-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ اسفند ۲۲, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 21 اسفند 91




سلام دو شنبه 21 اسفند 91 ،11 مارس 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : 5 فعال عرب اهوازی که به اعدام محکوم شده بودن و دیوان عالی کشور هم حکم انها را تایید کرده دست به اعتصاب غذا زدند و 9 روز است که در اعتصاب غذا به سر می برند جابر البوشوکه – مختار البوشوکه – هادی راشدی – هاشم شبانی – محمد علی اموری – پنج فعال عرب فرهنگی هستند که به اعدام محکوم شدند. 20 سازمان حقوق بشری خواستار تمدید ماموریت احمد شهید فرستاده ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران شدند. قرار است که فردا موضوع تمدید ماموریت احمد شهید در دستور کار حقوق بشر سازمان ملل باشد. شریف  شریف صاحب پناعضو هئیت مدیره اتحادیه آزاد کارگران هم دیروز در سنندج دستگیر شد . بدری سفیاری دانشجوی دانشگاه کوار فارس که وبلاگ سوفی را می نویسد دیروز بازداشت شد. جانشین فرمانده نیروی انتظامی کردستان اعلام کرد که چهار شنبه سوری امسال هر نوع تجمع در استان کردستان ممنوع است و با اجتماع کنندگان برخورد خواهد شد.


موضوع دوم: 600 کارگر کارخانه جات صنایع فلزی یک و دو که دست به اعتصاب زده بودند و خواستار حقوق شان بودن که از ماه آذر پرداخت نشده است و قبلا گفته بودند فقط 40 درصد حقوق آذر ماه را می دهند و حاضر نشده بودن که به سر کار برگردند موفق شدن 2 ماه حقوق و مطالبات خودشان را بگیرند و استان داری تهران قول داده تا فردا به حساب کار کارگران واریز بشود. مهدی غضنفری وزیر صنعت معدن تجارت صحبت کرده از آن که در امد ارزی کشور سال 90 100 میلیارد بوده و سال 91 به 50 میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است و دلار 4000 تومانی یک واقعیت اقتصادی است. 45 هزار میلیارد تومان بوجه سه دوازدهم سال آینده برای فصل بهار را مجلس تصویب کرده است تا ان طرف سال به بوجه سال آینده رسیدگی بکند. جمعی از کامیون داران که کامینون های مستعمل بیش از 6 ماه پیش به ایران خودرو دادن تا کامیون های نو بگیرند جلوی مجلس تجمع کردند و از مجلسیان خواستند به کارشان رسیدگی بشود چون ایران خودرو کامیون های نو را تحویل نداده است و 60 ملیون تومان افزایش قیمت می خواهد دریافت بکند . شورای شهر تهران برای سال آینده پیشا پیش افزایش 30 درصدی کرایه تاکسی و 20 درصدی کرایه اتوبوس و مترو تصویب کرده و ضمنا کارت های سه و شش ماهه و یک ساله را حذف کرده است.


موضوع سوم : اختلال دسترسی به کاربران ایرانی به سایت های گوگل و یاهو که هم ایمیل و موتور جستجو را نمی توان دسترسی داشت موضوعی است که همگیر شده است و مجلس کمیته خاصی گذاشته که تا به موضوع رسیدگی کند. موضوعی که به نظر من به جایی نمی رسد چون سپاه این کار را کرده است و با بستن وی پی ان ها دارند کار هایی را که قبلا انجام دادند بعد از آن که پروژه اینترانت داخلی شکست خورد دارند در دستور قرارمی دهند و اینترنت کشور را با مشکل روبه  رو کردند. دادگاه متهمان کهریزک جلسه دوم آن بر گزارشد و در این جلسه آقای مرتضوی همه   اتهامات را رد کرد و حتی قاضی را زیر سوال برد در آخر هم گفت من در زمان حادثه کهریزک در مرخصی بودم و سر کار نبودم. آقای احمدی نژاد نشان فرهنگ و هنر کشور را به آقای مشایی رئیس دفتر و پدر عروس خودش تقدیم کرده است.آقای روان بخش از مخالفان در جبهه پایداری گفته احمدی نژاد ممکن است اگر رحیم مشایی به وسیله شورای نگهبان رد بشود یا استعفا بدهد یا انتخابات را برگزار نکند فکر این ها انجام شده است اگر استعفا بدهد معاونش آقای مشایی و اگر وزیر کشور را برکنار بکند رهبری دخالت خواهد کرد.


موضوع چهارم : مخالفین حکومت سوریه اعلام کردند موفق شدند محاصره شهر حمس را بشکنند وچند محله این شهر را به تصرف خودشان در بیاورند . نیروهای اسد دوباره به شهر رقا حمله کرد و 14 نفر در 24ساعت گذشته کشته شدند .


موضوع آخر :  العربیه از قول آقای رحیم مشایی نقل کرده که ایشان گفته ایرانیان همان قوم وعده داده شده خداوند هستند . روزنامه حزب کارگر کره شمالی هم زمان با مانورمشترک کره جنوبی و امریکا نوشته که اگر جنگی در بگیرد رژیم های دست نشانده کره جنوبی و امریکا در یک چشم به هم زدن نابود خواهند شد.

 

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته