قرارداد مستقیم آنها با شرکت مخابرات است و نه شرکتهای پیمانکاری واسطه که تا الان به خواسته آنها ترتیب اثر داده نشده. دولت عنوان کرده که چون در 9 ماه گذشته قیمت نان ثابت بوده این یارانه 3 هزار تومانی نان را احتمالاً حذف خواهد کرد که ماهیانه 222 میلیارد تومان هزینه دارد و مقدمه ای هست احتمالاً برای حذف بخش دیگری از یارانه ها بعد از انتخابات و آقای بهمنی هم عنوان کرده که ارز مرجع برای دارو اختصاص دادند درحالیکه رئیس کمیسیون بهداشت مجلس تکذیب کرده و گفته که کماکان به دارو ارزی اختصاص داده نشده. قیمت ارتوپدی و تجهیزات ارتوپدی هم با حذف ارز مرجع برای وازدات آنها بیش از 3 برابر افزایش پیدا کرده.

و اما نکته آخر اینکه جناب آقای قرائتی فرمودند که بسیاری از علم ها برای انسان مضر است. احتمالاً ایشان از آن دسته روحانیونی است که معتقدند است علم فقط علم بدن و علم دین است. علم بدن هم تازه برای این است که فقط بدن سالم باشد و علم دین خوانده شود و دیگر دستاوردها علمی به درد نمی خورند.

اندکی صبر سحر نزدیک است. تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید. به امید پیروزی ایران و ایرانی.



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته