-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ اسفند ۲۲, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز شنبه 19 اسفند 91


سلام،
شنبه 19 اسنفد 91، 9 مارچ 2013 میلادی
در مورد پنج موضوع امروز صحبت می کنیم.


اعتراض کارگران به عدم پرداخت حقوق شان

خبرگزاری ایلنا در گزارشی از شرکت های نورد لوله ی صفا  و نورد پروفیل ساوه گفت که مجموعا 2300 کارگر سه ماه است که حقوق نگرفته اند. کارگران این دو کارخانه که مدیران مشترکی هم دارند بارها دست به تجمعات اعتراضی و اعتصاب زده اند.
هند اعلام کرد که به دلیل تحریم بیمه ی محموله های نفتی ایران، چاره ای جز توقف خرید نفت از ایران ندارد. وزیر امورخارجه ی ایران هم گفت که در سفرش به سوئیس از مقامات این کشور خواسته است که به تحریم های اتحادیه ی اروپا بر علیه ایران نپیوندند. وی افزود که ایران می خواهد با کمک یک شرکت سوئیسی و بانک مرکزی از سوئیس دارو وارد کند. اتحادیه ی اروپا هم اعلام کرد که تا 22 اسفند ماه، 9 مقام دیگر ایرانی را که در نقض حقوق بشر دست داشتند مشمول تحریم خواهد کرد و به این ترتیب تعداد مقامات تحت تحریم به 27 نفر خواهد رسید.
350 ناظر بر بازار از یک شرکت پیمانکاری که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به کار مشغول شده اند، خودشان دو ماه است که حقوق نگرفته اند.
روئسای جمهور فرانسه و اسرائیل پس از دیدار مشترکشان بر تشدید تحریم ها علیه تاکید کردند.


واکنش تند جواد لاریجانی به گزارش احمد شهید

پس از اعتراض های دختران خوابگاه شهید چمران دانشگاه تهران به مقررات منع ورود پس از 9:30 شب، دیشب عده ای ناشناس با شکستن شیشه های خوابگاه، ایجاد رعب و وحشت و در واقع با لات بازی و چماق کشی خواستند به دختران دانشجو بگویند که دست از اعتراض بردارند. روش هایی که در تاریخ نمونه هایش را در نظام های فاشیستی می توان یافت که البته جمهوری اسلامی هم نشان داده که در این مسیر کاملا از فاشیست ها پیروی می کند.
آقای مولوی عبدالحمید، امام جمعه ی اهل سنت زاهدان در دیدار دانشجویان اهل سنت گفت استخدام و واگذاری پست ها و مسئولیت ها حق ماست و ما نمی خواهیم اهل سنت تحقیر شوند.
آقای محمد جواد لاریجانی هم نسبت به گزارش احمد شهید واکنش تندی نشان داد و حرف های زشت و رکیکی را مطرح کرده، از جمله اینکه احمد شهید از وزارتخانه های آمریکا پول می گیرد، توسط گروههای تروریستی تغذیه می شود و به اسلام جسارت کرده است، که البته ارجاع ایشان به این حرف احمد شهید بوده است که خواستار آزادی عقیده و بیان شده است. از آنجاییکه آقایان در برابر آمارها و حرف های مستدل احمد شهید حرفی برای گفتن ندارند و او را به ایران راه هم نمی دهند، کارشان به فحاشی کشیده است.


اعتراض مصباح یزدی به تبلیغ ایرانی گری

در بدرقه ی آقای احمدی نژاد در سفر به ونزوئلا باز هم نماینده ای از سوی آقای خامنه ای حضور نداشت. دیروز امامان جمعه به طور زنجیره ای به پیام آقای احمدی نژاد در مورد مرگ چاوز و همینطور اعلام عزای عمومی حمله کردند و گفتند که این سخنان احمدی نژاد دل مراجع را به درد آورد. سفیر سابق جمهوری اسلامی در مکزیک گفت که CIA چاوز را مسموم و به سرطان مبتلا کرده بود.
آقای مصباح یزدی هم به رحیم مشایی که روز چارشنبه در مورد مدنیت ایران صحبت کرده بود به شدت حمله کرده و گفت که ایرانی گری را بهایی می گفتند و این افتخار نیست. ظاهرا ایشان تاریخچه ی ایرانیت را نمی داند و دستکم این شعر فردوسی که "چو ایران نباشد تن مباد"؛ اگرچه بهائیت دینی است که در ایران به وجود آمده اما سابقه ی ایران دوستی ما ایرانی ها به بیش از 2500 سال بر می گردد و این رمز انسجام ماست که البته امثال آقای مصباح یزدی هیچ درکی از آن ندارند.
آقای ولایتی هم در مصاحبه ای گفت که اگر حتی اگر هاشمی رفنسجانی نامزد انتخابات شود به نفعش کنار نخواهم رفت. قبلا در انتخابات های پیشین آقای ولایتی همیشه می گفت که اگر هاشمی بیاید من نخواهم آمد اما اینبار ظاهرا از بیت ماجرای دیگری مطرح شده است. وی تاکید کرد که هر کس از گروه سه نفره ی حداد-قالیباف-ولایتی بیرون بیاید من از ایشان حمایت خواهم کرد.


جمهوری اسلامی ناخوشایندترین نظام در نزد مردم آمریکا

سازمان نظرسنجی گالوپ در آمریکا، اعلام کرد در نظر سنجی تازه ی خود جمهوری اسلامی با 87 درصد رای، ناخوشایندترین رژیم از سوی مردم آمریکاست و بعد از آن کره شمالی با 84 درصد رای در جای دوم قرار دارد. آقای لاوروف وزیر خارجه ی روسیه هم اعلام کرد که محال است ما به اسد بگوییم که کنار رود. این حرف ها پیش از دیدار لاوروف جان کری وزیر امور خارجه ی آمریکا مطرح می شود. آقای رئیسی معاون قوه ی قضائیه ی ایران هم عنوان کرده است که سوریه نقطه ی آفند و پدافند ماست.
در مراسم رونمایی از ضریح امام حسین که با هزینه ی ایران تهیه شده و مدت ها هم در ایران شهر به شهر می چرخید تعدادی از مسئولین ایرانی هم حضور داشتند ولی مسئولین عراقی حتی نامی هم از آنها نبردند و در واقع پول و کار از ایرانی ها بوده اما عراقی ها هیچ وقعی به آن نگذاشتند.
دولت مصر هم اعلام کرد که انتخابات پارلمانی مصر فعلا به تعویق می افتد اما زمان دقیق آن را مشخص نکرد. دیروز در شهر پورت سعید یک نفر دیگر هم در درگیری ها کشته شد و اعتراض ها به محاکمه ی 52 نفری که درگیری های مسابقه ی فوتبال دستگیر شدند همچنان ادامه دارد.


سخن قصار امروز

آقای موحدی کرمانی امام جمعه ی تهران فرمودند که ما بر خلاف غرب برای حل مشکل اقتصادی راه حل داریم!


اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته