-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ آذر ۲۴, یکشنبه

متن پیاده شده روز چهارشنبه 20 آذر 92





سلام،

چهارشنبه 20 آذر 92، 11 دسامبر 2011 میلادی

در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم.

موضوع اول اینکه سایت خانه ملت نوشته که آقای مرتضوی متهم ردیف اول پرونده قتل زهرا کاظمی، پرونده کهریزک، فروش سوالات کنکور و سازمان تامین اجتماعی است و باید محاکمه شود. به این ترتیب دیده می شود که مطالبی که حتی حکومت تکذیب می کرد در دعوای بین آقای مرتضوی و مجلسی ها و آقای لاریجانی و آقای احمدی نژاد مطرح شده. معاون وزات کشورعنوان کرده که در سال 91، 13 هزار جعل سند مالکیت صورت گرفته. رئیس کمیته اصل 90 مجلس هم گفته که بزرگترین وارد کننده فولاد کشور هم بازداشت شده. آقای مطهری هم عنوان کرده تلفن تمام نمایندگان شنود میشود. بدین ترتیب دیده می شود که فساد گسترده ای که تمام ارکان نظام را گرفته در همه ابعاد چهره نشان میدهد.

نکته دوم اینکه آقای طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی گفته که سال جاری یکی از سخت ترین سالهای اقتصاد ایران است و تورم 40 درصدی، شاخص فلاکت 50 درصدی است در حالیکه حداکثر باید بین 10 تا 15 درصد باشد. به گفته ایشان ساختارناسالم اقتصادی، سیاستهای نادرست و تحریم سه ضلعی هستند که اقتصاد کشور را در وضعیت خطرناک قرار داده. 18 نماینده خوزستان باضافه 7 نماینده لرستان و یک نماینده از بوکان استعفاء دادند به دلیل اینکه در پیش نویس بودجه سال 93 به حوزه های انتخابیه آنها به اندازه کافی بودجه اختصاص داده نشده و آنها را در نظر نگرفتند. مطالبی که بخصوص در مورد خوزستان و لرستان احتمالاً کاملاً درست است و بی توجهی شده اما اینکه نماینده ای برسر یک لایحه آن هم لایحه بودجه استعفاء بدهد بدعت غلطی است که درخور یک نماینده نیست و بهتر است که بایستند، بحث کنند، صحبت کنند و سعی کنند که آنرا تغییر دهند. 650 کارگر نی بر کشت و صنعت  هفت تپه هم با پادرمیانی فرماندار و مسوولین و غیره اعتصاب خود را شکستند با این قول که وعده هایی که از پارسال داده شده عملی شود. جناب آقای عزیز جعفری فرمانده کل سپاه هم فرمودند که ما پروژه های بزرگ را اجرا می کنیم ولی به رئیس جمهور گفتیم که آنها را هم اگر می خواهد می تواند به بخش خصوصی بدهد. به نظر می رسد ایشان صدقه سری میدهد ولی واقعیت این است که دولت در نفت و نیرو دارد سعی می کند که پروژه ها را دیگر به سپاهی ها که جز پیش پرداخت گرفتن کاری نمی کنند ندهد. در مورد قرارداد ژنو هم آقای عزیز جعفری گفته که حداکثر دادیم و حداقل گرفتیم و به این ترتیب نارضایتی خود را هم اعلام کرده. ضمناً ایشان اشتباه هم کرده و گفته منظور آقای ظریف که گفته که آمریکا بمبی دارد که می تواند همه تاسیسات ما را ازبین ببرد منظور وی بمب اتمی است درحالیکه با توضیحاتی که آقای ظریف داده منظور بمبهای الکترونیکی است که آمریکایی ها یک مورد ابتدایی تر آنرا در جنگ اول خلیج فارس بکار بردند و تمام سیستم مخابرات عراق را از کار انداختند. خیلی خبرگزاریها هم مطرح کردند که این حرف آقای ظریف برمیگردد به بمبهای الکترونیکی که آمریکا دارد و اسراییل هم دارد و تمام تجهیزات فنی و الکترونیکی را از کار می اندازد.

نکته سوم اینکه خانم مرضیه افخم سخنگوی وزارت خارجه عنوان کرده که آقای ظریف می خواست به عربستان برود و دیدار کند اما عربستان آمادگی دیدار نداشت. به این ترتیب دیده می شود که عربستان دست رد به سینه ایران زده. آقای خامنه ای در صحبتی که داشته دوباره رفته سر تهاجم فرهنگی که من راست می گفتم و حالا اروپایی ها هم به این نتیجه رسیدند و خواستار این شده که باید تهاجمی عمل کرد و خلاصه و چکیده حرف ایشان این است که باید بیشتر سانسور کرد و در دانشگاه هم باید بیشتر سرکوب کرد. به نظر میرسد آقای خامنه ای این روزها از چهارتا حرفی که وزیر ارشاد زده در مورد برداشتن سانسور کتاب یا نویسنده ها و غیره راضی نیست و اتفاقات 16 آذر در دانشگاه تهران هم خواب را از چشم آقای خامنه ای ربوده که اینطور صحبت می کند.

نکته چهارم اینکه علیرضا درویش، روزنامه نگار و فعال فرهنگی، که در روزنامه امرداد متعلق به زرتشتیان قلم می زد، روز دوشنبه با هجوم به دفتر روزنامه دستگیر شده سپس به منزل وی هم رفتند و همه جا را گشتند و کامپیوتر و اسناد و غیره را هم بردند و خبری هم از آقای درویش نیست. حمله به زرتشتیان ایران شروع شده آنچنان که قبلاً به بهایی ها، مسیحی ها، دراویش، اهل سنت و سایر اقلیتها این حملات شده بود. علی غفرانی هم به دلیل تلاش برای آزادی آقای علی اصغر غروی بازداشت شده. آقای غروی همانی است که مقاله ای در بهار نوشت در مورد حادثه غدیرخم که بعد از آن هم بهار تعطیل شده و هم ایشان دستگیر شدند.

نکته پنجم اینکه آقای جان کری وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه در کمیته خارجی مجلس نمایندگان حاضر شده اما هم نمایندگان دموکرات که هم حزب ایشان هستند و هم نمایندگان جمهوری خواه اظهارات دولت را در مورد قرارداد ژنو و رابطه با ایران ساده لوحانه خواندند و آقای کری هم در مورد سوالاتی که در مورد حق غنی سازی برای ایران مطرح میشد نتوانست به اعضاء کمیته جواب قانع کننده ای بدهد. امروز قرار است آقای کری در کمیته روابط خارجی سنا حاضر شود. البته رئیس کمیته بانکی سنای آمریکا گفته که از توقف تصویب این لایحه جدید در سنا پشتیبانی می کند و در واقع با دولت همسویی کرده.

نکته آخر اینکه جناب رحیمیان تولیت مسجد جمکران عنوان فرمودند امام خمینی همزمان هم نرمش می کرد و هم ذکر می گفت و هم بچه داری می کرد. البته دریک نوع دیگر هم ایشان گفته که ضمناً رادیو و تلویزیون هم گوش می کرد.

اندکی صبر سحر نزدیک است. تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید. به امید پیروزی ایران و ایرانی.



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته