۱- چرا نمیتوان متن اطلاعیه دانشگاه آکسفورد را پیدا کرد؟ مگر وقتی بیانیهای رسمی می دهند، نباید روی سایتشان برود؟
۲- چرا سایتهای «و غیره» که نظر دانشگاه آکسفورد را منتشر کردهاند، خبر اولیه را مبنی بر علامت سوالی به این گندهگی روی نحوه پذیرش آقای هاشمی در دانشگاه آکسفورد منتشر نکردند و حالا تکذیبیه را منتشر میکنند! قدرت خدا! انگاری خبری نبوده و ناگهان حالا تکذیبیهای آمده! آدم شک میکند که نکند رابطهای، چیزی...
۳- چرا نهادی مستقل این مساله را بررسی نکرده است!
۴- چرا این آقای شاکی واضح نمیگوید انگیزهاش چه بوده؟ سایتها متهمش میکنند به سابقهدار بودن...یک سابقهدار وقتی سراغ یک نفر «باسابقه» میرود ماجرا پیچیده میشود!
۵- گفتگوی بیبیسی با آقای مهدی هاشمی بهرمانی را شنیدهاید؟ چرا ایشان از روی متن میخوانند؟ ما که اینجوری حس کردیم! هی یک چیزی را تکرار میفرمایند، یعنی اگر خبرنگار بیبیسی سوال دیگری هم میپرسید باز هم از روی همان متن میخواندند! بابا تنظیم سوالهای اولیه را چرا به هم میزنید بیبیسی چیها! نامردی هم حدی دارد!
۶-آهای آقای گاردین! پس چرا این تکذیبیه آقای آکسفورد را منتشر نمیکنی؟ نکند منتظری اول خودشان منتشر کنند بعد تو از رویشان تقلب کنی؟
۷- آقایان شبکههای انگلیسی زبان! مگر شما دیپلم ندارید؟ پس چرا از آقای دانشگاه آزاد واحد آکسفورد دعوت نمیکنید که یک گپ انگلیسی در باره سوابق علمی، استات اویل، توتال، انتخابات، سیف قذافی و غیره بگذارند که هم با بفهمیم انگلیسیشان چقدر خوب است و چقدر میتوانند به آن زبان فخیمه در باره تجربیاتشان حرف بزنند، در حدی که دانشگاه آکسفورد قبول دارد!
----------
خودنویس از انتشار بقیه پرسشها معذور است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر