-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ آبان ۲۱, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز سه شنبه 14 آبان 92



 سه شنبه 14 آبان 92، شش نوامبر 2013 میلادی

امروز درباره شش موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که مراسم 13 آبان دیروز برگزار شد که مراسم کم جانی بود. خیلی از دانش آموزان آمده بودند و البته بی نظمی به وضوح دیده می شد. از فرماندهان ارشد سپاه کسی نبود. نکته جالب این که قرار بوده آقای ضرغامی سخنران باشد اما در آخرین لحظات سعید جلیلی را به جای او گذاشتند. به احتمال زیاد دستور از بالاتر بوده است و نخواسته اند که در مذاکرات مشکلی ایجاد شود. دعوایی هم بین طرفداران آقای قالیباف و جلیلی در گرفت که به سایت ها هم کشیده شد. سخنگوی کاخ سفید و وزارت امورخارجه آمریکا هم هر دو در مصاحبه ها شان درباره این موضوع گفتند که اکثریت مردم ایران طرفدار رابطه با غرب و آمریکا هستند.

محسن میردامادی که از سخنگویان دانشجویان خطر امام و از رهبران حرکتی که به تسخیر سفارت آمریکا انجامید و الان هم در زندان است گفته است که عده ای در سال 58 فریز شده اند در حالی که دنیا و مناسبات همه  تغییر کرده است.

نکته دوم این که شیرکو معارفی زندانی سیاسی کرد اهل بانه که به جرم عضویت در حزب کوموله پنج سال در زندان بود امروز صبح اعدام شد.

هزار و دویست دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاهی هم نامه ای امضا کرده اند که در آن خواستار آزادی آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنود شده اند.

ابراهیم نبوی نویسنده و طنزپرداز معاصر هم در صفحه فیس بوک اش توضیحی را درباره پرونده آقای عباس امیرانتظام زندانی با سابقه سیاسی و برخوردهایی که لاجوردی با او داشته است و شکنجه هایی که شده. فرازی را هم نقل کرده که بسیار آموزنده است که امیرانتظام در بیماستان به عیادت گیلانی کسی که او را به حبس ابد محکوم کرده رفته گفته ما بیش از هر چیز نیاز به گذشت و بخشیدن داریم ولو این که نتوانیم فراموش کنیم.

نکته سوم این که جواد کریمی قدوسی که خود از فرماندهان سابق سپاه بوده است گفته است که صدها گردان سپاه در سوریه در حال جنگ اند. این حرف را آقای رمضان شریف مسوول روابط عمومی سپاه تکذیب کرد و عنوان کرد ما در سوریه به شکل مستشاری حضور داریم.

آقای روحانی هم گفته است که دولت به آینده مذاکرات و غربی ها خوشبین نیست در فاصله کوتاهی به سرعت منتشر و تکثیر شد اما به همان سرعت هم از روی سایت ریاست جمهوری برداشته شد به به جای آن این جمله گذاشته شد که ناامید نیستیم اگر چه ممکن است مذاکرات طولانی شود.

در اظهار نظر دیگری آقای روحانی گفته است که چهل درصد تورم فعلی ناشی از پروژه مسکن مهر است.

آقای جنتی وزیر ارشاد هم در پاسخ به جلوگیری از انتشار روزنامه های نشاط و هم مهین توسط قوه  قضاییه گفته است ما در این قوه نفوذی نداریم.در خصوص فیلتریگ فیس بوک هم گفته در کمیته فیلترینگ هم نفودی نداریم و درباره وام مسکن خبرنگاران هم گفته پول نداریم.

آقای ناطق نوری هم در انتقاد از احمدی نژاد و طرفداران اش گفته است که عده ای دلقک دنیاپرست عوام فریب معتقداند مملکت را امام زمان اداره می کند.

اما نکته چهارم این که کارگران فاز سیزده پارس جنوبی چهار ماه است که حقوق نگرفته اند که دست به اعتراض و اعتصاب زده اند اما مسوولین وعده هایی داده اند و کارگران به کار برگشته اند.

کارخانه شیشه توس هم که چهار سال از تعطیلی اش می گذرد هنوز نتوانسته بدهی پانزده ماهه کارگران را پرداخت کند.

نکته بعدی این که آقای مرسی رییس جمهور برکنار شده مصر دیروز به دادگاه برده شد. دادگاه کاملا کنترل شده بود اما در دادگاه آقای مرسی صلاحیت دادگاه را رد کرده است و گفته است که من رییس جمهور قانونی مصر هستم و کسانی که کودتا کرده اند باید محاکمه شود.

اما نکته آخر این که روزنامه جمهوری اسلامی در نوشته ای انتقادی آورده است که در یکی از شهرهای استان مرکزی هیات عزاداری درست شده است به نام هیت متوسلین به ذوالجناح که در واقع اسب امام حسین بوده است.

اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته