-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ اسفند ۱۰, پنجشنبه

گفتار روزانه پنج شنبه 10 اسفند ۹۱:فایل صوتی


سلام
لطفآ برای تماس با محسن سازگارا و فرستادن پیشنهادهای خود
به آدرس زیر ایمیل بزنید:
msazegara@gmail.com

فایل صوتی زیر به این ایمیل اتچ شده
Mohsen_Sazegara_20130228_Audio.wma
این فایل را می توانید از ایمیل باکس خودتان به کامپیوتر خود دانلود کنید و هم
می توانید به دیگران فوروارد کنید
 
منابع دیگر:
وب سایت محسن سازگارا
http://www.sazegara.net/persian
فیس بوک:
http://www.facebook.com/pages/Mohsen-Sazegara/127452358151
یوتیوب:
http://208.117.236.71/adminsazegara

http://www.youtube.com/adminsazegara

بایگانی فایل ها در
4shared

http://www.4shared.com/dir/18385116/fb36976/Dr_Sazegara.html
http://msazegara.4shared.com




--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

چهارشنبه 9 اسفند 91، 27 فوریه 2013 میلادی

 


سلام،

چهارشنبه 9 اسفند 91، 27 فوریه 2013 میلادی

در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم.

موضوع اول اینکه کشاورزان شرق اصفهان که روز جمعه گذشته اقدام به شکستن لوله آبی کرده بودند که آب زاینده روز را به یزد می برد، شبها تجمع می کنند و با تراکتورهایشان و تراکتهایی که درست کردند آتش روشن می کنند و نان را هم همانجا درست می کنند و اعتراض اصلی آنها این است که حق آبی را که برای کشاورزی آنها لازم است باید به آنها داده شود. حق آبی که از زمان صفویه در آن مناطق مقرر شده بود. ظاهراً خسارتی که این کشاورزان به 5 منطقه، حوضچه ها و پست نگهبانی و غیره زدند نزدیک به 30 میلیارد تومان تخمین زده شده. اما کشاورزان نیز حق دارند برای اینکه نانشان و معاش آنها از این کشاورزی است در نتیجه خیلی از آنها آواره شدند و ناچار شدند شغل آباء و اجدادی خود را رها کنند و به شهرهای دیگر برای کار بروند. از سوی دیگر در یزد هم فرماندار هم اعلام کرده که این آبی که به یزد از زاینده رود می آید مصرف آشامیدنی دارد و به کشاورزی اختصاص ندارد و سعی کردند کشاورزان اصفهانی را آرام بکنند. 12 شهرستان ظاهراً دچار کمبود آب آشامیدنی شدند. در یزد 50 تانکر در نقاط مختلف شهر نصب شدند و قرار است که در مجلس هم جلسه ای با حضور چند تن از استانداران سه استان چهارمحال بختیاری، اصفهان و یزد برگزار شود تا به این مشکل رسیدگی شود. اصل ماجرا کم آبی کشور است که با افزایش جمعیت، نود و چند میلیارد متر مکعب آبی که به طور متوسط نزولات آسمانی سالیانه ایران است کمی بیشتر یا کمتر، تکاپوی 75 یا 76 میلیون جمعیت را نمی دهد. این را باید به امثال آقای خامنه ای گفت که بی خردانه حرف از افزایش جمعیت می زند و باید گفت که آب از کجا می خواهید برای مردم کشور تامین کنید. احتمالاً بحران آب جدی ترین بحران کل منطقه خاورمیانه طی چند دهه آینده خواهد بود و از این قبیل مشکلات بازهم در کشور خواهیم داشت. 80 کارگر کارخانه قند و شکر تصفیه اهواز برای یازدهمین بار جلوی استانداری تجمع داشتند و 26 ماه است که حقوق نگرفتند. 1500 کارگر کارخانه صدرا وابسته به سپاه 4 ماه است که حقوق نگرفتند. 600 کارگر کارخانه صنایع فلزی هم از آذرماه تا اسفند که الان هستیم و عیدی شب عید را هم که باید دریافت کنند حقوق نگرفتند و 180 کارگر بازنشسته حتی آن نصفه نیمه ای را که کارگران شاغل گرفتند در ماه آبان و یا یکی دو ما قبل را هم دریافت نکردند و دیروز کارگران بازنشسته جلوی استانداری تهران تجمع داشتند و استانداری تهران تقبل کرده که مشکلات آنها را حل کند. رئیس انجمن اقتصاد دامپزشکی هم عنوان کرده که قیمت داروی سرطان، یک نوع آمپول های مورد استفاده در بیماران سرطانی به 4 میلیون تومان رسیده و بیماری که باید 4 بار درماه این آمپول را تزریق کند باید 16 میلیون تومان بپردازد. ایشان اعلام کرده که پاره ای از داروهای ام اس هم به یازده میلیون تومان رسیده. وزارت بهداشت رسماً اعلام کرده که برای سال آینده حداقل 20 درصد افزایش تعرفه پزشکی خواهند داد. آقای حمید نوری مجروح شیمیایی جنگ ایران و عراق بعد از اینکه حقوق وی از طرف بنیاد قطع شد خودش را حلق آویز کرده. ظاهراً یک هفته قبل یک جانباز دیگر هم می خواسته خودش را در پمپ بنزین آتش بزند که نجات پیدا کرده.

نکته دوم اینکه دادگاه آقای سعید مرتضوی، حسن زارع دهنوی و علی اکبر حیدری فر، 3 قاضی که متهم پرونده کهریزک هستند و قرار بود دیروز علنی برگزار شود، دیروز غیرعلنی برگزار شد. ظاهراً علت اصلی این است که مرتضوی نوار صحبت تلفنی با مجتی خامنه ای را ضبط کرده که روز 18 تیرماه سال 88 دستور داده به مرتضوی که با دستگیر شدگان با شدت برخورد شود و به کهریزک منتقل شوند. این همان روزی است که مردم در خیابان شروع کردند به شعار دادن علیه مجتبی خامنه ای و اینکه مجتبی بمیری رهبری را نبینی ظاهراً این آقازاده را عصبانی کرده که چنین دستور جنایتی داده. به هر حال گفته می شود که احمدی نژاد هم در مجلس به علی لاریجانی گفته بوده که دستور برای کهریزک از بالا بوده و چرا مرتضوی را دارید قربانی می کنید. خون ستار بهشتی کارگر وبلاگ نویسی که زیر شکنجه نیروی انتظامی کشته شد ظاهراً موثر بوده تا اینجای کار زیرا که آقای صادق لاریجانی بخشنامه کرده که بازجویی در بازداشتگاه های نیروی انتظامی از این پس ممنوع است و این بازداشتگاه ها باید دوربین مدار بسته هم نصب کنند. البته منظور این است که دستگیرشدگان را تحویل متخصصان شکنجه در اوین و یا زندانهای دیگر بدهند. ولی اگر این بخشنامه اجرا شود حداقل یک قدمی به جلو است. احمدی نژاد دیروز وزیر ارتباطات را که آقای حسن نامی که یک فرمانده سابق ارتش است به مجلس معرفی کرد. اما نکته جالب این است که تنها 10 دقیقه در مجلس ماند و بعد از معرفی از مجلس رفت. 4تن از فرماندهان سپاه هم نامه تند و گلایه آمیزی به آقای مرتضی آقا تهرانی شاگرد مصباح یزدی که چندی پیش گفته بود که ما سردار نمی خواهیم بلکه سرباز ولایت می خواهیم نوشتند و به او گوشزد کردند که با سرداران سپاه در نیافتد. شهرداری تهران هم جالب است که بخشنامه ای کرده که در آن نوشته که از نوشتن شعار استقبال از بهار به در دیوار خودداری شود و هر جا هم که نوشته شده پاک کنند چرا که شعار استقبال از بهار شعار احمدی نژاد محسوب می شود. در عوض بنویسند فصل همدلی که احتمالاً این شعار آقای قالیباف خواهد بود برای انتخابات. به هر صورت آقای منوچهر متکی وزیر امور خارجه سابق آقای احمدی نژاد هم اعلام کرده که کاندیدا است و از این پس برای مردم نامه خواهد نوشت و مواضع خود را خواهد گفت. آقایان پورمحمدی و فلاحیان هم قبلاً اعلام کاندیداتوری ریاست جمهوری کرده بودند.

نکته سوم اینکه خبرگزاری فرانسه خبر داد ازاینکه دیروز در جلسه 1+5 با هیئت ایرانی در آلماتی قزاقزستان پیشنهادی که طرف خارجی به ایران داده این است که غنی سازی 20 درصد را متوقف کند و آنچه 20 درصد غنی کرده به خارج منتقل کند، سایت فردو را هم تعطیل کند و در عوض اجازه داشته باشد که طلا و فلزات گرانبهای دیگر بخرد و مقداری هم از تحریم های بانکی برداشته شود. امروز چهارشنبه منتظر هستند که ایران پیشنهاد متقابل خود را ارایه بکند. دیلی تلگراف هم خبر داده از اینکه عکسهای ماهواره ای نشان می دهد که راکتور آب سنگین اراک در حال راه اندازی است که از این طریق جمهوری اسلامی می تواند پلوتونیوم 239 تولید بکند که مسیر دیگری برای رسیدن به سلاح هسته ای است. آقای چاک هگل هم بالاخره بعد از کشمکش با 58 رای به عنوان وزیر دفاع در مقابل 41 رای در سنای آمریکا رای آورد و وزیر دفاع آمریکا شد.

نکته چهارم اینکه 6 زندانی کرد سلفی که به اعدام محکوم شدند از تاریخ 30 بهمن دست به اعتصاب غذا زدند. قبلاً از همین گروه سلفی های کردستان 6 نفر در هفتم دی ماه اعدام شدند. آقای هادوی زندانی سیاسی هم خطاب به زندانیان سیاسی قبل از انقلاب نوشته که ساکت ننشینند در مقابل مصیبتهایی که بر ابولفضل قدیانی وارد می شود. مهدی خزعلی هم که در 59 امین روز از اعتصاب غذای خودش بسر می برد به مناسبت سالگرد همسر خود شعر زیبایی گفته که در یک بند آن می گوید که این شب هجران به پایان می رسد، روز وصل و جمع یاران میرسد. احسان شریعتی فرزند دکتر علی شریعتی هم به همراه دکتر زیمران از تدریس در دانشگاه آزاد محروم شد. این در حالی است که قبلاً هم از تدریس در دانشگاه تهران محروم شده بود.

نکته پنجم اینکه یک هلی کوپتر رژیم اسد توسط مخالفین در حلب سرنگون شد و دبیرکل سابق حزب ا... لبنان هم اعلام کرده که افراد حزب ا... که در سوریه کشته می شوند شهید نیستند و جای آنها در قعر جهنم است. او به شدت از دخالت حزب ا... لبنان در سوریه انتقاد کرده.

و اما نکته آخر اینکه آقای وزیر ارشاد فرمودند که بخاطر ناراحتی  که اسکار داشت به دلیل تحریم ایران، فیلم آرگو را برنده جایزه اول کردند. آقای محسن قرائتی هم فرمودند که هیچ کس نتوانسته به این سوال من پاسخ دهد که چرا در هر کشوری که دانشگاه بیشتر است آمار جنایت هم بیشتر است. به ایشان باید گفت که در گوگل یک سرچ بکنند و ببینند که در سوییس یا سوید و یا خیلی کشورهای پیشرفته که آمار جنایت تقریباً نزدیک به صفر است سرانه دانشگاه چقدر بالاست.

 

اندکی صبر سحر نزدیک است. تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید. به امید پیروزی ایران و ایرانی.



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

متن پیاده شده روز سه شنبه 8 اسفند 91



سه شنبه هشت اسفند 1391، 26 فوریه 2013 میلادی

امروز درباره شش موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که که بیش از یکصد تن از کشاورزان و دامداران روستاهای سرخس در برابر بیت رهبری تجمع داشته اند. اعتراض این روستاییان به آستان قدس رضوی است که می گویند زمین های آنها را گرفته است و پول آنها را نداده است. اما واکنش بیت رهبری جالب تر بود، برای همین صدنفر روستایی ماشین های زرهی آوردند و یگان ویژه نیروی انتظامی آمد و خیابان های اطراف را تحت کنترل در آوردند.

عضو سندیکای فلزکار و مکانیک هم گفته است که افزایش حداقل دستمزدها باید بر اساس نرخ واقعی تورم باشد. از طرف دیگر توان کارخانه جات هم افزایش بیش از ده تا پانزده درصد دستمزدها نیست. در حالی که این کفاف زندگی مردم را نمی دهد.

دو خواسته اساسی جنبش کارگری این است: یک) امنیت شغلی و دو) تعیین دستمزد ها متناسب با نرخ تورم ماهانه باشد.

بانک مرکزی اعلام نرخ تورم تا پایان امسال 31 درصد عنوان کرده است.

نکته دوم این که سه نماینده ارشد مجلس، از متهمین پرونده اختلاس بزرگ اند.

مدیر دفتر پتروشیمی در دبی هم بازداشت شده است.

رییس انجمن هواپیمایی کشور هم نبود ارز را دلیل زمین گیری بسیاری از هواپیما ها دانسته است و در مورد بدهی به وزارت نفت هم گفته است که پول نداریم، وزارت نفت هواپیمایمان را در عوض بدهی ببرد.

نکته سوم این که ابوالفضل قدیانی به دلیل مشکل حاد قلبی به سی سی یوی بیمارستان پارس منتقل شده است.

میرطاهر موسوی نماینده سابق مجلس هم بعد از 220 انفرادی و فشار به پنج سال حبس در تبعید بلوچستان و بعد از آن هم ده سال تبعید در بلوچستان محکوم شده است.

محمدرضا پورشجری وبلاگ نویس هم با خطر سکته قلبی دست و پنجه نرم می کند اما تا اینجا کاری برای او نکرده است.

برای فائزه هاشمی هم پرونده جدیدی باز کرده اند.

برخورد های زشتی هم با شهروندان افغانستان در شهر سلماس شده است. تا کنون 28 استان قانون عدم اسکان افاغنه را تصویب کرده اند.

نکته چهارم این که مذاکرات اتمی ایران امروز آغاز شده است. ظاهرا ایران گفته است که غنی سازی بیست درصدی را به شرط لغو تحریم ها متوقف می کند اما کشورهای پنج به علاوه یک خواسته های دیگری دارند.

به نوشته سایت روزنامه ایران او یک سال بعد از انتصاب معاون سیاسی سپاه را به دلیل مواضع معتدل اش برداشته اند. این سایت نوشته است بودجه های جنگ نرم این روزها طرف درگیری با دولت احمدی نژاد می شود.

مرتضی طلایی از فرماندهان نیروهای انتظامی گفته است که پلیس نباید به پوشش مردم کاری داشته باشد که نشان دهند آغاز شدن فعالیت های انتخاباتی باند قالیباف است.

تلویوزیون هم اعترافاتی را از محمود زمانی پخش کرده است که او مدعی می شود هم با مخالفان خارج و هم با مخالفان داخل و هم با انگلیس هم با آمریکا ارتباط داشته است.

نکته پنجم اینکه رییس جمهور یمن گفته است دو محموله سلاح قاچاق ایران کشف شده است.

و اما نکته آخر این که آیت الله علوی گرگانی گفته اند که مشکلات اقتصادی که ما داریم به دلیل عصیان و گناه است. حتمن اهالی نروژ و سوئد و همین نزدیک خودمان ، قطر، قدیسین را در خود جای داده اند.

اندکی صبر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز موفق و سرافراز باشید

 Vبه امید پیروزی ایران و ایرانی



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

۱۳۹۱ اسفند ۹, چهارشنبه

گفتار روزانه چهارشنبه 9 اسفند ۹۱:فایل صوتی


سلام
لطفآ برای تماس با محسن سازگارا و فرستادن پیشنهادهای خود
به آدرس زیر ایمیل بزنید:
msazegara@gmail.com

فایل صوتی زیر به این ایمیل اتچ شده
Mohsen_Sazegara_20130227_Audio.wma
این فایل را می توانید از ایمیل باکس خودتان به کامپیوتر خود دانلود کنید و هم
می توانید به دیگران فوروارد کنید
 
منابع دیگر:
وب سایت محسن سازگارا
http://www.sazegara.net/persian
فیس بوک:
http://www.facebook.com/pages/Mohsen-Sazegara/127452358151
یوتیوب:
http://208.117.236.71/adminsazegara

http://www.youtube.com/adminsazegara

بایگانی فایل ها در
4shared

http://www.4shared.com/dir/18385116/fb36976/Dr_Sazegara.html
http://msazegara.4shared.com




--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

۱۳۹۱ اسفند ۸, سه‌شنبه

گفتار روزانه سه شنبه 8 اسفند ۹۱:فایل صوتی


سلام
لطفآ برای تماس با محسن سازگارا و فرستادن پیشنهادهای خود
به آدرس زیر ایمیل بزنید:
msazegara@gmail.com

فایل صوتی زیر به این ایمیل اتچ شده
Mohsen_Sazegara_20130226_Audio.wma
این فایل را می توانید از ایمیل باکس خودتان به کامپیوتر خود دانلود کنید و هم
می توانید به دیگران فوروارد کنید
 
منابع دیگر:
وب سایت محسن سازگارا
http://www.sazegara.net/persian
فیس بوک:
http://www.facebook.com/pages/Mohsen-Sazegara/127452358151
یوتیوب:
http://208.117.236.71/adminsazegara

http://www.youtube.com/adminsazegara

بایگانی فایل ها در
4shared

http://www.4shared.com/dir/18385116/fb36976/Dr_Sazegara.html
http://msazegara.4shared.com




--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

متن پیاده شده روز دوشنبه 7 اسفند 91




سلام دو شنبه 7 اسفند 91 ،25 فوریه 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: 2000 نفر از رانندگان شرکت واحد اعضای سندیکای آزاد واحد اتوبوس رانی تهران و حومه نامه ای را امضاء کردن و تسلیم وزیر کار و امور اجتماعی کردند و در ان خواستار دست مزد عادلانه بر اساس نرخ تورم شدند. دبیر خانه کارگر تهران هم اعلام کرده به دلیل کاهش قدرت خرید طبقات متوسط اخراج رانندگان از موسسات کرایه اتومبیل افزایش پیدا کرده است.

 سایت بیزنس اینسایدر دات کام سالیانه شاخص فلاکت را برای کشورهای مختلف تعیین می کند دراین شاخص عواملی مثل بیکاری – فقر و غیره قرار دارد در براورد امسال ایران بعد از دو کشور افریقایی موریتانی و مالی در رتبه سوم دنیا قرار گرفته است.

 نمایندگان مجلس ایران طرح کوپنی کردن کالاهای اساسی مثل برنج روغن و گوشت را با قیمت دولتی در دستور گذاشتند. در دادگاهی هم که برای شریف صاحب پناه و مظفر صالح نیا دو نفر از اعضای اتحاد آزاد کارگران تشکیل شده بعد از ان که این دو عضو اتحادیه زیر بار استعفا دادن آزاد کارگران نرفتند قاضی دادگاه گفت که اتحادیه را ویران خواهیم کرد.


موضوع دوم : مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح آقای حسین دقیقی با حکم وزیر دفاع برکنار شد گفت می شود این از اولین پس لرزه های دستگیرهای سلطان پتروشیمی است . سیستم ترجی و شرکت رایت تل که برنده مناقصه اوردن این سیستم به کشور ایران شده از طرف پاره ای از مراجع و روحانیان حرام اعلام شدند. خبرنگار خبر گزاری مهر که در مصاحبه آقای احمدی نژاد وقتی غیر مستقیم شد مصاحبه و سانسور شده بود روی شبکه های اجتماعی قرار گرفته و در این فیلم دیده می شود که خبرنگار مهر انتقادات درستی راجع به احمدی نژاد مطرح می کند از قبیل نفت سر سفره مردم بردن که البته شعار آقای خامنه ای بود و احمدی نژاد مجری ان بود هدف مندی یارانه ها و غیره که توضیحات آقای احمدی نژاد تکرار مکرارت قبلی است و جالب است که خبرنگار در انتها گفت که من قانع نشدم . آقای محسن رضایی گفتند ماشین اقتصاد در سرازیری افتاده وراننده ان هم با همه دست به یقه شده است و به این ترتیب ایشان هم به کسانی پیوسته این روز ها به احمدی نژاد حمله می کنند.


موضوع سوم : وزارت اطلاعات اعلام کرده باشگاه خبرنگاران جوان که این روز ها کاملا در کنترل اطلاعات سپاه و دستگاهای امنیتی است مستندی تهیه کرده که در آن روزنامه نگاران دستگیر شده است و به زودی پخش خواهد شد به احتمال زیاد با فشار انفرادی شکنجه اعترافاتی را از پاره ای از روزنامه نگاران گرفتند که مثل همیشه داستان سرایی کرده و داستان ساختن . حمید صدر قبادی که از کارمندان زندان اوین درقسمت ثبت زندانی های ورودی به این زندان هستش روز شنبه بعد از ظهر بعد از خروج از محل کارش توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده به منزلش هم حمله کردن کامپیوتر و وسایلش را بردن و هنوز از علت دستگیری او خبری در دست نیست . محمد حسن طریقت از وزارت بهداشت هم اعلام کرد که در انتخابات نظام پزشکی تنها 15 درصد پزشکان در رای گیری شرکت کردند .


موضوع چهارم : دادستان تهران قبل از آن که دادگاه متهمین پرونده کهریزک فردا تشکیل بشود پیشا پیش از چند اتهام آقایان مرتضوی و زارع دهنوی – علی اکبر حیدری فر منع  تعقیب صادر کردن تبرئه کردند ، اتهام در مورد عامریت شکنجه و یا بازداشت غیر قانونی و بدون تفهیم اتهام. آقای مصباح یزدی گفتند مجلس خبرگان رهبری جایگاهی نیست که ولایت را به کسی تفویض کند ولایت قبلا در فردی متعین است آنها فقط ان را باید بشناسند و تشخیص دهند این همان تئوری مندرسی است که در واقع ولایت فقیه را یک نوع منصوب الهی تعریف می کند . آقای صفار هرندی افشا کرده اگر پای سوریه نمی ایستادیم رژیم اسد سقوط کرده بود و عراق هم در این کار با ما هماهنگ است او ضمنا گفته بود آقای مالکی با مقام رهبری در ایران هماهنگی کرده بود . شب گذشته در مراسم اسکار هم فیلم ارگو هم که در مورد گروگان گیری در ایران و بیرون اوردن چند دیپلمات امریکایی که در منزل سفیر کانادا پنهان شده بودن ساخته شده برنده جایزه بهترین فیلم شده است


موضوع آخر : آقای مهدی کلهر از مشاورین آقای احمدی نژاد عنوان کرده اوباما تحت تاثیر لباس پوشیدن احمدی نژاد قرار گرفته است و احمدی نژاد یک شخصیت گلوبال است. آقای خامنه ای گفتد فیلم لینکون را ندیدم و نخواهم دید ولی لینکن که احتمالا در فیلم از او یک قهرمان ساختن یکی از ضعیف ترین رئیس جمهورهای امریکا است ای کاش ایشان  حداقل یک کتاب جدی هم که شده در مورد زندگی ابراهم لینکن مطالعه می کرد.


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

۱۳۹۱ اسفند ۷, دوشنبه

گفتار روزانه دوشنبه 7 اسفند ۹۱:فایل صوتی


سلام
لطفآ برای تماس با محسن سازگارا و فرستادن پیشنهادهای خود
به آدرس زیر ایمیل بزنید:
msazegara@gmail.com

فایل صوتی زیر به این ایمیل اتچ شده
Mohsen_Sazegara_20130225_Audio.wma
این فایل را می توانید از ایمیل باکس خودتان به کامپیوتر خود دانلود کنید و هم
می توانید به دیگران فوروارد کنید
 
منابع دیگر:
وب سایت محسن سازگارا
http://www.sazegara.net/persian
فیس بوک:
http://www.facebook.com/pages/Mohsen-Sazegara/127452358151
یوتیوب:
http://208.117.236.71/adminsazegara

http://www.youtube.com/adminsazegara

بایگانی فایل ها در
4shared

http://www.4shared.com/dir/18385116/fb36976/Dr_Sazegara.html
http://msazegara.4shared.com




--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

۱۳۹۱ اسفند ۶, یکشنبه

Project

I have a business transaction for you.

Regards,
Joseph

۱۳۹۱ اسفند ۵, شنبه

گفتار روزانه شنبه 5 اسفند ۹۱:فایل صوتی


سلام
لطفآ برای تماس با محسن سازگارا و فرستادن پیشنهادهای خود
به آدرس زیر ایمیل بزنید:
msazegara@gmail.com

فایل صوتی زیر به این ایمیل اتچ شده
Mohsen_Sazegara_20130223_Audio.wma
این فایل را می توانید از ایمیل باکس خودتان به کامپیوتر خود دانلود کنید و هم
می توانید به دیگران فوروارد کنید
 
منابع دیگر:
وب سایت محسن سازگارا
http://www.sazegara.net/persian
فیس بوک:
http://www.facebook.com/pages/Mohsen-Sazegara/127452358151
یوتیوب:
http://208.117.236.71/adminsazegara

http://www.youtube.com/adminsazegara

بایگانی فایل ها در
4shared

http://www.4shared.com/dir/18385116/fb36976/Dr_Sazegara.html
http://msazegara.4shared.com




--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

متن پیاده شده روز پنج شنبه 3 اسفند 91



سلام پنج شنبه 3 اسفند 91 ،21 فوریه 2013


در مورد 7 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : تلوزیون عربی التغیر مطرح کرده سپاه پاسداران مشغول پاک سازی نژادی در سوریه در تمام حاشیه های ساحل دریای مدیترانه و آنها را از سنی ها پاک سازی می کنند.اگر این خبر درست باشد در راستای طرح تجزیه سوریه در انتهای جنگ داخلی سوریه است و نیروهای اسد و بخشی از علوی ها غرب سوریه و حاشیه دریای مدیترانه برند. مخالفین اسد دیروز یک میگ ارتش سوریه را سرنگون کردن.


 انفجار یک خمپاره در استادیومی در دمشق منجر به کشته شدن یک فوتبالیست و زخمی شدن چند بازی کن شده است.اما مهم ترین حادثه در 24 ساعت گذشته در سوریه اخطاری است که ارتش آزاد سوریه به حزب الله لبنان کرده و اعلام کرده اگر گلوله باران روستاهای سوریه نزدیک مرز لبنان از داخل لبنان را در 48 ساعت آینده متوقف نکند متقابلا نقاطی در خاک لبنان هدف قرار خواهد داد.


 بحرین سپاه پاسداران را متهم کرده که طراحی هسته های تروریستی در داخل بحرین انجام داده و متقابلا فرمانده نیروی زمینی سپاه مطرح کرده بود که در جنوب شرقی ایران کشور های حاشیه خلیج فارس هسته های تروریستی درست می کنند. نیجریه هم اعلام کرد سه نفر را به اتهام جاسوسی برای ایران و تلاش برای قتل دو رهبر نظامی و مذهبی سابق این کشور بازداشت کرده است. آلمان اعلام کرد دو ایرانی را به جرم قاچاق 61 موتور هواپیمایی بدون سرنشین در آلمان بازداشت کرده است.


موضوع دوم : احسان مازندرانی خبر نگار روزنامه اعتماد دیروز در تهران بازداشت شد . پرونده مرگ ستار بهشتی که وعده داده بودند تا آخر بهمن ماه به دادگاه برسد ، بهمن تمام شد و خبری از پرونده و معرفی عاملین قتل این کارگر وبلاگ نویس زیر شکنجه نیست. مصطفی تاج زاده زندانی سیاسی شجاع در نامه خطاب به آقای عسگراولادی نکات مهمی را گفته از جمله آقای عسگراولادی حالا معلوم شده که فتنه واقعی همان کودتای انتخاباتی بود که رای مردم را دزدید و آنها که  بصیرت داشتند همان موقع ان را فهمیدند .


موضوع سوم : امیر خجسته رئیس کمسیون شوراها و امور داخلی مجلس اعلام کرده در سوالی از وزیر صنعت و معدن تجارت پرسیده پانصد دستگاه خودروی لوکس پورش از طریق جزیره ابوموسی به کشور وارد شده معلوم نیست ارز تخصیصی از کجاست و مرجع وارد کننده چه دستگاهی است. مدیر عامل ستاد دیه کشور امار وحشتناکی را اعلام کرده در 33 سال گذشته 800 هزار نفر در تصادفات رانندگی در ایران کشته شدند یعنی نزدیک بر چهار برابر کشته های جنگ ایران و عراق و 9 میلیون به بیمارستان منتقل شدن و436 هزار راننده راهی زندان شدن. قانون خانواده بعد از 19 سال دست خوش تغییر شده و کلیه محدودیت هایی که برای تعداد فرزندان در این قانون بود لغو کردند و در راستای تشویق افزایش جمعیت.


موضوع چهارم : آقای احمدی نژاد در پیغامی به وبلاگ نویسان که به نوعی از آقای خامنه ای انتقاد کرده بودند گفته که ناراحت نباشید به زودی وضیعت دگرگون می شود. آقای حمید رضا ترقی هم اعلام کرده که جمعیت موتلفه آقای ال اسحاق را به عنوان کاندید ای موتلفه برای ریاست جمهوری مطرح خواهد کرد.


موضوع پنجم : نماینده ایرانیان زرتشتی در نامه ای به مصباح یزدی به او انتقاد کرده حرف زشت و بی مایه آقای مصباح یزدی که پدران ما را آتش پرست خوانده بود و گفته بود در دراز نای تاریخ ایرانیان همواره یکتا پرست بودن این از بی سوادی ایشان است که نمی داند در باور زرتشتیان آتش نماد نور و روشنی است و کسی آتش را نمی پرستد. از دو مرجع جبهه پایداری یعنی آقای مصباح یزدی ، آقای خوشوقت دیروز فوت کرده است. اوهمان کسی بود که فتوای قتل های زنجیره ای را صادر کرده بود. یک بار هم ایشان گفته بود که در سال 76  خشک سالی که در کشور هست مجازات رای دادن به آقای خاتمی است.


موضوع ششم : نخست وزیر بلغارستان استعفا کرد به دنبال اعتراض مردم در شهر های مختلف که به گرانی برق اعتراض کرده بودند و پاره ای از سیاست های وزرای اقتصاد پلیس در پاره ای از نقاط شهر با آن ها در گیر شد و مجموعا 25 نفر زخمی شدند و راهی بیمارستان شدند. نخست وزیر مستعفی بلغارستان در مجلس این کشور مطرح کرد حکومتی که پلیس آن مردمش را کتک می زند حضور نخواهم داشت. ای کاش یک موی تن این نخست وزیر در تن افرادی چون آقای خامنه ای و یارانش بود.


موضوع آخر: آقای حیدر مصلحی وزیر اطلاعات گفتند دستگیری روزنامه نگاران  توانست اپوزیسیون و شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب را بهم بریزد.     


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

۱۳۹۱ اسفند ۴, جمعه

گفتار روزانه جمعه 4 اسفند ۹۱:فایل صوتی


سلام
لطفآ برای تماس با محسن سازگارا و فرستادن پیشنهادهای خود
به آدرس زیر ایمیل بزنید:
msazegara@gmail.com

فایل صوتی زیر به این ایمیل اتچ شده
Mohsen_Sazegara_20130222_Audio.wma
این فایل را می توانید از ایمیل باکس خودتان به کامپیوتر خود دانلود کنید و هم
می توانید به دیگران فوروارد کنید
 
منابع دیگر:
وب سایت محسن سازگارا
http://www.sazegara.net/persian
فیس بوک:
http://www.facebook.com/pages/Mohsen-Sazegara/127452358151
یوتیوب:
http://208.117.236.71/adminsazegara

http://www.youtube.com/adminsazegara

بایگانی فایل ها در
4shared

http://www.4shared.com/dir/18385116/fb36976/Dr_Sazegara.html
http://msazegara.4shared.com




--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

۱۳۹۱ اسفند ۳, پنجشنبه

گفتار روزانه پنج شنبه 3 اسفند ۹۱:فایل صوتی


سلام
لطفآ برای تماس با محسن سازگارا و فرستادن پیشنهادهای خود
به آدرس زیر ایمیل بزنید:
msazegara@gmail.com

فایل صوتی زیر به این ایمیل اتچ شده
Mohsen_Sazegara_20130221_Audio.wma
این فایل را می توانید از ایمیل باکس خودتان به کامپیوتر خود دانلود کنید و هم
می توانید به دیگران فوروارد کنید
 
منابع دیگر:
وب سایت محسن سازگارا
http://www.sazegara.net/persian
فیس بوک:
http://www.facebook.com/pages/Mohsen-Sazegara/127452358151
یوتیوب:
http://208.117.236.71/adminsazegara

http://www.youtube.com/adminsazegara

بایگانی فایل ها در
4shared

http://www.4shared.com/dir/18385116/fb36976/Dr_Sazegara.html
http://msazegara.4shared.com




--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

متن پیاده شده روز چهارشنبه 2 اسفند 91




سلام،

چهارشنبه 2 اسفند 91، 20 فوریه 2013 میلادی

در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم.

موضوع اول اینکه آقای علیرضا محجوب نماینده مجلس و از مسوولین خانه کارگر عنوان کرده که از هر 10 واحد تولیدی، 8 واحد دچار وضعیت بحرانی است. ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هم گفته که دیگر چیزی از تولید باقی نمانده. او گفته که در شهرکهای صنعتی تولید بیش از 40 درصد نیست و در ادارات دولتی دیگر بدون رشوه نمی شود کاری را از پیش برد. نقدینگی هم به 430 میلیارد تومان رسیده و امکان کنترل تورم وجود ندارد. معلوم شده که دولت در 6 ماهه اول امسال بیش از 4 هزار و هفتصد میلیارد تومان تخلف کرده و از منابع مالیاتی و دیگر منابع برداشت کرده و با آن یارانه نقدی داده. یعنی پولی را که در واقع آقای احمدی نژاد می گفت که پول امام زمان است در واقع دزدی کرده و دزدی از آب درآمده. در 6 ماهه دوم هم که به انتهای آن نزدیک می شویم دولت 17 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی کسری دارد.

 تعدادی از هماهنگ کنندگان طومار 30 هزار امضایی کارگران دیروز جلوی وزارت کار تجمع داشتند و خواسته آنها این است که حداقل دستمزد برای سال آینده به یک ملیون و هشتصد هزار تومان برسد و بحث تامین اجتماعی و تامین شغلی کارگران در دستور قرار بگیرد. معاون وزارت کار به آنها قول داده که تا هفته آینده به آنها جواب بدهد. سندیکای کارگران شرکت واحد هم اطلاعیه ای با همین مضامین صادر کردند. کارگران شرکت پیمانکاری فرارک کامیاران هم 8 ماه است که حقوق نگرفتند.

 در شیراز هم سپاه پاسداران وارد بازار طلا شده آنچنان که قبلاً هم مطرح کردند که وارد بازار ارز و طلا میشوند و دو نفر را به جرم داشتن 3 هزار سکه طلا دستگیر کردند. آقای خوش چهره رئیس فراکسیون اصول گرایان مجلس هم مطرح کرده که شائبه عمدی بودن نابسامانی های اقتصادی وجود دارد و گفته که فساد به قدری گسترده است که نمی تواند اتفاقی باشد. آقای رفسنجانی هم مطرح کرده که ارزش پول ملی به یک سوم کاهش پیدا کرده ولی عده ای هنوز به ارقام و اعداد تخیلی خودشان مشغولند.

نکته دوم اینکه آقای محمد سیف زاده وکیل مدافع حقوق بشر که به دو سال حبس محکوم شده بود مجدداً به 6 سال حبس اضافه محکوم شده که اگر در دادگاه تجدید نظر هم تایید شود آقای سیف زاده مجموعاً به 8 سال زندان محکوم می شود. او که برای درمان کلیه های خودش در بیمارستان بود علیرغم اینکه خونریزی کلیه ها ادامه دارد به بند 4 سالن 12 زندان رجایی شهر بازگردانده شده. دیروز برای سیاوش حاتم زندانی سیاسی که به 28 سالگی پا گذاشته و در بند 350 است جشن تولد گرفته شد و بسیاری از فعالین دانشجویی، سیاسی و مدنی در منزل او اجتماع داشتند. وزارت اطلاعات هم بیانیه سومی در مورد روزنامه نگاران زندانی صادر کرده و در آن ادعا کرده که تعدادی از آنها تقاضا کردند که تجربیات وابستگی خودشان به سرویس های  اطلاعاتی را بازگو کنند. آدم یاد استالین می افتد که آنچنان شکنجه می کرد و زندانیان را فرو می ریخت که متن هایی را از حفظ می کردند و بعد می آمدند در دادگاه علنی از حفظ می خواندند و در آن اعتراف می کردند به اینکه دشمن خلق هستند، همکار امپریالیست هستند و بعد هم اعدام می شدند. ظاهراً حضرات بعد از 60، 70 سال دارند سعی می کنند پا جای پای استالین بگذارند.

نکته سوم اینکه آقای احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرده که ایران 2 میلیون معتاد و 200 هزار الکلی دارد. او گفته که گرایش به مصرف مواد مخدر سنگین هم افزایش پیدا کرده. آقای علی محمد شاعری قایم مقام سازمان حفاظت از محیط زیست عنوان کرده که رای نیاوردن دو فوریت طرح کاهش آلودگی هوا در مجلس بسیار مایوس کننده بود و سالیانه 5 هزار نفر از آلودگی هوا و عوارض آن می میرند. یک شرکت معتبر حمل و نقل بین المللی هم عنوان کرده که در بین 103 کشور پاسپورت ایرانی به لحاظ ویزا گرفتن و راحتی عبور و مرور در دنیا رتبه 93 را دارد.

نکته چهارم اینکه 3 وبلاگ طرفدار آقای احمدی نژاد شروع کردند به انتقاد از صحبتهای اخیر آقای خامنه ای و گفتند که کجای نشان دادن فیلم رشوه گرفتن و خلاف کردن، غیرقانونی و غیرشرعی است و انتقاد کردند که چرا در صحبتهای آقای خامنه ای از لاریجانی ها نرم انتقاد شده ولی با احمدی نژاد اینطور تند برخورد شده. روابط عمومی آقای احمدی نژاد هم بیانیه ای داده و به آقای محسنی اژه ای انتقاد کرده که چرا مبهم سازی می کند و چرا به پرونده 300 نفر که پولهای بانکها را خوردند و دولت لیست آنها را داده رسیدگی نمی کنند. به این ترتیب دیده می شود که این آتش بسی که بین دو جناح بود بعد از صحبتهای آقای خامنه ای یک هفته هم دوام نیاورده و دوباره زد و خورد شروع شده. آقای حسینیان هم که روزگاری سینه چاک احمدی نژاد بود عنوان کرده که به یک اشاره رهبری شمشیری را که برای دفاع از مسوولین بلند کرده بود با همان گردن همان مسوولین را می زنیم. به نظرم این حضرات بو کشیدند و می دانند که ورق دارد برمی گردد و دارند قبله عوض می کنند.

نکته پنجم اینکه دیروز در حلب ارتش سوریه با شلیک موشکهای زمین به زمین به منطقه ای از حلب که تحت کنترل نیروهای مخالفین بود باعث خرابی دهها ساختمان و کشته شدن 19 نفر شد که بین آنها 6 کودک و 3 زن مشاهده می شود. روسیه 4 ناو جنگی به آبهای سوریه فرستاده که گفته می شود برای تخلیه اتباع خودش است که رسماً 8 هزار تبعه ثبت شده در کنسولگری روسیه دارد و گفته می شود جمعاً 25 هزار نفر از اتباع روسیه در سوریه هستند. ارتش آزاد سوریه هم اعلام کرده که نیروی هوایی تشکیل داده و تاکنون 10 هواپیما توانسته از خود ارتش سوریه به غنیمت بگیرد و عنقریب نیروی هوایی آن به کار خواهد افتاد. درگیری های اعضای حزب ا... لبنان با مخالفین اسلام گرا و تندرو بشار اسد در داخل خاک سوریه شدت گرفته و در پاره ای از موارد به داخل خاک لبنان هم کشیده شده و همانطور که مصطفی تاجزاده قبلاً پیش بینی کرده بود منطقه بخصوص ناحیه سوریه و لبنان به سمت یک جنگ تمام عیار شیعه و سنی دارد حرکت می کند.

اما نکته آخر اینکه آقای جواد شمقدری که مسوول سازمان سینمایی کشور است مطرح فرموده که وزارت ارشاد به اهداء جایزه خرس نقره ای بهترین فیلمنامه جشنواره برلین به جعفر پناهی اعتراض کرده و مسوولین جشنواره باید رفتار خود را اصلاح کنند. احتمالاً از این به بعد باید بیایند از ایشان اجازه بگیرند برای جایزه دادن. آقای طالب زاده مشاور صدا سیما هم مطرح فرمودند که علت استعفای پاپ این بوده که به انجیلی برخورده که در آن اسم پیامبر اسلام آمده و مبهوت و شوکه شده و استعفاء داده و این از علایم ظهور امام زمان است.

اندکی صبر سحر نزدیک است.

 تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید.

 به امید پیروزی ایران و ایرانی



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

متن پیاده شده روز سه شنبه اول اسفند 91




سه شنبه اول اسفند 1391، 19 فوریه 2013 میلادی

امروز درباره پنج موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که خبرگزاری رویترز گفته است که راه انتقال یورو از هند به ایران بسته شده است. هند دومین خریدار نفت ایران است.

مرکز پژوهش های مجلس گزارشی را منتشر کرده است که نشان می دهد ایران از نظر تورم در رتبه ششم ام دنیا ایستاده است. البته این نرخ تورم واقعی نیست. از سوی دیگر رشد اقتصادی زیر یک درصد بیان شده است که ایران را در رتبه 163 دنیا قرار می دهد. جالب است در همین گزارش عراق و افغانستان رتبه اول و دوم را در منطقه دارند.

کانون صنفی کارگران برق و فلزکار کرمانشاه هم مطرح کرده اند که در نظر گرفتن 460 هزار تومان برای حداقل حقوق توهین است. در حالی که خط فقر یک میلیون و هشتصد هزار تومان است.

سردبیر روزنامه اعتماد با وثیقه آزاد شد و به این ترتیب از 16 روزنامه نگار دستگیر شده 4 نفر آزاد شده اند.

سه روزنامه نگار محلی هم دستگیر شده اند. علت این دستگیری ها توجیه کردن روزنامه نگارها بیان شده است.

دیروز دختر بزرگ مهندس موسوی را سه ساعت بازجویی کرده اند.

مهدی خزعلی 52 روز است که تحت اعتصاب غذا است و ممکن است که امروز سه شنبه آزاد شود.

عطوفت روئین در حین جلسه خانگی مورد حمله قرار گرفته است و دستگیر شده است.

محمدرضا پورنظری وبلاگ نویس زندانی در زندان رجایی شهر سکته قلبی کرده است.

حسن ارگ زندانی سیاسی در زندان تبریز هم به آسم شدید مبتلا است.

فائزه هاشمی اجازه ملاقات با مادراش را برای چندمین بار دریافت نکرد.

نکته دیگر این که آقای محسنی اژه ای اسامی چهار نفری را که در پرونده اختلاس بزرگ به اعدام محکوم شده اند را اعلام کرد و نیز گفت که بابک زنجانی و فاضل لاریجانی به دادگاه فراخوانده شده اند.

 مجلس نمایندگان خوزستان به مهدی طائب حمله کرده است و حتی روزنامه کیهان هم به طائب بر سر حرف های او درباره خوزستان حمله کرده است.

بعد از مصاحبه آقای رضا پهلوی با تلویزیون چین، سفیر ایران به این مصاحبه اعتراض کرده است. به نظر می رسد جمهوری اسلامی جرات مقابله به مثل ندارد.

اما نکته چهارم این که بازرسان سازمان ملل می گویند فهرستی از کسانی که در سوریه جنایتکار جنگی اند تهیه کرده اند و آماده اند که آنها را به دادگاه های بین المللی معرفی کنند.

نکته آخر، این که آقای جواد شمقدری رییس سازمان سینمایی کشور گفته است که آقای احمدی نژاد دستور دادند که اسکار بیاوریم و ما لابی کردیم تا به فرهادی اسکار بدهند.

معاون رییس ستاد مشترک سردار باقری هم گفته است که ما می توانیم در قطب جنوب ادعای مالکیت داشته باشیم. باید به ایشان گفت شما آب هیرمند را و آب خزر را پس بگیرید قطب جنوب پیشکش.

اندکی صبرسحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز موفق و سرافراز باشید

 Vبه امید پیروزی ایران و ایرانی



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

۱۳۹۱ اسفند ۲, چهارشنبه

گفتار روزانه چهارشنبه 2 اسفند ۹۱:فایل صوتی


سلام
لطفآ برای تماس با محسن سازگارا و فرستادن پیشنهادهای خود
به آدرس زیر ایمیل بزنید:
msazegara@gmail.com

فایل صوتی زیر به این ایمیل اتچ شده
Mohsen_Sazegara_20130220_Audio.wma
این فایل را می توانید از ایمیل باکس خودتان به کامپیوتر خود دانلود کنید و هم
می توانید به دیگران فوروارد کنید
 
منابع دیگر:
وب سایت محسن سازگارا
http://www.sazegara.net/persian
فیس بوک:
http://www.facebook.com/pages/Mohsen-Sazegara/127452358151
یوتیوب:
http://208.117.236.71/adminsazegara

http://www.youtube.com/adminsazegara

بایگانی فایل ها در
4shared

http://www.4shared.com/dir/18385116/fb36976/Dr_Sazegara.html
http://msazegara.4shared.com




--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

۱۳۹۱ اسفند ۱, سه‌شنبه

گفتار روزانه سه شنبه 1 اسفند ۹۱:فایل صوتی


سلام
لطفآ برای تماس با محسن سازگارا و فرستادن پیشنهادهای خود
به آدرس زیر ایمیل بزنید:
msazegara@gmail.com

فایل صوتی زیر به این ایمیل اتچ شده
Mohsen_Sazegara_20130219_Audio.wma
این فایل را می توانید از ایمیل باکس خودتان به کامپیوتر خود دانلود کنید و هم
می توانید به دیگران فوروارد کنید
 
منابع دیگر:
وب سایت محسن سازگارا
http://www.sazegara.net/persian
فیس بوک:
http://www.facebook.com/pages/Mohsen-Sazegara/127452358151
یوتیوب:
http://208.117.236.71/adminsazegara

http://www.youtube.com/adminsazegara

بایگانی فایل ها در
4shared

http://www.4shared.com/dir/18385116/fb36976/Dr_Sazegara.html
http://msazegara.4shared.com




--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

متن پیاده شده روز دوشنبه 30 بهمن 91




سلام دو شنبه 30 بهمن 91 ،18 فوریه 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: آقای احمد نعمت بخش رئیس انجمن خودرو سازان اعلام کرده که در سال جاری شرکت های خودرو سازی در سال جدید بیش از 2000 هزار تومان زیان کردن و ایران خودرو هر سهم 36 تومان و سایپا هر سهام 40 تومان زیان به سهام داران توزیع خواهد کرد. او گفته در حال حاضر با 50 درصد ظرفیت تولید می کنیم. رئیس اتحادیه کفاشان اصفهان هم اعلام خطر کرده که درصورت عدم تامین مواد اولیه کارگاهای کفاشی حداکثر تا خرداد آینده این کارگاها تعطیل خواهند شد. آقای رحیمی هم بعد از سه روز که دستور داده بود صادرات پسته متوقف بشود با جلسه که گذاشتند اعلام کرده که صادراتش آزاد بشود. پیامکی در تهران چرخیده که پسته خریداری نکنند به علت گرانی بیش از حد آن و امثال شب عید پسته نخرند. ضمنا از 

امروز بلیط قطار های مسافر بری رجا 31 درصد افزایش قیمت پیدا کردند. 


وزیر نفت هم تکذیب کرد که قرار است به پاکستان تخفیف بیشتر در قرداد گاز داده بشه پاکستان نه فقط در گاز تخفیف می خواهد بلکه سرمایه گذاری و وام یک ملیارد دلاری ایران که قرار است برای پاکستان بسازد را باز هم تخفیف خواسته است. سرپرست وزارت بهداشت اعلام کرده از 80 هزار پزشک عمومی کشور 50 هزار تایشان در حرفه ای خودشان نیستند و به کار های دیگری مشغول شده اند . او گفته در سال گذشته 70 درصد هزینه درمان مردم به خودشان تحمیل شده که نزدیک به 28 هزار ملیارد تومان می شود.ضمنا خبر می رسد که خدمت سربازی احتمالا به 24 ماه افزایش پیدا خواهد کرد و به نظر می رسد واحد های نظامی به دنبال نیروی کار مجانی بیش از این می گردند.


موضوع دوم : مراسم سالگرد شهید محمد مختاری از شهدای جنبش سبز که در 25 بهمن شهید شد به همراه صانع ژاله روز پنج شنبه به هر کیفیت به خصوص با پایمردی پدر ان شهید بر گزار شد در حالی که تمام قطعه در محاصره ماموران امنیتی بود و جو سنگین امنیتی برقرار بود.

 سامان نسیم شهروند مهابادی که زندانی سیاسی است که به اعدام محکوم شده است به زندان مرکزی ارومیه منتقل شده است. بازجویی از دختر میر حسین موسوی که دیروز قرار بوده بر گذار بشود به تاخیر افتاده است. دیوان عالی کشور شبعه 13 رسما اعلام شد که حکم اعدام چهار نفر و حبس ابد یک نفر را در پرونده اختلاس بزرگ تایید کرد و البته دیگرانی را به 10 سال حبس یا بررسی مجدد و غیره نظر داده است. ضمنا حمله کنندگان به علی لاریجانی در قم آزاد شدند.

 موضوع سوم : 265 نماینده مجلس با امضاء نامه ای خطاب به آقای خامنه ای از استیضاح وزیر کار و آن چه در مجلس گذشت عذرخواهی کردن ، این مجلس یکی از بی شخصیت ترین مجلس ها در تاریخ همه مجالس دنیا می باشد.

 آقای احمدی نژاد با نوشتن نامه ای اظهار ارادت خودش و هئیت دولت خودش را به آقای خامنه ای اعلام کرده اما ذکری از آن جلسه استیضاح یا عذرخواهی از رهبری نکرده است. 

سایت کلمه  متعلق به احمد توکلی در نوشته ای گفته اگر صلاحیت رحیم مشایی در انتخابات رد بشود احمدی نژاد انتخابات را بر گذار نمی کند موضوعی که بعید به نظر می رسد و چنین جرات و امکانی را ندارد. آقای باهنر دوباره مسئله مدل پوتین و مدودف را مطرح کرده و گفته احمدی نژاد مشایی می خواهند این طوری بیست سال در ریاست جمهوری بمانند.

 ضمنا سایت بازتاب خبر داده ازآن که موسوی لاری – مجید انصاری – اسحاق جهان گیری از چهرهایی که به کارگزاران و حزب مشارکت نزدیک هستند با مقامات بالا که منظور رهبری است ملاقات کردن البته گفته موضوع ملاقات گزارش از وضیعت اقتصاد کشور است ولی به احتمال زیاد ملاقات این آقایان باید در مورد انتخابات باشد.


موضوع چهارم : الزمان عراق خبر داده که ایران ارشیو های امنیتی خودش را از دمشق به تهران منتقل می کند . خانم ناویپیلا کمسیار عالی حقوق بشر سازمان ملل هم مصرا از شورای امنیت خواسته که با دخالت نظامی هم که شده بحران سوریه را متوقف کنند و از این فاجعه انسانی جلوگیری کنند و اسد را تحویل دادگاه بین مللی کیفری بدهد . ارتش آزاد سوریه هم اعلام کرد 12 تن از نیروهای حزب الله لبنان را غرب خمص توانسته به قتل برساند.    


موضوع آخر : مشاور اداره هواشناسی هم گفته نا فرمانی از دستورات رهبری عذاب دنیوی و اخروی دارد. ضمنا اعلام شده برای سال تحصیلی آینده در رشته ادبیات پایداری قرار است که دانشجوی فوق لیسانس پذیرفته بشود.


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

Latest News from Iran Free for 02/19/2013

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



imprisoned Journalists

But for many years, we have been continuously assailed by those in power and have suffered various security, political and social indictments for doing our job.

The media has been restricted in countless ways. Newspapers and websites have been banned.

Journalists have been losing their jobs, had their homes raided, and been threatened, terrorized, and forbidden from publishing their work. Many journalists have been imprisoned for months and years on end.

 

We, journalists, have therefore come to stress, "we are journalists": protectors and operators of the fourth pillar of democracy, people who uncover deficiencies and guide society towards progress and development.

Journalists cannot be the panegyrists of power and servitors to the ruling parties or opposition. Journalists are neither advocates of the government nor political activists.

Journalists report only the truth as demanded by their professional duty and help to bring about a dynamic society by generating debate and dialogue on different problems in different fields.

When journalists are detained on the basis of invalid accusations, are forced to make false confessions, forbidden from working as journalists, forced to stay at home or to leave the country, society suffers a loss of journalists and media that can accurately portray reality.

Society is thereby deprived of growth and dynamism. This loss of independent media leads to an increase in the presence of media dependent on and representative of those in power. Such media gives credit to lies and allows those in power to determine what is regarded as truth. The audience will lose its trust in the media.

We are journalists, we constantly challenge internal and external censorship, await proscription by hardliners or politicians, are worried that our press will be banned and that we will lose our jobs.

We are confronted with conflicts and tensions daily, have to deal with official and unofficial institutes to prepare a single report, news, interview or other routine tasks, but continue our work out of love for reporting the truth and fulfilling our journalistic duty.

We believe that the profession of journalism in the current environment in Iran deserves appreciation and respect rather than threat, terror and detention.

We are journalists, we do our professional duties and believe in informing and criticizing those transgressions in our society and in creating a space to argue and exchange opinions. We believe that free expression in the media must not be regarded as a crime by any law or standard.

We demand immediate and unconditional freedom of all imprisoned and detained journalists. We also demand all forms of censorship to be determined and nightly arrests as well as all threats and terrorizing of journalists or their families inside and outside of the country to be stopped.

We are all journalists, with different individual and social identities and with a multitude of views, but we are all colleagues. We consider any threat to the journalist, a threat to the whole community of journalists.

We are journalists and it is our duty to support truth. If being a journalist is a crime, we are all accomplices to that crime.

 

Iraj Adibzadeh, Abdolreza Ahmadi, Firouzh Akbarian, Sogand Alikhah, Hoshiar Ansarifar, Hamidreza Arianpour, Faeghe Ashkevari, Pouya Azizi,  Ahmad Batebi, Alireza Behnam, Naeimeh Dostdar, Farshid Faryabi, Mojgan Ghafari Shirvan, Kambiz Ghafouri, Omid Habibinia, Reza Hajihoseini, Ahmad Hashemi, Helen Hemmati, Nader Jahanfard, Ahmad Jalali Farahani, Reza Jelodarzadeh, Sepideh Jodeyri, Zahra Kamali, Saghi Laghaie, Masoud Lavasani, Sadighe Mahmodi, Rouzbeh Mirebrahimi, Amir Mohsen Mohamadi, Arezo Moradi, Amir Hosein Mosala, Morteza Musavi, Solmaz Naraghi, Mana Neyestani, Touka Neyestani, Alireza Nourizadeh, Aliasghar Ramezanpoor, Ardavan Rouzbeh, Behnam Saber Nemati, Ahmad Safa, Leila Samani, Hengameh Shahidi, Noushin Shahrokhi, Saed Shams,  Ali Sharifian, Ali Shirazi,  Maryam Soltanzadeh,  Siamak Zand.

Feb 16. 2013

Copy To:

-        IFJ, CPJ, Journalists and Freedom of Expression Associations

-        United Nations Special Rapporteur for Human Rights in Iran, human rights institutes, EU Commissions

-        Media and News Agencies

 


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به iranfree-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به iranfree@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

خبرهاي گذشته