-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ فروردین ۱۰, شنبه

متن پیاده شده روز پنج شنیه 8 فروردین 92




سلام پنج شنبه 8 فروردین 92 ،28 مارس 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: علی رضا کرمی خیر آبادی زندانی سیاسی زندان رجایی شهر که پنجم فروردین به صورت اورژانس به بیمارستان منتقل شده به دلیل مننژیت ویروسی که پزشکان گفتند به حال اغما رفته و هنوز از اغما بیرون نرفته است ظاهرا مسولین زندان سر لباس زندان که علی رضا حاضر نبود تنش کند و به دکتر برود کوتاهی کردن و او را نگاه داشتند در حالی که شاید از یک هفته قبل از این تاریخ او را به بیمارستان منتقل می کردند . گزارش خیلی خوبی سایت فعالین حقوق بشر از مراسم چهارشنبه سوری تحویل سال نو و جشن نوروزی در زندان رجایی شهر زندانیان سیاسی تدارک دیده بودند داده که سر شار از روحیه مقاومت زندانیان شجاع سیاسی ما است که چشم چراغ مملکت هستند. کشیش بهنام ایرانی که به 5 سال و 8 ماه زندان محکوم شده در نامه شرح اتفاقاتی را نوشته که سرش اماده و در واقع اشکار کرده که آزادی معتقدین به غیر از شیعه اثنی غشری که ان هم با برداشت ولایت فقیه حاکم است دروغی بیش نیست و معتقدین دیگر در واقع چگونه زیر فشار و خفقان قرار دارند.


 سازمان عفو بین المللی در خواست لغو اعدام 5 زندانی عرب خوزستان کرده که به همراه نفر ششم که به بیست سال زندان محکوم شده که دست به اعتصاب غذا زدند. دکتر مهدی خز علی هم 88 روز است که در اعتصاب غذا به سر می برد و دچار کاهش ضربان قلب و ضعف بدن و بخصوص ضعف بینایی شده که کیفیتی که در روز های بالای اعتصاب غذا اتفاق می افتد و مشکلاتی که احتمالا گریبان دکتر خز علی را بعد از شکستن اعتصاب غذا خواهد گرفت و رسیدگی به او فوریت دارد چرا که در این روز های بالای اعتصاب غذا امکان فوت زیاد است. در پی تجمع خانوادهای دراویش گنابادی جلوی زندان عادل اباد شیراز آقایان امنیتی به زور به دو درویش زندانی که بیش از هفتاد روز است در اعتصاب غذا هستند سعی کردن نان بخورانند و فیلم برداری کنند و به خانواده ها نشان دهند به هر صورت خانواده ها این عزیزان اعلام کردن که عزیزان ما در استانه مرگ قرار دارند . مقامات امنیتی به نیروهای ملی مذهبی فشار اوردند که حق دید بازدید ندارند به صورت گروهی و سه زندانی

انها آقای پدرام – رجایی – مدنی هم به انها مرخصی ندادند .


موضوع دوم : رئیس هیئت نجات غریق استان مازنداران عنوان کرده 600 نجات  غریق این استان از سه ماهی که تابستان کار کردند قرار بوده ماهی 450 هزار تومان به آنها پرداخت بشود تا کنون حقوق دریافت نکردند به گفته این مسئول اگر این بچه ها رفته بودن بلال فروشی تابستان ماهی یک و نیم ملیون درامد داشتند و انقدر سر گردان نبودند . محمود بهمنی اعلام کرده که چاپ اسکناس 1000 تومانی بیش از هزار تومان هزینه دارد و باید اسکناس های درشت تر چاپ کنیم. خبر گزاری بلومبرگ خبر داده که یک نفت کش چینی اول فروردین به جزیره خارک تا هفتم بوده و رفته و به نوعی مشکل بیمه نفت کش ها را که مشمول اتحادیه اروپا است حل کرده است. چین واردات نفت خود از ایران را 521 هزار بشکه در روز رسانده در حالی که قبلا کاهش داده بود. شرکت مک کیسن امریکا هم بعد از 33 سال در دادگاه موفق شده که حکم بگیرد و 31 سهام در شرکت شیر پاک ایران که زمان انقلاب  مصادره شده مطالبه کند و 40 ملیون دلار تقاضای خسارت بکند . یک هفته از صحبت آقای خامنه ای تحت اعنوان سال حماسه اقتصادی سیاسی نگذشته که فردی به نام علی رضا متخری مظاهری یک کتاب 220 صفحه ای نوشته که قرار است 12 فروردین منتشر بشود در مورد حماسه های اقتصادی سیاسی و راهکارهای اجرای فرمان رهبری به حق باید مدال طلای چاپلوسی را باید به این اقا تقدیم کرد . روز نامه المونیتور هم خبر داده که در استانبول مذاکرات که بین کارشناسان پنج به اضافه یک با ایران برگذار شده پیشنهاد پنج به اضافه یک  توقف غنی سازی و انتقال تمام ذخایر غنی سازی 20 درصدی به خارج از ایران و متقابلا 5+1 تحریم طلا را بردارند ولی خبری از برداشتن تحریم نفت و گاز نیست.


موضوع سوم: دو بردارن لاریجانی هر دوحملاتی به احمدی نژاد کردند و هشدار دادند که نه تقلب و راهپیمایی نباید راه بیفتد در انتخابات پیش رو و آقای صادق لاریجانی گفته از امکانات اجرایی دولتی در انتخابات اگر استفاده شود جرم است. آقایان باهنر – السحاق -  پورمحمدی – ابوترابی  - متکی هم پنج کاندیدای ریاست جمهوری که به جناح موتلفه نزدیک هستند و راست ستنی با هم یک ائتلاف درست کردند.


موضوع چهارم : وزیر خارجه امریکا ظاهرا عکس ها و اسناد ماهواره ای در اختیار آقای مالکی گذشته که نشان می دهد ایران سلاح به سوریه می فرستد اما وزیر حمل ونقل عراق تکذیب کرده و آقای جان کری را دروغ گو خوانده است. مخالفین سوریه اولین  سفارت خودشان را در قطر افتتاح کردن ضمن آن که روسیه همراه با ایران به تصمیم اتحادیه عرب اعتراض کرده است. ضمنا روس ها بسیار نگرانند از تعیین هئیتی از سازمان ملل که روس ها و چینی ها درآن نیستند و قرار است به داستان سلاح شیمیایی سوریه رسیدگی کند.


موضوع آخر: آقای محسن رضایی عنوان کرده که در انتخابات قبلی من امدم که احمدی نژاد تنها نماینده اصول گرایان نباشد و رهبری برای دو اصول گرا خرج بشود. آقای باقر خرازی برادر زن مسعود خامنه ای و رهبر حزب الله قم گفته هم رئیس مجلس و هم رئیس جمهور هم فقیه باشند در واقع هر سه قوه را ایشان روحانی می خواهد . اما در شرایطی که گرانی میوه بیداد می کند و پرتقال کیلویی 5600  سیب 6500 معاون وزیر صنعت معدن تجارت عنوان کرده که گرانی میوه     تقصیر پلیس است چرا که پلیس به بهانه رفاه مسافران نوروزی از تردد کامیون های حمل میوه و مواد غذایی در این روز ها جلوگیری کرده است.


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته