-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ فروردین ۷, چهارشنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 5 فروردین 91



سلام دو شنبه 5 فروردین 92 ،25 مارس 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : پسر آقای دکتر مهدی خز علی در وبلاگ خود نوشته که به داد ما برسید پدرما درآستانه شهادت است. آقای خز علی 86 روز است که در اعتصاب غذا است و هیچ یک از مقامات تا کنون پاسخی به خواسته های او ندادند.


موضوع دوم : رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داده از آن که در سال 91 گندم کشور نابود شد به دلیل قیمت پایین خرید گندم و عملا گندم کاران گندم را به دامداری ها واگذار کردند و این در حالی است که گمرک کشور خبر می دهد از ان که در 11 ماه اول سال 91 به مقدار 140 درصد غلات بیشتر وارد کشور شده است که بخش عظمش گندم است که آن هم اکثرا آلوده است و کیفیت ندارد. مرکز پژوهش های مجلس هم خبر داده که در بودجه سال گذشته تنها 10 درصد پروژهای دولت به پایان رسیده است و بیش از 90 درصد آن ها برای سال جدید دوباره تمدید شده در قانون بودجه 92 و این در حالی است که یک عضو هئیت رئیسه مجلس هم خبر داده از آن که دولت چین نفت و گازی را که می خرد از ایران تنها 30 درصد پول آن را می پردازد و 70 درصد آن را به شکل کالا می دهد و آن هم با دادن کالا های بی کیفیت. این مجموع عملکرد دولت تعیید رهبری است. آقای احمد خاتمی در صحبتی گفته که حرف رهبری برای شرکت در انتخابات هجت است اما ایشان گفته همه سلیقه ها شرکت کنند مراد ساختار شکنان و فتنه گران  نیستند در واقع برای رهبری این آقایان تعیین و تکلیف می کنند که اگر هم ایشان حرفی زده است مراد مثلا اصلاح طلبان و طرفداران جنبش سبز نیستند .


موضوع سوم : ائتلاف ملی مخالفان سوریه از سوی اتحادیه عرب به عنوان نماینده کشور سوریه پذیرفته شد . رئیس ائتلاف ملی سوریه هم با نوشته ای درفیس بوک استعفا داد از ریاست ولی ائتلاف ملی استعفای او را نپذیرفت. مخالفین اعلام کردن که یک پایگاه پدافند هوایی در استان درعا را بعد از دوهفته به تصرف خودشان در اوردند . وزیر خارجه امریکا هم در سفر به عراق با آقای مالکی در مورد سوریه ملاقات کرد و اعتراض امریکا را در مورد عبور هواپیما های ایرانی از فراز عراق که برای دولت بعثی اسلحه می برد عنوان کرده است یک خلبان سوریه هم به نوشته دیلی تلگراف که این خلبان به اردن پناهنده شده است گفته است که خودش چندین بار ماموریت انجام داده و اسلحه از ایران و روسیه با مقادیر زیادی دلار و یور برای دولت سوریه .


موضوع چهارم : نخست وزیر ترکیه اعلام کرد روابط با اسرائیل وقتی به حالت عادی در می آید که دولت اسرائیل خسارت قربانیان حمله کماندوهای اسرائیلی را به خانواده ان ها به پردازد موضوعی که دولت اسرائیل آن را پذیرفت. بعد از اعلام آقای اوجالان پ ک ک رسما آتش بس را با دولت ترکیه اعلام کرد و می شود گفت یک پیروزی دیگر برای دولت آقای اردوغان به دست آمد.


موضوع آخر : آقای محمد علوی عضو خبرگان رهبری گفتند مردم در این انتخابات حضور حماسه ساز خواهند داشت چون رهبری این گونه گفته است. رحیم مشایی در صحبتی  گفته مردم بدانند دولت  ذره ایی در برابر هر تلاشی ولو مذبوحانه کوتاه نخواهد امد ظاهرا ایشان معنی مذبوحانه را نمی داند که یعنی از روی یاس و نا امیدی   

 

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته