-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ اسفند ۱۴, دوشنبه

متن پیاده شده روز شنبه 12 اسفند 91



سلام،
شنبه 12 اسفند 91، دوم مارس 2013 میلادی
امروز در مورد شش صحبت می کنیم.



احمد شهید: نقض سیستماتیک حقوق بشر در ایران ادامه دارد
چهارمین گزارش آقای احمد شهید، گزارشگر ویژه ی سازمان ملل در امور ایران، دیروز در 77 صفحه منتشر شد. این گزارش قرار است در روز 21 اسفند به شورای حقوق بشر سازمان ملل تسلیم شود. در این گزارش، احمد شهید از نقض سیستماتیک حقوق بشر در ایران صحبت کرده و اشاره کرده است که دستکم 487 مورد اعدام در سال 2012 در ایران انجام شده و شکنجه ی زندانیان ادامه دارد که در مواردی همچون مورد ستار بهشتی به مرگ زندانی منتهی شده است. همچنین بازداشت روزنامه نگاران، نقض حقوق اقلیت ها، اعدام دگرباشان جنسی از مواردی که در گزارش ایشان با ذکر نمونه ها آورده شده است. البته جمهوری اسلامی هم در هشت صفحه به این گزارش پاسخ داده و با غلط خواندن روش احمد شهید موارد مطرح شده در گزارش وی را رد کرده است.


امامان جمعه: درگیری کشاورزان کار دشمنان است
موضوع درگیری کشاورزان شرق استان اصفهان با نیروهای انتظامی و ابعاد گسترده ای که داشت دیروز به خطبه های نماز جمعه رسید. امام جمعه ی اصفهان و یزد به دست و پای مردم افتاده و مرتبا با ذکر اینکه اینها توطئه های دشمنان است، مردم را به آرامش دعوت کردند. برخی از کشاورزان با استاندار اصفهان مذاکره کردند و استانداری با خوب توصیف کردن گفت و گوها وعده هایی به کشاورزان داده اما نکته اینجاست که فعلا از آّب خبری نیست.
احمد توکلی، نماینده مجلس هم گفت که دولت احمدی نژاد فاسدترین دولت ایران بعد از انقلاب است. البته به نظر من این دولت که دولت آقای خامنه ای است فاسدترین دولت ایران بعد از مشروطه است. با توجه به تمرکز قدرت و ثروت در بیت رهبری و باندهای فسادی که از آن مرکزیت شکل گرفته و همچنین از بین بردن رقبای سیاسی و رسانه های آزاد، قابل پیش بینی بود که این اقتصاد دولت سالار به سرعت به فساد برسد و تبدیل به فاسدترین دولت شود.
رئیس سازمان بازرسی کشور، آقای پورمحمدی هم گفت که جزئیات پرونده سلطان پتروشیمی فعلا  قابل ذکر نیست. این پرونده ای است که در آن بیش از3000 میلیاردتومان فساد رخ داده و احتمالا رتبه ی اول از نظر فسادمالی را به دست خواهد آورد.


دبیر کل سازمان ملل: حالا توپ در زمین ایران است
آقای بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل در مورد مذاکرات هسته ای در قزاقستان اعلام کرد که اکنون توپ در زمین ایران است و این ایران است که باید به پیشنهادهای پاسخ داده و اعتماد جهانی را جلب کند. آقای فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه هم گفت که مذاکرات آلماتی بی نتیجه بود. ظاهرا ایران نتوانسته است در همان مذکرات در مورد پیشنهادها تصمیم بگیرد و گفت و گوها به دور بعد موکول شد. یک دیپلمات غربی هم که نخواست نامش فاش شود مطرح کرد که در این مذاکرات اصلا صحبت از برداشتن تحریم ها در میان نبوده و فقط ما قول دادیم که اگر ایران به پیشنهادها پاسخ مثبت دهد تحریم های تازه اعمال نخواهد شد. از طرفی آقای صالحی، وزیر امور خارجه ی ایران گفت که این مذاکرات نقطه ی عطف بود.
آقای سان منندز، سناتور آمریکایی پیش نویس لایحه ای را در تنظیم کرده که در صورت تصویب در کنگره بر اساس آن دولت آمریکا موظف خواهد شد که در صورت درگیری نظامی ایران و اسرائیل، در ابعاد نظامی، اقتصادی و سیاسی از دولت اسرائیل حمایت کند.


وحشت محافظه کاران از ائتلاف اصلاح طلبان
سایت های محافظه کار این روزها شروع به حمله به آقای حسن روحانی کرده اند مبنی بر این که وی تنها بوده و نمی تواند در سمت ریاست جمهوری کاری پیش ببرد.  همچنین حملاتی نیز به آقای رفسنجانی شده از جمله اینکه وی 15 درصد بیشتر رای نداشته و مردم او را قبول ندارند. مجموع این حملات نشان می دهد که محافظه کاران ترس و وحشتی وجود دارد که در بین طیف های کارگزارن و اصلاح طلبان ایران یک اتحاد بزرگ شکل بگیرد و بتوانند حول یک کاندیدا متشکل شوند. سایت رادیو روسیه، که "صدای روسیه" نام دارد و توسط حکومت ایران فیلتر شده بود بعد از اینکه مسکو تهدید کرد که این کار بر روابط ایران و روسیه تاثیر می گذارد سریعا رفع فیلتر شد و نشان داد که امنیتی های ایران و آقای خامنه ای از روس ها حساب می برند.


تشکیل دولت موقت در سوریه به تعویق افتاد
ائتلاف مخالفان سوری که پیشتر خبر از اعلام تشکیل یک دولت موقت داده بودند، بر سر تعیین نخست وزیر به توافق نرسیده اند و اعلام تشکیل دولت موقت را به تاخیر انداختند.
قاسم سلیمانی، فرمانده ی سپاه قدس هم گفت که اگر روسیه یک خررازی یا همت داشت اوضاعش اینگونه نمی شد. این سخن حاکی از آن است که اوضاع در سوریه آنگونه که امثال آقای سلیمانی و خامنه ای در نظر دارند پیش نمی رود. در همین سخن وی عنوان کرد که احمد متوسلیان که سالهاست گفته می شود در زندان های اسرائیل است، در واقع سالها پیش کشته شده است.
آقای هوگو چاوز، رئیس جمهوری چپگرای ونزوئلا و دوست آقای احمدی نژاد این روزها به دلیل بیماری سرطان با مرگ دست وپنجه نرم می کند و گفته می شود که وی در روزهای آخر عمرش به سر می برد.


امام جمعه ی تهران: درصد غنی سازی ما به کسی ربطی ندارد!
آقای صدیقی، امام جمعه ی تهران، دیروز مطرح فرمودند که درصد غنی سازی ما به کسی ربط ندارند! ایشان احتمالا از کشمکش هایی که بیش از یک دهه بر سر همین موضوع در جریان بوده اطلاع ندارند و یا اینکه خودشان را به بی اطلاعی می زنند.

اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته