-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ اسفند ۲۸, دوشنبه

متن پیاده شده روز شنبه 26 اسفند 91




سلام،
شنبه 26 اسفند 91، 16 مارچ 2013 میلادی
امروز در مورد پنج موضوع صحبت می کنیم.

رتبه ی اول جهان در افت تولید خودرو و کمبود داروی بیهوشی در ایران

فعالان کارگری خواستار شکایت به دیوان عدالت اداری شدند. پس از اینکه شورای کار حداقل دستمزد را 487125 تومان تعیین کرد، که با توجه به فاصله ی این رقم با خط فقر در واقع ضربه ای است به زندگی کارگران، به موجب ماده ی 41 قانون کار، شورایعالی کار موظف است که با توجه به نرخ تورم و تامین زندگی کارگران حداقل دستمزد را تعیین کند و حال که چنین نشده کارگران حق شکایت به دیوان عدالت اداری شکایت کنند. فعالان کارگری همچنین خواستار به میدان آمدن عموم کارگران برای اعتراض به نقض حقوق خود شدند. رئیس کمیسیون مجلس هم گفت که دولت از قبل در این باره تبانی کرده بود. دولت احمدی نژاد و سرپرست وزارت کار این دولت نه تنها در کنار کارگران نایستاد که جانب طرف مقابل را هم گرفت.
آمار خودروسازی در جهان نشان می دهد که صنعت خودروسازی در ایران با بیش از 40 درصد کاهش تولید در سال 2012، رتبه ی اول دنیا را از نظر افت تولید به خود اختصاص داده است. در چند سال پیش رتبه ی خودرو سازی ایران در به لحاظ رشد تولید در رتبه های بالای جهانی بود. انجمن خودروسازان هم اعلام کردند که زیربار هیچ کاهش قیمتی نمی رویم. چرا که اگر به کاهش قیمت دستوری که از طرف آقای احمدی نژاد هم دستورش صادر شده تن بدهیم، باید این کارخانجات را تعطیل کنیم. صنایع خودرو از بزرگترین صنایع کشور است که در حدود یک میلیون نفر را پوشش می دهد.
رئیس داروخانه ی 13 آبان هم اعلام کرد که داروی بیهوشی نداریم و نمی توان هم با چکش بیمار را بیهوش کرد. یکی از مقامات عالی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران هم اعلام کرد که اگر داروی بیهوشی تامین نشود، به زودی اتاق های عمل تعطیل خواهند شد.
آقای اسدالله عسگراولادی، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین هم اعلام کرد که سرمایه گذاری چین از 3 میلیارد دلار به 400 میلیون دلار کاهش پیدا کرده و مدتی است که چین نفت ما را می برد و به جای آن کالاهای بنجل به ما می دهد.


برخی خانواده های شهدا از دیدار با رهبری سرباز زدند

تعدادی از خانواده های سرداران شهید که برای عید نوروز و ایام فاطمیه به بیت رهبری و دیدار با آقای خامنه ای دعوت شده بودند این دعوت را رد کردند. پسر دکتر خزعلی هم گفت که ممنوع الملاقات شدن و انفرادی رفتن پدرش به دستور مستقیم بیت رهبری بوده و گفته اند که وی نباید با اعتصاب غذا کارش را پیش ببرد. دکتر خزعلی بیش از 74-73 روز است که در اعتصاب غذا به سر می برد.
خانم نغمه عابدینی، همسر کشیش سعید عابدینی که در ایران در زندان به سر می برد قرار است در کنگره ی آمریکا نسبت به وضعیت آقای عابدینی شهادت دهد. همچنین گیتی پور فاضل، وکیل خانواده ی ستار بهشتی هم گفت که ستار شکنجه شده، شهادت زندانیان بند 350 اوین هم همین را نشان می دهد و فوت ستار به دلیل فشار شکنجه و فشار روحی همراه با شکنجه بوده. وی افزود که عامل مرگ وی پلیس فتاست و این نهاد نمی تواند از زیربار این اتهام شانه خالی کند. پیشتر آقای دواتگر مسئول رسیدگی به پرونده ی ستار در مجلس گفته بود که پرونده مختومه است و وکیل این خانواده هم در پاسخ اعلام کرده بود که نه منع تعقیب صادر شده و نه حتی پرونده به دادگاه رفته و بنابراین مختومه هم نیست.

اعتراف تلویحی به تقلب در انتخابات 88

حسین فدایی گفت نظام هزینه ی سنگینی را برای انتخاب احمدی نژاد پرداخت. آقای آیت الله ممدوحی، عضو مجلس خبرگان، هم گفت که اگر احمدی نژاد انتخاب نمی شد، شرایط کشور خاص می شد. در واقع این دو نفر تلویحا تایید کردند که در سال 88 با دخالت مقامات نظام احمدی نژاد به ریاست جمهوری رسانده اند. آقای جنتی هم دیروز در نماز جمعه ی تهران به شدت احمدی نژاد حمله کرد. آقای جنتی ماجرای رجعت آقای چاوز همراه با امام زمان و حضرت عیسی را مطرح کرده و افزود که رجعت نشان دولتی نیست که به سینه ی هرکسی بزنند. گرانی های کمرشکن هم مورد انتقاد جنتی قرار گرفت و اذعان کرد که تحریم ها موثرند اما سوء مدیریت تاثیرهای بیشتری داشته است. باید گفت که صبح به خیر آقای جنتی! مبارک است که ایشان هم موضوع را فهمیدند. گویا متن سخنرانی ایشان را هم دیگران نوشته بودند چرا که جملات تند و تیزی بر علیه احمدی نژاد داشت، از قبیل اینکه "آقای احمدی نژاد می رفت چهار کلاس درس می خواند و بعد اظهار نظر می کرد".
اسحاق جهانگیری که به همراه دو نفر دیگر از جناح اصلاح طلب ها با آقای خامنه ای ملاقات کرده بودند بالاخره قفل از دهان برداشت و عنوان کرد که ملاقات با آقای خامنه ای یک ساعت و نیم طول کشید و در این جلسه آقای خامنه ای گفته است که کسانی که نظام را قبول ندارند از خودتان دور کنید. البته منظور آقای خامنه ای از نظام شخص خودشان است.


مذاکرات محرمانه ی تهران-واشنگتن در سال 2012

شبکه ی ان بی سی آمریکا خبر داد که در سال 2012 ایران و آمریکا مذاکرات محرمانه ای داشتند. به گزارش این شبکه وقتی سی آی ای متوجه شده است که برخی رهبران القاعده در ایران هستند خواستار برگرداندن آنها به کشورهاشان شده، اما جمهوری اسلامی خواستار معاوضه ی آنها با رهبران مجاهدین خلق شده و مذاکرات به بن بست رسیده است.
وزیر آموزش و پرورش کویت بعد از اینکه یک دختر دانش آموز به دلیل تنبیه بدنی معلم فوت کرد، از سمت خود استعفا داد. ای کاش دست راست این وزیر کویتی زیر سر وزرای جمهوری اسلامی قرار می گرفت که دهها دانش آموز کشته می شوند اما وزیران خم به ابرو نمی آورند.

آزادترین انتخابات جهان در ایران
آقای جنتی در نماز جمعه ی دیروز تهران گفت که ما آزادترین انتخابات دنیا را در کشورمان داشته ایم!


اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته