-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ اسفند ۱۶, چهارشنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 14 اسفند 91

 


سلام دو شنبه 14 اسفند 91 ،4 مارس 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : کارگران صنایع فلزی بیش از 600 نفر بعد از ان که مدیریت اعلام کرد فقط می تواند 40 درصد حقوق آذر ماه را پرداخت کند. کارگران دست به تجمع زدند ابتدا در کارخانه بعد به خیابان صنایع فلزی آمدند و با آتیش زدن لاستیک راه خیابان را بستند ، بعد از چند ساعت نیروهای امنیتی امدند و به کارخانه برگشتند و مجمع کارگران را تشکیل دادند و وتصمیم گرفتند به مقاومت خود ادامه دهند و امروز قرار است که جلوی استان داری تهران تجمع داشته باشند کارگران در شرایطی این خواسته مطرح می کنند که حقوق چند ماه عقب افتاده ان هم در روزگاری که تورم چنین سیر صعودی دارد . موضوع دیگر تجمع خانوادهای زندانیان زیر اعدام زندان وکیل اباد بند 101 در مقابل مجلس. گفته می شود در این زندان 160 زیر اعدام قرار دارند و صفحه اعدام بسی از ان طولانی تر است. حوادثی که در این زندان وکیل اباد مشهد می گذرد اولین بار مرحوم احمد قابل مطرح کرد ظاهرا سند جنایتی است که هنوز ابعادش معلوم نیست.


 در مورد افزایش حقوق کارگران و حداقل دست مزد صحبت از ان است که 20 درصد افزایش دست مزد در نظر گرفته می شود یعنی حداقل دست مزد برسد به 467 که با تورم بالای 60 تا 70 درصد و خط فقر حدود یک ملیون هشتصد هزار تومان عددی مسخره خواهد بود . کمسیون برنامه بودجه مجلس نامه نوشته به دولت و گفته 54 ملیارد دلار به خزانه واریز نشده و سراغ گرفته این پول کجا رفته است. عددی که در صورت صحت از شدت بزرگی باور کردنش مشکل است که چنین پولی در حساب کتاب کشور دزدی شده باشد. کشاورزان اصفهان که کماکان با مشکل آب روبه رو هستند و قرار است مشکلاتشان حل شود استان دار یزد خبر داده از ان که آقای خامنه ای شخصا برای حل اختلاف یزد و اصفهان دخالت کرده ولی معلوم نیست چه کاری هم از دست ایشان بر می اید .


موضوع دوم : آقای مصباحی مقدم خبر داده برسی بوجه سال 92 اساسا به سال آینده موکول شده است. ایشان گفته اگر هم که تصویب شود چیزی جز کسری دران نیست در همین ابتدای کار بوجه 29 هزار میلیارد تومان روی کاغذ در همین پیش نویس کسری دارد . آقای احمدی نژاد خودرو ساز ها را تهدید کرد اگر قیمت محصولات خودشان را پایین نیارند تعرفه واردات خودرو را 10 درصد خواهد کرد کاری که مثل ضربه آخری به پیکر رنجور کارخانجات خودرو سازی نواخته خواهد شد . معاون پارلمانی حقوقی دیوان محاسبات هم اخطار کرده که مصوبه اخیر دولت برای مجوز استخدام 4 هزار نفر در هر استان به استان دار ها 57 ایراد قانونی دارد وگفته اساسا استان داران اگر این مجوز را استفاده کنند مجرم هستند و این کار غیر قانونی است. صالحی وزیر خارجه هم عنوان کرده تحریم ها از دیروز شروع به رفع شدن کرده است. اظهار نظری که هیچ شاهدی برایش ارایه نکرده است و هیچ کس در دنیا و ایران حرفی از ان نزده است.


موضوع سوم : 250 تن از زنان فعال سیاسی و حقوق بشری و حقوق زنان نامه ای را امضاء کردن و در ان برخوردهایی که با خانواده موسوی و رهنورد و دخترانشان شده اعتراض کردند. محمد جواد روح یکی دیگر از روزنامه نگاران بازداشت شده و عبدالفتاح سلطانی برای مرخصی یک دو دهم ملیارد وثیقه بسپارد ندارد بنا بر این درمان دکتر سلطانی با تعویق مواجه شده است.


موضوع چهارم : آقای حق شناس از  جبهه اصلاح طلبان گفته که ما نامه نوشتیم به آقای خامنه ای و تقاضای وقت کردیم دو هفته است که جواب ندادند و می خواهیم برویم در مورد انتخابات صحبت کنیم و احتمالا آقای خاتمی را کاندیدا بکنیم . آقای رضا سراج فرمانده سابق بسیج دانشجویی بود تحلیل مفصلی کردند و به جناح آقای احمدی نژاد به شدت حمله کرده است و گفته اینها پشت پرده با امریکا مسیر دوم در کشور دیگری مشغول مذاکره بودند و فردی هم که آن طرف بود آقای جان کری وزیر فعلی امورخارجه امریکا بوده است .  ضمنا گفته گروه انحرافی با جنبش سبز متحد هستند و دستشان در یک کاسه است و می خواهند از آقای خامنه ای  قداست زدایی بکنند و در واقع با هم متحد شده اند آقای سراج پا را از این فراتر گذاشته و گفته حتی این شعار بهار که آقای احمدی نژاد می دهد نخستین بار خانم مریم رجوی و مجاهدین خلق مطرح کرده است. سرمقاله کیهان هم امروز همین تئوری ها را مطرح کرده و کاملا نشان می دهد که این طیف می خواهد با تهمت زدن و زورگویی از عناصر دیگر و جناح های دیگر در انتخابات پیشا پیش جلوگیری بکند. بر سر حذف کشتی در  المپیک ایران – روسیه – امریکا متحد شدند و این نکته جالبی بوده که نظر خیلی از خبر گذاری ها را به خودش جلب کرده است.


موضوع آخر : آقای احمدی مقدم در صحبتی خیلی سعی کرده که بگوید مملکت آرام است و همه چی سر جایش است و انگار نه انگار که همین چند روز پیش همچین درگیریی در اصفهان پیش آمده است یا کارخانه جاتی یکی پس از دیگری مشکل دارند و ایشان  استدلال کرده به این دلیل که همه چیز آرام است غربی ها به التماس افتادن که بیایند با ما مذاکره بکنند . آقای نقدی گفتند بسیجیان خوزستان باید با انقلابیون بحرین – عربستان و مجاهدین بدر عراق ارتباط بگیرند برای ان که کربلا  - نجف حرمین شریفه مکه – مدینه و سرمایه های زیر زمینی منطقه یعنی نفت منطقه و نقاط استراتیژیک در منطقه مثل تنگه هرمز باید محل سکونت بسیجیان منطقه باشه و همین سازمان تحت امر ایشان ان هم یک بخش استان خوزستان 100 هزار جوجه زنده بین مردم تقسیم کرده تا بزرگ کنند تا به این ترتیب اقتصاد مقاومتی داشته باشند .   


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته