-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ اسفند ۱۱, جمعه

متن پیاده شده روز پنجشنبه 10 اسفند 91

 


سلام پنج شنبه 10 اسفند 91 ،28 فوریه 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : آقای احمدی نژاد در حاشیه جلسه دولت عنوان کرد که دخالت سپاه و امنیتی ها در انتخابات سازمان نظام پزشکی درست نیست و بلافاصله سپاه پاسخ داد آقای رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت نه خیر برسی صلاحیت ها در انتخابات نظام پزشکی قانونیست و به در خواست خود مسئولین ذیربط صورت گرفته است و سپاه حق دخالت و حذف کاندیدای نظام پزشکی را دارد. خانواده آقای کروبی رسما اظهارات عنوان شده در مستند مثلث را تکذیب کردند و مطرح کردند آقایان اگر راست می گویند یک دادگاه علنی برای آقای کروبی و میر حسین و خانم رهنورد بگذارند . به قول پسر آقای کروبی که با یک عکس یادگاری این مقدار داستان سرایی کردند .


 ابوالفضل قدیانی برای ششمین بار پرونده برایش باز کردند و دادسرای قدوسی اوین بردند اما ایشان در ان جا با شدت و صلابت از حرف خودش که خامنه ای مستبد است دفاع کرد وگفت کسی که کشور را به اینجا رسانده فرد بی لیاقتی را مثل احمدی نژاد را روی کار اورده او ضد انقلاب است و او کشور را استبدادی اداره می کند ایشان حاضر نشد اظهارت خود را بنویسد و امضاء بکند و به قاضی هم گفت تو اصلا قاضی نیستی و یک بازجو هستی که مطیع دستگاه امنیتی هستی . اعدام های مخفیانه در زندان وکیل اباد مشهد برابر گزارش های رسیده کماکان ادامه دارد و گفته می شود نزدیک به سه هزار نفر در نوبت اعدام قرار دارند. مرحوم احمد قابل کسی بود که برای نخستین بار این اعدام ها را افشا کرد و برخورد های تندی با او شد . در طول دوهفته گذشته کم بیش در سیستم اینترنت کشور  اختلالاتی  بروز کرده اما در دو روز گذشته این اختلالات شدت گرفته و بسیاری از سایت ها از دست رس خارج شدند بخصوص انهایی که پروتکل امنیتی اس اس یل دارند مثل جیمیل و مشخص نیست حکومت چه نقشه جدیدی دارند. محمد رضا حسینی و اصغر محمودیان دو زندانی سیاسی بند 350 به تبعید فرستاده شده اند. محمد رضا حسینی به زندان بندرعباس و اصغر محمودیان به زندان سمنان منتقل شد.


موضوع دوم : کارگران قند و  تصفیه نی شکر اهواز برای دومین روز پی در پی روبه روی استان داری خوزستان تجمع دارند و 26 حقوق طلب کارند . دبیر خانه کارگر سمنان هم عنوان کرده که کارخانه سیم کابل شاهین هفت ماه است که تعطیل شده و کارگران 10 ماه است که حقوق نگرفتند و مدیرعامل کارخانه به دلیل بدهی ها که نتوانسته چک ها را بپردازد راهی زندان شده است. بلیط مترو هم 20 درصد در سال اینده گران خواهد شد.

موضوع سوم : مذاکرات 2 روزه بین ایران و 5 به اضافه 1 پایان رسید و تنها تصمیمی که از این جلسه به بیرون منتشر شده قرار است جلسه بعدی در روز های 16 و 17 فروردین و جلسه کارشناسی در 28 اسفند در استانبول است. ظاهر به نظر می رسد کشور 5 به  اضافه 1 به ایران پیشنهاد کردن که غنی سازی 20 درصدی را متوقف کند در سراسر کشور ان چه که ذخیره دارد بفرستد به بیرون از کشور الا مقدار اندکی برای راکتور هسته ای دانشگاه تهران در امیر اباد و در عوض فردو را هم به حالت تعلیق در بیاورد و در عوض کشور های غربی هم تحریم طلا و فلز های گران بها بر می دارند و مقداری هم تسهیلات برای کار های بانکی قایل می شند وقول می دهند تحریم جدیدی وضع نکنند. جمهوری اسلامی ظاهرا با وجود ان که معمولا هئیت نمایندگی انلاین به آقای خامنه ای وصل هستند و از او کسب تکلیف می کنند جوابی ندادند و پاسخ را موکول به جلسه بعدی شده است. طرح جدیدی هم در کنگره امریکا در حال برسی است که اگر تصویب شود تمام واحد های صنعتی در سرتاسر دنیا در صورتی که کمک بفرستند به خصوص صنایع نفتی ایران مشمول تحریم های امریکا خواهند شد جهت این لایحه جدید فشار بیشتر بر کشور چین است. روزنامه واشنگتن پست خبر داده از ان که امریکا قرار است مستقیما کمک های نظامی به بخشی از مخالفین که بهشان اعتماد دارد ارسال کند از جمله موشک های زمین به هوا به آن ها خواهد داد. نخست وزیر اسرائیل هم عنوان کرد در صورتی که این مذاکرات و تحریم ها کار نکند دنیا باید وارد فاز بلاکید و تحریم ها به زور نظامی و بستن مسیر ها و گشتن کشتی ها بشود .


موضوع چهارم : آقای احمدی نژاد بودجه 730 هزار میلیارد تومانی را به مجلس فرستاد در حالی که خودش غایب بود آقای توکلی عنوان کرد که این یک بی احترامی به مجلس است و بودجه را پس بفرستید تا احمدی نژاد خودش بیاورد. از این بودجه 166 هزار ملیارد تومان بودجه خود دولت است که نسبت به سال گذشته 20 چند درصد افزایش نشان می دهد در حالی که نرخ تورم بسی بیش تر این ها است بنابر این حقوق کارمندان جزاندکی افزایش پیدا نخواهد کرد و این بودجه با این که کلی غلط دارد 29 هزار ملیارد تومان کسر دارد و در امد نفت بر اساس 900 هزار بشکه در روز و 31 ملیارد دلار پیش بینی شده است.


موضوع آخر : آقای مصباح یزدی گفتند خداوند رهبری را به ما داد که ما را راهنمایی کند ضمنا ایشان گفتند انتشار واقعیات در رسانه ها جایز نیست. رئیس سازمان سینمایی کشور در پاسخ تمسخر هایی که به او شده بود در مورد لابی در اسکار گفته بود انهایی که لابی ما برای اسکاررا انکار کردن عقب افتاده سیاسی هستند . ایشان گفته روشی که ما برایش انتخاب کردیم این است چون همه اینها که در اسکار هستند از صهیونیست ها متنفرند بیاید یک فیلم ایرانی را انتخاب کنید تا به این ترتیب از صهیونیست ها انتقام گرفته باشید.   


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته