-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۲ تیر ۱۷, دوشنبه

متن پیاده شده روز شنبه 15 تیرماه 92


سلام،

شنبه 15 تیرماه 92، ششم جولای 2013 میلادی
امروز در مورد شش موضوع صحبت می کنیم



درگیری ها در مصر ادامه دارد
دیروز جمعه موافقان و مخالفان تغییرات در مصر به خیابان ها آمده و با هم درگیر شدند که به گزارش آسوشیتدپرس در جریان این درگیری ها 30 نفر کشته و صدها نفر زخمی شدند. در سینا گروه های سلفی با خمپاره به پایگاه های پلیس حمله کردند. در سوئز مخالفان با کوکتل مولوتف و سنگ به واحدهای ارتش حمله کردند که به گزارش ارتش 17 نفر در این میان زخمی شدند. ناآرامی و زد و خورد در همه جای مصر در جریان است، از جمله در دانشگاه قاهره که موافقان و مخالفان آقای مرسی با هم درگیر شدند. رهبر اخوان المسلمین، یک نطق آتشین کرد که بعد از آن هم خود و هم معاونش دستگیر شدند. اوباما در صحبت هایش در مورد مصر لفظ "کودتا" را به کار نبرد. بنا به قانون آمریکا چنانچه دولتی کودتایی بر سر کار بیاید آمریکا حق کمک به آن دولت را نخواهد داشت. العربیه خبر داد که آقای مرسی از چندی پیش حدس می زده که ممکن است کودتایی در پیش باشد و قصد داشته وزیر دفاع خود را تغییر داده و به سفرای اتحادیه ی اروپا هم احتمال وقوع کودتا را خبر بدهد اما ارتش یک گام جلوتر بوده و به پشتوانه ی میلیون ها نفری که در خیابان بودند دولت مرسی را برکنار کرد. کماکان تحولات در مصر ادامه دارد و باید دید که این کشور بحران زده که راه دشوار دموکراسی را طی می کند، سرانجام در کجا سرش به بالین آسایش خواهد رفت.


خطر اعدام 8 هموطن سنی
چندی پیش وزارت اطلاعات 149 نفر از شهروندان اهل سنت را بازداشت کرد که در دی ما گذشته شش نفر از آنها را اعدام کرده وحال نیز حکم اعدام هشت تن از آنان به دیوان عالی کشور رفته است. اتهام این افراد محاربه است که البته همگی این اتهام را رد کرده اند و وکیل مدافع آنان نیز گفته است که این حکم بی ربط بوده است. در شیراز هم خانم دکتر سمیرا رزاقی بازداشت شد. خانم رزاقی پزشک نمونه، دانشجوی نمونه، عضو انجمن اسلامی دانشگاه شیراز و  سردبیر چند نشریه ی دانشجویی بوده است. بیش از سه هفته است که از دستگیری سه فعال دانشجویی به نام های مهدی فرمانی، آزیتا راستی فیروزآبادی و محمدرضا واحدی ولی خبری از آنها در دسترس نیست.


نایب قهرمانی بانوان ایران در فوتسال آسیا
کانون کارگردانان سینما در بیانیه ای دعوت به انتخابات انجمن صنفی سینماگران را محکوم کرده و گفتند که کسانی که خانه ی سینما را بستند حالا که شرایط در حال تغییر است می خواهند جای پای خودشان را با این انتخابات محکم کرده و با ایجاد سازمانی جدید اجازه ندهند که اهالی سینما برای خودشان تصمیم بگیرند.
تیم فوتسال بانوان ایران به فینال مسابقات آسیایی رسید و در وقت اضافه به تیم ژاپن باخت که خود جای تبریک دارد چرا که دختران ایرانی با این محدودیت ها و با این پوشش اجباری توانستند به فینال بازی ها رسیده و به مدال نقره دست یابند.


پیشروی خامنه ای آغاز شد
پیشتر در مورد شگردهای آقای خامنه ای صحبت کرده بودیم. وی وقتی تحت فشار قرار می گیرد ابتدا به صورت تاکتیکی عقب نشینی می کند و بعد شروع به فتنه انگیزی کرده و رفته رفته پیش روی می کند که حالا نیز دست به همین کار زده. در اولین گام در مورد آقای روحانی، در یکی از کمیسیون های مجلس قانونی تصویب شده است که اگر در صحن علنی هم تصویب شود هر کدام از وزرای آقای روحانی باید دستکم 10 سابقه ی مرتبط با وزارتخانه ای که برای آن معرفی می شوند داشته باشند.  همچنین وزیران پیشنهادی باید دستکم مدرک فوق لیسانس داشته باشند. این در حالی است که در دولت آقای احمدی نژاد و دولت های پیشین چنین قانونی نبود و به نظر می رسد که قصد دارند از راهیابی برخی از وزیران پیشنهادی آقای روحانی به کابینه جلوگیری کنند.
آقای احمد مروی، معاون ارتباطات بیت رهبری هم گفت که رهبری روزی 17 ساعت کار می کند و به تمام جزئیات کارهای مملکت هم می پردازد. این غلط ترین نوع مدیریت است که در آن آقای خامنه ای در تمام مسائل از شکنجه و ترور گرفته تا برنامه ی هسته ای و مسائل مربوط به تئاتر و سینما دخالت کرده و سایه ی خود را بر سر تمام مسائل بیاندازد که حاصل آن فاجعه ای است که در کشور دیده می شود.


اخراج شیعیان از کشورهای عربی
به تلافی حضور نیروهای حزب الله در سوریه، دولت های عربی شروع به اخراج شیعیان از کشورهای خود کرده اند. امیر تازه ی قطر هم به خالد مشعل اخطار داده است که باید ظرف 48 ساعت دفتر حماس در قطر را تعطیل کرده و این کشور را هم ترک کنند. همین اخطار به اخوان المسلمین هم در قطر داده شده است.


ولی فقیه نشانه ی دموکراسی است!
آقای مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، عنوان فرمودند که ولی فقیه نشانه ی دموکراتیک بودن نظام است! این موضوعی است که حتی خود ولی فقیه هم جرات گفتنش را ندارد. آقای احمد خاتمی هم دیروز در نمازجمعه بیان فرمودند که حضرت عباسی آیا در کشور ما آزادی بیان وجود ندارد؟! ایشان همچنین فرمودند که رهبری مظهر اعتدال است! ایشان افزودند که اقتصاد ما ورشکسته نیست و در کشور هم خفقان وجود ندارد!


اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی

v

 

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته