-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ دی ۱۲, پنجشنبه

متن پیاده شده روز چهارشنبه 11 دی 92



سلام،

چهارشنبه 11 دی 92، اول ژانویه 2014 میلادی

سال نو میلادی را خدمت همه شما تبریک عرض می کنم و امیدوارم که امسال سال برچیده شدن بساط دیکتاتورها در ایران و سایر نقاط  دنیا باشد.

در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم.

موضوع اول اینکه جناب قدوسی نماینده مجلس، همانکه بجای ان پی تی نوشته بود ام پی تی، اظهار نظر کرده در نیشابور و یا خبری را منتشر کرده که آقای خامنه ای در جمع 6 نفر از روءسای کشور گفته که فتنه، منظور جنبش سبز، با یک برنامه ریزی 30 ساله بوده که از یک مرکز خاص در خارج هدایت میشده و مرکزیت فتنه را نمی شناسیم. ضمناً ایشان خودش گفته که آقایان هاشمی و خاتمی و موسوی و کروبی هم از آن مرکز خط میگیرند و هدایت می شوند. یعنی دو رئیس جمهور جمهوری اسلامی و یک نخست وزیر و یک رئیس مجلس از یک مرکز بیگانه دستور میگرند. انصافاً آقای خامنه ای اگر این حرف را زده باشد و اینطوری دنیا را ببیند، فقط و فقط باید گفت که در یک بیمارستان روانی باید بستری شود. وقتی رهبری اینطور حرف می زند، اعوان و انصار او هم که دور خودش جمع کرده، کم از خودش ندارند. آقای مهدی طائب رئیس قرارگاه عماریون که از فداییان آقای خامنه ای است فرمود که معترضان در روز عاشورای 88 ایستگاه آبجوی صلواتی برپا کرده بودند. صدا و سیما هم عنوان کرده که مراجع امسال در آغاز درس خارج خود در مورد 9 دی صحبت کردند. در حالیکه در حوزه های علمیه از قبل از اربعین تا آخر ماه صفر همه درسها تعطیل بوده.

اما نکته دوم اینکه زندانیان بند 350 اوین در اعتراض به انتقال 3 تن از زندانیان سیاسی، حسن اسدی زیدآبادی، عماد به آور و بهزاد عرب گل به سلول انفرادی از گرفتن غذا امتناء کردند و به این ترتیب اعتراض خودشان را اعلام کردند. انتقال این سه زندانی سیاسی به سلولهای انفرادی در پی دعوایی است که فردی بنام عباسی مامور وزارت اطلاعات در بند 350 درست کرد با استفاده از دو عضو و وابسته سابق وزارت اطلاعات که به جرم جاسوسی در بند هستند و بدو بیراهی که به جنبش سبز گفته بودند و زندانیان سیاسی جلوی آنها ایستاده بودند و شعارهای جنبش سبز را داده بودند. با فشار وزارت اطلاعات کلیسای پتروس مقدس که متعلق به آشوری ها هست رسماً اعلام کرده که اساساً از ورود فارسی زبانان به کلیسا جلوگیری می کنند. به این ترتیب وقتی که نمی توانند جلوی گرایش مردم به ادیان دیگر مسیحیت، بهاییت، دراویش و انواع گرایشات دینی که در ایران است، را بگیرند آنوقت به زور متوسل می شوند و رسماً می گویند مثلاً کسی اگر زبان آشوری بلد نیست حق ورود به کلیسا را ندارد.

نکته سوم اینکه ترکیه اعلام کرده که 7.6 میلیارد دلار از چول نفت و گاز ایران را به حساب هالک بانک ترکیه ریخته. این کار را کرده برای اینکه خودش را ازاتهام پولشویی 78 میلیارد یورویی و انتقال طلا و پول نقد در مقابل نفت ایران شاید مبراء کند. آقای بابک زنجانی هم که دستگیر شده علیرغم فشارهای بعضی از کانونهای قدرت در ایران در زندان اوین باقی مانده و گفته می شود که اتهام اصلی او بدهی 8 هزار پانصد میلیارد تومانی به وزارت نفت است. البته ایشان پولهای دیگری هم در خارج از ایران دارد که به کشور منتقل نکرده. ضمناً یک میلیارد دلار رشوه ای که ایشان در تاجیکستان داده تا نامه جعلی بانک مرکزی تاجیکستان را به ایشان بدهند که در آن نوشته شده که ایشان پول دارد و فقط نمی تواند منتقل کند، گفته میشود که این پول به رئیس جمهور تاجیکستان رشوه داده شده. اما خبرگزاری رویترز خبر داده از اینکه چین در سال 2013 به طور متوسط روزانه 421 هزار بشکه نفت از ایران خریداری کرده و برای 2014 یک شرکت تجاری وابسته به چینو پک چین که شرکت بزرگ نفت دولتی چین است، در ایران در حال مذاکره است که خرید چین را افزایش بدهد. موضوعی که اگر اتفاق بیافتد احتمالاً فشار تحریمی آمریکا را بالا خواهد برد. مذاکرات کارشناسی ژنو هم تمام شد و اعلام کردند که احتمالاً از هفته سوم ژانویه توافق نامه ژنو اجرایی خواهد شد و بر سو نحوه اجرای آن توافقنامه 6 ماهه در ژنو به توافق رسیدند.

اما نکته چهارم اینکه آقای مطهری در واکنش به شکایت دادستان تهران علیه او به درستی عنوان کرده و حمله خودش را متوجه رئیس قوه قضاییه، صادق لاریجانی، کرده و گفته که اگر رئیس قوه قضاء طاقت این انتقاد را ندارد، در مجلس را باید بست و مجلس را تعطیل کرد برای اینکه نماینده حق دارد انتقاد بکند و این شکایت از اساس غیرقانونی است. آقای کوچک زاده نماینده تندرو و پایداری مجلس هم به دولت روحانی شدیداً حمله کرده و گفته که این دولت زیر بار داخلی و خارجی رفته و این مذاکراتی هم که می کند صلح امام حسن نیست. کاملاً پاسخ شخص آقای روحانی را داده.

نکته پنجم اینکه ناظران حقوق بشر سوریه عنوان کردند که تعداد کشته گان جنگ داخلی سوریه از ابتدای قیام تا الان از مرز 130 هزار نفر رد شده. از این تعداد 11 هزار نفر آنها زن و کودک هستند که کشته شدند و 17 هزار نفر در زندان هستند و 6 هزار نفر هم از نیروهای حکومتی در دست مخالفین اسیر هستند. از کشته گان هم 29 هزار کشته های مخالفین هستند، گروه های مخالفی که میجنگند و 52 هزار نفر هم کشته گان مسلح حکومتی هستند. ضمناً همین گزارش می گوید 260 نفر از اعضای حزب ا... لبنان کشته شدند و 276 نفر هم شیعه غیر سوری کشته شدند. این درحالی است که خبرگزاری فارس کشته های حزب ا... را 98 نفر گفته، اسراییل می گوید 300 نفر هستند و خود جناب حسن نصرا... گفته که اصلاً تعداد لازم نیست گفته شود.

اما نکته آخر اینکه جناب احمد خاتمی امام جمعه تهران فرمودند که تحریم ایران اقتصاد غرب را فلج کرده. فرمانده قرارگاه کوثر هم گفته که ما الان در کشور 70 هزار مسجد داریم که آقا، منظور آقای خامنه ای است، فقط از 3 هزار تای آنها راضی است و ما 92 هزار مسجد دیگر در دستور قرار دادیم که بسازیم تا مسئله عقب ماندگی فرهنگی را کاهش بدهیم.

اندکی صبر سحر نزدیک است. تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید. به امید پیروزی ایران و ایرانی.



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته