-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ بهمن ۲۱, دوشنبه

متن پیاده شده روز شنبه 19 بهمن 92

 


سلام
شنبه 19 بهمن 92، هشتم فوریه ی 2014 میلاد
امروز در مورد پنج موضوع صحبت می کنیم 

ترکیه 2 میلیارد دلار خسارت از ایران می خواهد
نماینده ی آمل در مجلس شورای اسلامی گفت که ترکیه به دلیل قطع گاز چند روزه از سوی ایران طلب دو میلیارد دلار خسارت کرده و خواستار این است که این شکایت را به دادگاه های بین المللی ببرد. به گفته ی این نماینده، به احتمال زیاد ترکیه این پول را خواهد گرفت و این در حالی است که ترکمنستان تا به حال بارها گاز صادراتی به ایران را قطع کرده و ما هیچگاه نتوانسته ایم خسارت بگیریم.
خبرگزاری مهر در گزارش مفصلی درباره ی برداشت قطر از حوزه ی پارس جنوبی و سرمایه گذاری های این کشور در شرکت های بزرگ بین المللی همچون شل، توتال و برییتیش پترولیوم، افزود که حضور قطر در این کمپانی ها می تواند راه را برای ورود آنها به ایران ببندد. این نشان می دهد که عقل رهبران کشور کوچک قطر چگونه برای مردمانش رفاه و سعادت و سرمایه آورده و در ایران اینطور به فلاکت افتاده ایم.
برآورد شده است که خسارت برف در غرب استان مازندان 800 میلیارد تومان است و پیش بینی می شود که مجموع خسارت در استان های مازندران و گیلان از مرز 1000 میلیارد تومان فراتر رود.


حمایت آیپک و کلینتون از توقف تحریم های جدید بر علیه ایران
در جشن قانون اساسی تونس، آقای لاریجانی برخلاف عرف دیپلماتیک به آمریکا حمله کرده و این کشور را عامل عقیم کردن حرکت های اسلامی در منطقه نامید. وی همچنین به اسرائیل حمله کرده و آن کشور را غده ی سرطانی نامید. حاصل سخنان ایشان این بود که هیات آمریکایی جلسه را به عنوان اعتراض ترک کردند.
سردار حاجی زاده گفت که تامین امنیت به عهده ی نیروهای مسلح است و مسئولین بدون نگرانی و از موضع قدرت در مذاکرات شرکت کنند. منظور ایشان این بود که سپاه ایستاده و می جنگد و حضرات به مذاکرات بروند و هر چه می خواهند تندی کنند.
لابی آیپک طی بیانیه ای اعلام کرد که برای متوقف کردن برنامه ی هسته ای ایران در کنار کنگره ی آمریکا قرار دارد اما افزود که تا ماه جولای که پایان دوره ی شش ماهه ی توافقنامه ی ژنو است خواستار این است که تحریم جدیدی بر علیه ایران وضع نشود. آیپک علت این امر را هم اینطور بیان کرده که برای فشار بیشتر نیاز به اجماع دو حزب جمهوری خواه و دموکرات است اما چنین اجماعی اکنون وجود ندارد.
بیل کلینتون هم از سنا خواست که به دیپلماسی آمریکا با ایران ادامه بدهد. لابی آیپک و سازمان یهودی در آمریکا در طول تاریخ فعالیت های شان معمولا با رئیسان جمهور آمریکا درگیر نمی شوند و در این چنین موقعیت هایی که به رویارویی ختم می شود به طور معمول کوتاه آمده و تلاش می کنند که مصالحه کنند تا کارهای دیگرشان در آمریکا با تقابل با دولت دچار دردسر نشود.
آقای روحانی 400 هزار دلار به یک بیمارستان یهودیان در تهران کمک کرده است. روزنامه ی نیویورک تایمز در تحلیلی از این خبر نوشت که آقای روحانی احتمالا می خواهد از بار ضد یهودی که احمدی نژاد ایجاد کرده بود فاصله بگیرد.


امیدواری اصلاح طلبان برای پیروزی در انتخابات مجلس
نماینده ی دولت در جلسه ی شورای نظارت بر صدا و سیما شرکت نکرد و به این ترتیب شکرآب بودن رابطه ی صدا و سیما و دفتر رئیس جمهوری کماکان ادامه دارد.
آقای زاکانی گفت که آقای رفسنجانی و دوستانش در حال برنامه ریزی برای گرفتن اکثریت صندلی های مجلس آتی هستند. طیف کارگزاران و اصلاح طلب خیلی امیدوارند که در انتخابات آتی بتوانند هم شرکت کرده و هم رای اکثریت را بیاورند.
رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت که از سال 89 تا 92، سه هزار نفر بدون داشتن شرایط کافی بورسیه ی دکتری گرفته اند و حتی برخی از اینان کف شرط معدل را هم نداشتند. باید گفت که در دوره ی آقای احمدی نژاد تنها موجودی بانک ها و بیت المال نبوده که غارت شده بلکه هر جایی که امکان امتیازی بوده حضرات دست درازی کرده و اعوان و انصارشان را در آنجا جای داده اند.

آتش بس سه روز در حمص
در حمص آتش بس سه روزه ای اعلام شد تا غیرنظامیان از این شهر خارج شده و همچنین به وضعیت مجروحان و نیازمندان به دارو و کمک های پزشکی رسیدگی شود. دولت سوریه هم اعلام کرد که حاضر است برای دور دوم مذاکرات با مخالفان، نمایندگان خود را اعزام کند.


جنتی: آرزوی امام جنگ مستقیم با آمریکا بود
جناب آقای جنتی، دبیر شورای نگهبان گفت که "آرزوی امام جنگ مستقیم با آمریکا بود". سخن این ایشان البته دروغ است و آقای خمینی هم چنین جراتی نمی کرد و ایشان هم مثل آقای خامنه ای هر وقت کار به شدت و حدت و امکان درگیری می رسید کوتاه می آمد.
جناب آقای مهندس غرضی هم که در انتخابات ریاست جمهوری اسباب خنده شده بود، ظاهرا چهارسال دیر به ماجرا رسیده و تازه یادش افتاده است که باید به آقای مهندس موسوی بد و بیراه بگوید. ایشان  دریک مصاحبه ی تلویزیونی هم به آقای موسوی و هم به آقای رفسنجانی به شدت تاخته است. وی حرف بی سر و تهی هم عنوان کرد و گفت که موسوی در سال 67 در منزلش پنهان شده بود اما امام گفت بیرون بیا، چیزی نمی شود. معلوم نیست آقای غرضی در مورد چه موضوع صحبت می کرد! همچنین وی مدعی شد که در سال 58 به آقای خمینی پیشنهاد تاسیس سپاه پاسداران را داده بود که این هم دروغ است و سپاه پیش از اردیبهشت 58 تاسیس شده بود و حتی خود آقای غرضی هم در شورای فرماندهی سپاه بودند در فروردین 58 گزارش تشکیل سپاه را به آقای خمینی ارائه کردند. در واقع تشکیل سپاه  به فردای پیروزی انقلاب یعنی روز 23 بهمن 57 بازمی گردد.


اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی
V




--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته