 سعيد حداديان با علم اينکه عده ای از حاضرين مخالف بحث سياسی در جلسات دعا و نيايش هستند، در اولين مراسم زيارت عاشورا در سال ۹۰ در مهديه امام حسن مجتبی(عليه السلام) با اشاره به انقلابهای مردمی در منطقه گفت: جوانهايی که می خواهند قدر انقلاب اسلامی را بهتر بدانند به انقلابهای منطقه نگاه کرده و ببينند اين انقلابها احيانا از چه نقاطی دچار انحراف می شوند.خدا خيلی به ما عنايت داشته و انقلاب ما در دهه چهارم خود هنوز برمبانی اوليه شکل گرفته توسط امام (ره) باقی است.
 خبرنگاران سبز/جامعه/از دیگر رسانه ها/نقد و نظر: سعيد حداديان يکی از افراطی ترين مداحان حامی رهبری که تا قبل از معرفی رحيم مشايی به عنوان رئيس دفتر و سرپرست نهاد رياست جمهوری از محمود احمدی نژاد و دولت وی نيز حمايت می کرد، چند سالی است که به لطف حمايت نماينده ولايت فقيه و فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران که سابقه حضور در سپاه پاسدارن و حفاظت اطلاعات را دارد، به سِمت استادی رسيده است. دانشکده ادبيات دانشگاه تهران چند سالی است که کلاسی با عنوان " نگاهی به دعا " با حضور سعيد حداديان و دانشجويان و طلابی که از دانشکده الاهيات به اين کلاس می آيند برگزار می کند. سعيد حداديان که تا قبل کودتای انتخاباتی پا منبری های بسياری داشت، با تغيير گفتار و رفتار و حمايت از سرکوب معترضين، تعداد قابل توجه ای از جوانانی که به اميد شنيدن روضه و مرثيه اهل بيت به مهديه امام حسن واقع در خيابان آزادی، زير گذر زمزم می آمدند، را از دست داده است. کافی است در این روزها یک مرتبه به پایگاه مقداد( رزمندگان ناحيه غرب تهران) که محل برگزاری جلسات هفتگی اين مداح است، مراجعه کنید تا این گقته را بطور نزدیک لمس کنید. يکی از از انتقاداتی که عده ای از پا منبری های سابق سعيد حداديان به وی می کنند اين است که چرا وی فضای دعا و نيايش را با اتهام زنی و طرفداری از حزب و افراد خاصی تغيير ميدهد ؟ مگر نه اينکه فلسفه تکايا، مساجد و مجالس عزاداری برای توجه بیشتر به خدا و طلب بخشش از گناهان خود و ديگران از طريق توبه و انابه است؟ اما سعيد حداديان با علم اينکه عده ای از حاضرين مخالف بحث سياسی در جلسات دعا و نيايش هستند، در اولين مراسم زيارت عاشورا در سال ۹۰ در مهديه امام حسن مجتبی(عليه السلام) با اشاره به انقلابهای مردمی در منطقه گفت: جوانهايی که می خواهند قدر انقلاب اسلامی را بهتر بدانند به انقلابهای منطقه نگاه کرده و ببينند اين انقلابها احيانا و خدای ناکرده از چه نقاطی دچار انحراف می شوند. وی با بيان اين موضوع افزود :خدا خيلی به ما عنايت داشته و انقلاب ما در دهه چهارم خود هنوز برمبانی اوليه شکل گرفته توسط امام (ره) باقی است. به گزارش صراط نيوز ، حداديان خاطر نشان کرد: هنوز بعد از ۲۳ سال از پايان جنگ ، جوانهايی که آن دوران را نديده و بعد از جنگ بدنيا آمده اند در پی برگزاری مراسم يادواره شهدا هستند.اين مداح ادامه داد:انقلاب مشکلات و توطئه های زيادی را پشت سر گذاشته و فائق شدن به همه اين مسايل کار ما نبود، بلکه حاصل وجود نور خدا در مملکت است. از اين گفته اين مداح حامی رهبری اينطور ميتوان برداشت کرد که نظام اسلامی با سرکوب معترضان، بازداشت و به قتل رساندن مردم بی گناه، اتهام زنی های بی امان و فساد مالی سران نظام دچار انحراف گسترده شده است. بايد گفت اين دست تحليل های افراد صاحب منبرهمچون جامعه مداحان، نه تنها باعث جذب جوانان نمی شود بلکه بازتاب اين گفتار، همچنان باعث دفع و دوری عده ای از دوستداران اهل بيت می شود.
وحید زادقی هنگامی که استاندار در پشت تريبون قرار گرفت، امت حزب الله بر عليه وی شعارهای يکصدايی سر دادند که پس از دقايقی سخنان خود را کوتاه و از پشت تريبون کنار رفت، در آخر مراسم نيز در حضور رياست جمهور و... بر عليه وی و اقدامتش يک صدا شعار دادند. خبرنگاران سبز/سیاست:  افراطيون حامی حکومت که در جامعه ايرانی به لباس شخصی و يا حزب اللهی معروف هستند، در سومين دور سفرهای استانی رئيس دولت کودتا به کرمانشاه در اقدامی کاملن برنامه ريزی شده که قبل از سفر به گوش هيت دولت نيز رسانده بودند، به انتصاب استانداری که گفته می شود به " اصلاح طلبان " گرايش دارد، با همراه آوردن بنرها و پلاکاردهای اعتراضی بزرگ، با سردادن شعارهای: احمدی احمدی استاندار رو عوض کن، استاندار حيا کن کرمانشاه رو رها کن و... اعتراض سازماندهی شده خود را به احمدی نژاد اعلام کردند که رئيس دولت نيز در همراهی با شعار ديکته شده آنها، بارها با اشاره به آن عده که به قصد ايجاد آشوب آمده بودند، به آنها گفت: پيام شما را شنيدم و متوجهم. پايگاه اطلاع رسانی حزب الله کرمانشاه نوشت است : بنرهها و پلاکاردهای بزرگ مردم معترض ( هده ای سازماندهی شده ) کرمانشاه نسبت به وقايع تأسفبار اخير حاوی نوشته های ذيل بود: تنها استاندار دوم خردادی در دولت اصولگرا چرا؟؟!!، حمله به ستاد انتخاباتی شما توسط عوامل استاندار مشارکتی، چرا؟؟!!، سرکوب صدای انتقاد توسط استاندار در دولت اصولگرای شما چرا؟؟!! سايتهای ارزشی يکی پس از ديگری فيلتر می شوند؟؟! و...، همچنين نمونه عکس مشهور استاندار با موی روغن زده و ريش پرفسوری و...؟! که مربوظ به مدتی پيش از انتصاب وی در سمت استانداری بود نيز در چندين بنر جهت استحضار رئيس جمهور به نمايش گذاشته شد که زاويه کوچکی از اين عکسها در خبرگزاری های ايسنا، فارس و ساينهای مهم کشور پوشش داده شد. اين اتهامات توسط پايگاه اطلاع رسانی حزب الله کرمانشاه و عده ای سازماندهی شده، در حالی به استاندارکرمانشاه زده می شود که در جريانات پس از انتخابات جنجالی سال ۸۸، دولت و تمامی ارکان اصلی انتخابات مظير وزارت کشور، نمايندگان شورای نگهبان و بازرسان انتخاباتی تمامن طرفدار احمدی نژاد بوده اند و حاميان دو نامزد انتخاباتی ( ميرحسين موسوی - مهدی کروبی ) عملن هيچ قدرت نظارتی و عملياتی نداشته اند. گفتنی است عصر امروز نيز در محل برگزاری جلسه رئيس دولت با خانواده های شهدا، يک درگيری جزئی که گويا به دليل ممانعت از ورود عده ای از خانواده های شهدا و ايثارگران در محل جلسه بوده، صورت گرفت. معاون وزير نفت و مديرعامل شرکت ملی گاز ايران، روز چهارشنبه ۱۷ فروردين گفت که هر مشترک بخش خانگی میتواند با ارائه درخواست به ادارات شرکت ملی گاز ايران، بهای گاز مصرفی خود را در دو تا سه قسط پرداخت کند.
خبرنگاران سبز/اقتصاد/:  با اجرايی شدن طرح هدفمند سازی يارانه ها و حذف سوبسيدهای های دولتی از حامل های انرژی و همچنين عدم تغيير پايه حقوق کارگران و کارمندان سازمان های دولتی و نيمه خصوصی، به دليل افزايش تصاعدی بهای آب، برق و گاز شهری، شهروندان تمامی استان های کشور توانايی پرداخت بهای سنگين قبوض ذکر شده را ندارند بطوريکه روز سه شنبه ۱۶ فروردين در اروميه عده ای از هموطنانمان به دليل افزايش بی سابقه قيمت گاز در مقابل ساختمان مرکزی اداره گاز اين استان تجمع اعتراضی برگزار کردند که با درگيری نگهبانان و برخی کارمندان اين سازمان، روبرو شدند که سرانجام اين اعتراض با دخالت يگان نيروی انتظامی شهرستان اروميه خاتمه پيدا کرد.
به دليل افزايش اعتراضات مردمی در تمامی استان های کشور نمايندگان مجلس که خود نيز با رقم بالای قبوض پرداختی جديد ، حامل های انرژی روبرو شده اند ، به وزير نفت و رئيسجمهور نسبت به افزايش قيمت گاز خانگی، تذکر دادند. پيرو اين تذکر امروز مديرعامل شرکت ملی گاز ايران گفته است که هر مشترک بخش خانگی میتواند بهای گاز مصرفی خود را قسطی پرداخت کند.
جواد اوجی، معاون وزير نفت و مديرعامل شرکت ملی گاز ايران، روز چهارشنبه ۱۷ فروردين گفت که هر مشترک بخش خانگی میتواند با ارائه درخواست به ادارات شرکت ملی گاز ايران، بهای گاز مصرفی خود را در دو تا سه قسط پرداخت کند.
اين در حالی است که ايران دومين کشور صادر کننده گاز در جهان و دارای بيشترين ميادين گازی است اما در ساليان اخير به دليل سوء مديريت و عدم لحاظ تمهيدات مناسب در انعقاد قرارداد با کشورهای سهيم در ميادين گازی ايران، نظير کشور قطر و شرکت های چينی که به لطف دخالت سپاه در ميادين نفتی و گازی، به شريک مناسبی برای چپاول نفت و گاز ايران تبديل شده است، کشورمان کمترين بهره را از لحاظ ارزش ريالی برده است. منصور اسانلو، رسول بداقی، عیسی سحر خیز، حشمت طبرزدی، مهدی محمودیان، کیوان صمیمی، رضا رفیعی، جعفر اقدمی، علی عجمی، مجید توکلی، بهروز جاوید و برخی دیگر از زندانیان زندان رجایی شهر، یکشنبه دست به اعتصاب غذا خواهند زد
خبرنگاران سبز/جامعه/اخبار زندانيان سياسی: همزمان با دعوت جبهه مشارکت از مردم برای همراهی در طرح روزه سياسی در روز يکشنبه، جمعی از زندانيان سياسی زندان رجايی شهر کرج نيز با انتشار بيانيه ای اعلام کرده اند که از روز يکشنبه دست به اعتصاب غذا خواهند زد. به گزارش جرس، در اين بيانيه آمده است: ما زندانيان زندان رجايی شهر در اعتراض به احضارها، بازداشتها، تهديدات و فشارهای وارد بر خانواده های زندانيان صنفی،سياسی و حقوق بشری و فشارها و محدوديتهای غير قانونی و غير انسانی تحميل شده بر صدها زندانی سياسی و غيرسياسی در همبستگی با خانم محتشمی پور و همگام با ساير کنشگران صنفی،سياسی،حقوق بشری و تمامی انسانهای آزاده و شجاعی که در داخل و خارج کشور به اين طريق از ايشان اعلام حمايت مينمايند همراهی کرده و از روز يکشنبه تا زمان تغيير رفتار کارگزاران امنيتی و قضايی با زندانيان و خانواده های آنها دست به اعتصاب غذا خواهيم زد. اين بيانيه به امضای منصور اسانلو، رسول بداقی، عيسی سحر خيز، حشمت طبرزدی، مهدی محموديان، کيوان صميمی، رضا رفيعی، جعفر اقدمی، علی عجمی، مجيد توکلی، بهروز جاويد و برخی ديگر از زندانيان زندان رجايی شهر رسيده است. همکاران میرحسین موسوی در گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس در پیامی درگذشت پدر ایشان را تسلیت گفتند. موسوی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و از اعضای گروه علوم سیاسی است
خبرنگاران سبز/سیاست: همکاران ميرحسين موسوی در گروه علوم سياسی دانشگاه تربيت مدرس در پيامی درگذشت پدر ايشان را تسليت گفتند. موسوی عضو هيات علمی دانشگاه تربيت مدرس و از اعضای گروه علوم سياسی است. ميرحسين موسوی در علوم سياسی دارای مدرک کارشناسی ارشد است و به همين دليل بيشتر به مشاوره و راهنمايی دانشجويان می پردازد.همچنين به گفته رئيس دانشگاه تربيت مدرس که در بهمن ۸۸ اعلام نموده بود، ميرحسين موسوی چهار سال است که از دانشگاه حتی يک ريال هم حقوق دريافت نکرده است. به گزارش کلمه متن اين پيام به شرح زير است. بسمه تعالیجناب آقای مهندس مير حسين موسویبدينوسيله رحلت پدر بزرگوارتان را به شما و خانواده محترمتان تسليت عرض می نمائيم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی مسئلت داريم. همکاران شما در گروه علوم سياسی دانشگاه تربيت مدرس سيد عليرضا حسينی بهشتی، ابوالفضل شکوری، حاتم قادری، مسعود غفاری، عباس منوچهری لازم به ذکر است در روزهای اخير خبرهايی از تهديد و فشارهای فزآينده بر فعالان سياسی مقيم ترکيه گزارش شده اما پليس امنيت ترکيه حفاظت جان فعالان ايرانی را به عهده خود آنها دانسته است.
 خبرنگاران سبز/حقوق بشر/: بنا به گزارش منابع حقوق بشری، امير حسين فتوحی عضو کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی و مسئول ستاد شهروند آزاد مهدی کروبی در استان هرمزگان، که پس از انتخابات توسط حفاظت اطلاعات استان هرمزگان بازداشت و روانه زندان اوين شده بود، چندی پيش به دليل فشارها و تهديدهای فزآينده نيروهای سرکوبگر ناچار به ترک کشور می شود و در دفتر امور پناهند گان سازمان ملل در آنکارا درخواست پناهند گی می دهد. اما پس از خبر درخواست پناهندگی اين دانشجوی و فعال سياسی در کشور ترکيه، مدتی است وی ناپديد گشته و از وضعيت وی خبری در دست نمی باشد. به گزارش کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی، فتوحی در ديدار با دوستانش از تهديد نيروهای امنيتی ايران و تلفن های مکرر از سوی بازجوی دوران اسارتش خبر دادهاين وضعيت در حالی است که امير حسين همراه همسرش در ترکيه به سر می برد. لازم به ذکر است در روزهای اخير خبرهايی از تهديد و فشارهای فزآينده بر فعالان سياسی مقيم ترکيه گزارش شده اما پليس امنيت ترکيه حفاظت جان فعالان ايرانی را به عهده خود آنها دانسته است.اين منبع خبری می افزايد طی سوابق قبلی پليس ترکيه، که همکاری نزديکی با وزارت اطلاعات ايران دارد، اين موضوع می تواند ناپديد شدن امير حسين فتوحی را بغرنج تر کند. گفتنی است اميرحسين فتوحی يک بار در تاريخ ۲۶ بهمن ۸۸، توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت و روانه بند ۲۰۹ زندان اوين شده بود و تمامس وسايل شخصی او نيز با حکم قضايی ضبط شده بود د سازمان مجاهدين مدعی شده است که يک مجتمع صنعتی در حومه غربی کرج، نزديک تهران را شناسائی کرده است که اجزای سانتريفوژ برای غنی سازی اورانيوم توليد ميکند.  خبرنگاران سبز/ايران در جهان/از ديگر رسانه ها: به گزارش Global Security ، به نقل از گروهی از مخالفان حکومت ايران( مجاهدين خلق) ، سايت تابا در نزديکی تهران به مدت ۴،۵ سال مشغول ساخت تجهيزات سانتريفيوژ جهت غنی سازی اورانيوم بوده است. تعدادی از عکس های هوايی که از اين سايت گرفته شده است در يک کنفرانس ارائه گرديده است. همچنين اين خبر حاکی از وجود سايت ديگری در ۱۸۰ کيلومتری تهران در نزديکی قزوين می باشد. سخنگوی سازمان مجاهدين خلق، در کنفرانسی خبری در واشنگتن گفت با نمايش تعدادی از عکس های هوايی از يک مجتمع صنعتی در کرج گرفته شده، مدعی شده است که در اين مکان قطعات سانتريفيوژ توليد می شود. وی افزود که مجتمع صنعتی «شرکت توليد ابزار برش ايران – " تابا " برای چهار سال و نيم مشغول توليد "جدار آلومينيومی، مغناطيس، پمپ های ملکولی، لوله های کامپوزيت و پايه سانتريفيوژ بوده و حکومت ايران قطعات ساخت "ده ها هزار سانتريفيوژ" که در غنی سازی اورانيوم به کار می رود را در آنجا توليد کرده است.
کشورهای توسعه يافته به دنبال بهبود خدمات و کاهش هزينهها از طريق بستر اينترنت هستند. شهروندانشان را به مشارکت بيشتر و همکاری با دولت از طرق مجازی تشويق میکنند. حکومت ايران در مقابل، روز به روز دسترسی به اينترنت را محدودتر کرده و تا آنجا پيش رفته که صحبت از اينترنت ملی می کند. خبرنگاران سبز/سیاست/از دیگر رسانه ها:  ژنو شهری که وب در آن اختراع شد، ميزبان کنفرانسی با عنوان ٬آينده وب، ابزاری برای توسعه٬ با حضور مخترع وب تيم برنرز لی و گوردون براون نخست وزير پيشين انگليس بود.اين کنفرانس که امسال با توجه به حال و هوای جنبش های کشورهای عربی منطقه، در برنامه کاری خود، موضوع حقوق بشر و چگونگی خدمات رسانی وب به کاربران را گنجانده بود، متفاوت تر از هر سال برگزار شد. حقوق بشر اين کنفرانس که محور اصلی آن، آينده وب بود تحت تأثير شرايط خاورميانه بخش مهمی از سخنرانی را به خود اختصاص داد. يکی از دغدغه های اصلی مورد اشاره، کنترل و فيلترينگ اينترنت توسط حکومت های خودکامه بود. آنچه به نوعی باعث حيرت ناظران شده قطع اينترنت به صورت سراسری در کشورهای استبداد زده می باشد. هر چند اين اتفاق جديدی نيست و پس از انتخابات به کرات در ايران رخ داده، اما اتفاقاتی که در مصر، تونس، سوريه، ليبی و ساير کشورهای عربی تقريباً به صورت همزمان رخ داده باعث شده که سياستمداران و کارشناسان آی تی با چالشی جدی روبرو شده و به فکر يافتن راه حلی برای آن باشند. در همين راستا آقای برنرزلی گفت : «امروزه اينترنت وابستگی زيادی به دولت ها دارد و اين امکان رو به دولت های خودکامه میدهد که در جهت منافع خود هر لحظه که خواستند دسترسی کلی به اينترنت را قطع کنند. من از کارشناسان آی تی درخواست میکنم که به اين موضوع بينديشند که چگونه میتوان وابستگی اينترنت به يک نهاد مرکزی وابسته به دولت در يک کشور را کم کرد و آن را به يک شبکه همتا به همتا که در آن تمرکز مرکزی وجود ندارد و اينترنت به تبديل مجموعهای از شبکههای کامپيوتر به کامپيوتر که در يک سطح کار میکنند می شود. در ادامه برنرز لی ابراز اميدواری کرد که چنين دولت هايی ديگر نتوانند اينترنت را سليقه ای قطع کنند». خدمات از ديگر موضوعاتی که در دستور کاری این کنفرانس قرار گرفته بود مبحث دولت الکترونيک بود که اين روزها بسیار از آن یاد می شود. گوردون براون که کشورش يکی از پيشرفتهترين کشورها(رده چهارم) در زمينه دولت الکترونيک میباشد، به شرح وضعيت اينترنت در کشورش پرداخت. در حال حاضر سياست انگليس تسهيل دسترس عموم به اطلاعاتی است که تا پيش از اين فقط در اختيار دولت قرار داشت و از اين طريق امکانات بسيار زيادی برای شرکت ها برای ارايه خدمات فراهم می کند. از اين طريق شرکت ها میتوانند اطلاعات ارايه شده را به صورت بهينه در اختيار شهروندان دهند. به عنوان مثال شهروندان میتوانند به جدول زمانی عبور و مرور اتوبوس ها از طريق شرکت های خصوصی دسترسی پيدا کنند. اما متأسفانه در ايران، حاکمان نگاه امنيتی به اينترنت دارند که اين نگاه سبب شده که روز به روز محدوديتها در دسترسی به اينترنت بيشتر و بيشتر شود. در مقوله دولت الکترونيک ايران بسيار ضعيف عمل کرده و بر اساس آمار سازمان ملل در سال ۲۰۱۰ رده ۱۰۲ رو به خود اختصاص داده. با اين گفته، احمدی نژاد توپ را به زمين قوه قضائيه انداخت. حالا بايد ديد آيا شورای نگهبان و دانه درشتان دولتی، کماکان در صدد مخفی نگهداشتن اسامی مفسدين اقتصادی خواهند بود و يا مجوز منتشر شدن اسامی ۲۵۰ نفره ای که رئيس دولت، به قوه قضائيه فرستاده است، سرانجام صادر خواهد شد. خبرنگاران سبز/سیاست/از دیگر رسانه ها: مناظره های انتخاباتی در رسانه به ظاهر ملی احمدی نژاد تمامی دولت های پیش از خودش را متهم به کم کاری و فساد مالی می کند.مهدی کروبی، ناطق نوری و خانواده هاشمی رفسنجانی هر کدام به نوعی متهم به فساد مالی می شوند. او با شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی آمده است. مردم منتظر هستند تا رئيس جمهور، به قول خود جامعه عمل بپوشاند و اسامی دانه درشتان را پس از 6 سال به مردم معرفی کند. اصولگرايان نيز از وی ميخواهند تا معاون اول خود رحيمی را به دليل فساد مالی و رانت خواری اخراج و قوه قضائيه او را به پای ميز محاکمه بکشاند. اما گویی تمامی اين گفته های برای فریب عوام بوده است چرا که رئيس دولت گفته است قولی نداده ام که اسامی مفسدين افتصادی را منتشر کنم. به گزارش خبرآنلاين، محمود احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسيد چرا اسامی مفسدين دانه درشت را معرفی نکرديد گفت«متشکرم که شما بارها از جانب من قول داديد که من ليست را منتشر می کنم» من اواخر سال گذشته نامه ای به رييس قوه قضايه نوشتم و اسامی حدود ۲۵۰ نفر را معرفی و درخواست رسيدگی کردم. البته برخی از آن ها دارای پرونده بود و دولت شکايت کرده بود ولی ما خواستيم تصريح شود. با اين گفته، احمدی نژاد توپ را به زمين قوه قضائيه انداخت. حالا بايد ديد آيا شورای نگهبان و دانه درشتان دولتی، کماکان در صدد مخفی نگهداشتن اسامی مفسدين اقتصادی خواهند بود و يا مجوز منتشر شدن اسامی ۲۵۰ نفره ای که رئيس دولت، به قوه قضائيه فرستاده است، سرانجام صادر خواهد شد. سيزده تن از وزرای دولت اصلاحات با نگارش پيامی درگذشت ميراسماعيل موسوی پدر بزرگوار آخرين نخست وزير کشور را به وی و خاندان موسوی تسليت گفتند. خبرنگاران سبز/سياست/بيانيه ها و مواضع: به گزارش امروز، سيزده تن از وزرای دولت اصلاحات با نگارش پيامی درگذشت ميراسماعيل موسوی پدر بزگوار آخرين نخست وزير کشور را به وی و خاندان موسوی تسليت گفتند.متن پيام تسليت بشرح زير است : انا لله و انا اليه راجعون برادر بزرگوار جناب اقای مهندس ميرحسين موسوی
درگذشت والد ماجد مرحوم حاج سيد اسماعيل موسوی که عمری را در عشق به پيامبر و اهل بيت مکرم ايشان سپری نمود، خدمت جنابعالی و خاندان معزز موسوی که خدمات شايسته ای به اسلام و انقلاب و ميهن اسلامی مان کردند و افتخار تقديم چندين شهيد در راه اسلام ، انقلاب و ميهن را در کارنامه خود دارند، تسليت می گوييم. از درگاه احديت برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه و برای جنابعالی و بستگان صبر و اجر مسالت می کنيم . عبدالواحد موسوی لاری، بيژن زنگنه،اسحاق جهانگيری،حبيب الله بيطرف،سيد صفدر حسينی،محمود حجتی،سيد احمد معتمدی،پزشکيان، ناصرخالقی،احمد خرم،معصومه ابتکار،علی صوفی،محمد ستاری فر هفده فروردين
| |
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر